-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
10 106 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 101 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 101 060.00 UAH
Період уточнення:
29.12.2023 16:54 - 04.01.2024 12:00
Відповідь надана
Стосовно порушень Ліцензійних умов
Номер:
9ab687ee7d2c46d8bb7aea92d91293d2
Дата опублікування:
04.01.2024 09:23
Опис:
На підтвердження дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу, учасник надає довідку, згідно з формою наведеною нижче, щодо дотримання ним вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 146.
Прошу виправити помилку, якою можуть скористатися недобросовісні учасники, правильна номер ліцензійних Умов
НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1469.
Відповідь:
Доброго дня, будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
05.01.2024 10:19
Відповідь надана
Доброго дня, шановний Замвонику, умовами спрощеної процедури (п. 5 Додатку 2) вимагається наступне:
Номер:
4efbb52168b440aa8d989631610b04ac
Дата опублікування:
04.01.2024 09:22
Опис:
Доброго дня, шановний Замвонику, умовами спрощеної процедури (п. 5 Додатку 2) вимагається наступне:
Примітка: у разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису державного контракту (за строком, сумою тощо) – надати документ (копію рішення та/або протоколу та/або дозволу тощо), який надає право підписувати державний контракт.
1. Статутом Учасника передбачено отримання погодження органу управління ТІЛЬКИ перед укладенням договору, а не для участі у закупівлі. ЧИ може Учасник надати гарантійний лист у якому буде гарантувати надання такого погодження перед укладенням договору у разі перемоги у закупівлі?
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до вимог оголошення у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Дата відповіді:
05.01.2024 09:52
Відповідь надана
Стосовно працівників
Номер:
368b6fe523d8484a811342da772be41e
Дата опублікування:
04.01.2024 09:19
Опис:
Доброго дня, шановний Замвонику, умовами спрощеної процедури (п. 15 Додатку 2) вимагається наступне:
Оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
П. І. Б Посада загальний стаж роботи освіта , окрім іншого вимагається :- До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника постачальником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність).
Прошу дати відповідь на наступні питання:
1. До участі у закупівлі будуть залучені не всі працівники Учасника, чи повинен він надавати штатний розпис на всіх працівників? ЧИ ще може бути витяг зі штатного розпису?
2. Чи потрібно надавати всі з перекислених документів / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ? Чи може бути надано лише один з наведених документів?
3. Що мається на увазі під «інший документ»?
4. Чи можливо замість документів що зазначені у питанні 2 надати наказ на призначення працівників які будуть залучені до закупівлі?
5. Якщо Директор Учасника делегував повноваження стосовно участі у закупівлях своєму заступнику, чи потрібно надавати інформацію про директора ?
Відповідь:
Доброго дня.
1. Учасник повинен надати оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ЗАКУПІВЛІ. Відповідно про всіх, до прикладу 1000 осіб, працівників надавати інформацію не потрібно. Може бути витяг зі штатного розпису, якщо в ньому зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника, який є в довідці.
2. В формулюванні вимоги знак "/" означає "або".
3. Інший документ може бути згаданий Вами, до прикладу, наказ на призначення.
4. Можливо, якщо в ньому зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника, який є в довідці..
5. Стосовно надання документів на директора та особу, яка подає пропозицію, виоги конкретно викладені в пунктах 1 та 2 Додатку 2 до Оголошення.
Дата відповіді:
04.01.2024 09:47
Відповідь надана
Додаток 2 Інші вимоги
Номер:
fe10f3c28642445391b608d31fef0777
Дата опублікування:
02.01.2024 16:35
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога Додатку 2 п.15 : Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння / користування. Дана вимога не стосується даної закупівлі!
,п.16: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цого(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Дана вимога не стосується даної закупівлі!
п.17 Тендерної документації надати : Оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі за формою Таблиці 1….
Повідомляємо наступне, Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тому вимагаємо видалити дану вимогу, шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Дякую!
Відповідь:
Доброго дня. Дана закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами) в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Згідно частини стретьої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Враховуючи вищевикладене вимога щодо надання оригіналу довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі за формою Таблиці 1 не суперечить вимогам закону.
Щодо надання сканованого оригіналу в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння / користування та сканованого оригіналу(ів) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цого(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій) будуть внесені зміни в Оголошення.
Дата відповіді:
03.01.2024 15:01