• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Маяковського у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))

«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Маяковського у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))

Торги відмінено

14 027 527.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 137.64 UAH
Період уточнення: 29.12.2023 12:48 - 21.01.2024 00:00
Відповідь надана

Наявність вимоги, що містить дискримінаційну складову

Номер: 24ae07b1a46d4a60b84c47ab21358b64
Дата опублікування: 17.01.2024 16:48
Опис: Шановний Замовнику! Наше підприємство є потенційним учасником даної процедури закупівлі. 17.01.2024 року Вами було внесено ряд змін до тендерної документації. Зокрема додано вимогу щодо наявності "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме група Б: Будівництво магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку систем машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77.». Вважаємо цю вимогу неправомірною з огляду на те, що даний вид будівельних робіт не передбачений жодною з вимог технічного завдання до тендерної документації Замовника , а також міститься у переліку групи А згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77., а не групи Б. Враховуючи включення даної вимоги до тендерної документації під час періоду уточнень свідчить про ознаки дискримінаційності та порушення добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв'язку із відсутністю у технічному завдання видів робіт, наявність яких встановлюються вимогами для декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, дана вимога є неправомірною для даного предмета закупівлі. Наявність даної вимоги порушує норми статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі, зокрема порушуються принципи: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Внесення вищевказаних змін до тендерної документації свідчить про наявність конкретних учасників, які мають дозвільний документ, що містить вказаний у вимозі вид робіт, що в свою чергу несе корупціні ризики уже на етапі подання, розгляду та оцінки пропозицій учасників. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо! 19.01.2024 внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.01.2024 15:27
Відповідь надана

Щодо надання інформації по Додатку 7 до Тендерної документації

Номер: 2e8db4548cae4d07a7d5da005035b21f
Дата опублікування: 12.01.2024 15:07
Опис: Шановний Замовнику! Вимогами тендерної документації передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю та укладення з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями Договору про надання завдатку згідно з Додатком 7 до тендерної документації. Просимо надати роз'яснення чи необхідно у складі тендерної пропозиції надавати заповнений та підписаний Додаток 7, якщо на етапі надання пропозиції не можна гарантувати перемогу та відповідно одразу брати на себе зобов'язання по здісненню оплати завдатку.
Відповідь: Добрий день! Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації та додатках до неї чітко зазначено документи, які повинен подати учасник та які повинен подати учасник-переможець. Так, замовник вимагає саме від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 0,5 % від вартості робіт згідно договору учасника-переможця закупівлі. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору не пізніше дати укладання Договору про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Дата відповіді: 15.01.2024 11:36
Відповідь надана

Надання інформації щодо заповнення проєкту договору про закупівлю

Номер: 8b02e9193a974d29858aa1f62a0c73d9
Дата опублікування: 12.01.2024 14:51
Опис: Шановний Замовнику! Вимогами тендерної документації передбачено надання учасником "Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності)". З огляду на це, просимо надати роз'яснення чи буде правомірно у пункті 3.1. Розділу 3 проєкту договору вказати вартість цінової пропозиції учасника, якщо вона може змінітись за результатами аукціону? Чи залишити даний пункт проєкту договру без заповнення вартості договірної ціни?
Відповідь: Добрий день! Вимогами тендерної документації чітко встановлено, що учасник має подати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності). Окрім того, учасник повинен подати розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 6 до тендерної документації), зокрема, договірну ціну, яка є додатком 1 до Договору та є невід’ємною частиною Договору. Договірна ціна, зазначена у пункті 3.1. договору визначається на підставі додатку 1 до Договору. Враховуючи зазначене, учасник під час подання проєкту договору та додатків до нього, які визначено у вимогах тендерної документації, обов’язково заповнює всі реквізити договору зі своєї сторони, у тому числі, першопочаткову ціну пропозиції.
Дата відповіді: 15.01.2024 11:36
Відповідь надана

Надання інформації щодо вимог тендерної документації

Номер: 1f597335bda447d388ed3841c512114d
Дата опублікування: 12.01.2024 14:45
Опис: Шановний Замовнику! У пп. 13 п. 1 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації міститься вимога про надання у складі тендерної прпозиції "Плану фінансування". Щоб це зробити, потрібно щонайменше розуміти, яке фінансування передбачено. Загалом, план фінансування об'єкту будівництва готується Замовником, залежно від наявності бюджетних призначень. Якщо Замовник залишає учасникам право самостійно визначити фінансування в розрізі на 2024 рік, чи не виникає ризику щодо невиконання Ваших зобов'янь? Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо надання плану фінансування або ж надати інформацію щодо розміру бюджетних зобов'язань на даний об'єкт.
Відповідь: Добрий день! План фінансування будівництва — обов’язковий додаток до договору підряду. Договори підряду на будівельні роботи сторони укладають за порядком, визначеним Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі — Загальні умови). Так, план фінансування складається Замовником, але при узгодженні із Підрядником, зокрема щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків для виконання певних видів робіт тощо. Звертаємо Вашу увагу, шо у плані закупівлі визначено джерело фінансування та його суму, окрім того умовами тендерної документації чітко зазначено кінцевий термін виконання робіт. Враховуючи зазначене, на підставі інформації про обсяги та джерела фінансування закупівлі, зазначені у плані закупівлі, пропонуємо Вам, з урахуванням реальних темпів та обсягів виконання будівельних робіт, що відображатимуться у календарному графіку, надати на розгляд свій варіант плану фінансування згідно з яким Ви змогли би ефективно виконувати роботи. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до договору Замовник має право скорегувати план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування в частині уточнення видатків на фінансування робіт, пов’язаних з будівництвом об’єктів водопостачання.
Дата відповіді: 15.01.2024 11:35
Відповідь надана

Щодо аналогічних договорів

Номер: 2fd0ea0f04e94e3b8c3f0928de266637
Дата опублікування: 09.01.2024 10:09
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати довідку про досвід виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3 та надати документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в Таблиці 3: скан-копія договору з усіма невід’ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт. Відповідно до цього пункту аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2021-2023 років з виконання робіт капітального ремонту, реконструкції або нове будівництво у кількості не менше 3 договорів. Вимога щодо надання аналогічних договорів саме із замовниками є для нас дискримінаційною. Ми виконували відповідні роботи, які є предметом закупівлі, але не з замовниками, а з іншими підприємствами та установами, які не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Наше підприємство нещодавно почало свою діяльність. Ми маємо необхідний досвід виконання робіт, які є предметом закупівлі, але ми не можемо надати саме 3 аналогічні договори. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимог щодо кількості аналогічних договорів. Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам подавати аналогічні договори не тільки із замовниками, а й з іншими підприємствами та установами та зменшити кількість аналогічних договорів. Дякуємо!!!
Відповідь: Добрий день! У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2021-2023 років з виконання робіт капітального ремонту, реконструкції або нове будівництво у кількості не менше 3 договорів. Вказівка про те, що поняття «замовник» вживається в розумінні Зкоун Україхни «Про публічні закупівлі» - відсутня. Враховуючи те, що вимога стосується договорів, то поняття, які позначають сторони будь-якого господарського договору вживаються в розумінні Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України, де замовник – це сторона, яка за умовами договору підряду дає завдання іншій стороні виконати певну роботу, зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Враховуючи зазначене, не вбачаємо у зазначеному формулюванні жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель та жодної дискримінації по відношенню до учасників закупівлі. Вимогами чинного законодавства України, а саме ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв та відповідно може вимагати документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Виходячи із вищезазначеного є можливість запитувати підтвердження досвіду виконання робіт не одним договором, а декількома. Зазначеним Законом не встановлено обмежень до кількості таких договір, тому вважаємо Ваше формулювання у дискримінації безпідставним та необґрунтованим.
Дата відповіді: 11.01.2024 10:06
Відповідь надана

Щодо фінансової звітності

Номер: 2691e6155eb54eea9789e8cf2f9c0524
Дата опублікування: 09.01.2024 10:08
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 4.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається підтвердити наявність фінансової спроможності, а саме: надати оригінал або копію фінансової звітності за останній річний завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів, а саме: оригінал або копія Балансу (форма № 1) з підтвердженням (відміткою або квитанцією тощо); оригінал або копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) з підтвердженням (відміткою або квитанцією тощо). Фінансова звітність має підтвердити обсяг доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимога щодо підтвердження обсягу доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 20% від очікуваної вартості закупівлі є для нас дискримінаційною з огляду на наступне. Ми складаємо фінансову звітність малого підприємства відповідно до норм чинного законодавства та звітуємося до відповідних органів. Зважаючи на впровадження воєнного стану, активні бойові дії на території України, систематичні ракетні обстріли, що мало наслідком реальну загрозу для життя і безпеки працівників, наше підприємство не провадило господарську діяльність у 2022р. Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі – Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Таким чином, фінансової звітності за 2023 рік ми ще не складали, оскільки відповідно до норм чинного законодавства вона подається до 28.02.2024 року. Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу. Дякуємо!!!
Відповідь: Добрий день! Оскільки предметом закупівлі є роботи, то замовник, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги тендерної документації замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника. Саме для забезпечення цієї мети в Законі передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Закон передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Таким чином, замовником не порушено вимог законодавства України у сфері публічних закупівель щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Дата відповіді: 11.01.2024 10:05