• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів)

Завершена

241 233.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 206.17 UAH
Період уточнення: 29.12.2023 11:23 - 08.01.2024 00:00
Відповідь надана

Уточненя щодо відповіді Замовника

Номер: ba2624d28add4cfabedbb2eb33c5d61d
Дата опублікування: 03.01.2024 16:16
Опис: 1. Просимо уточнити чи диспетчеризовані ліфти лікарні. Тобто чи встановлено диспетчерське обладнання в ліфтах або зв’язок з диспетчером відбувається за номером телефона? 2. Замовник відповідає: «Вимога, щодо наявності у учасника вантажного автотранспорту, призначеного для перевезення обладнання обумовлена можливістю виникнення незапланованих відновлювальних робіт, які виникли у результаті порушень Правил користування ліфтами, розкрадання, псування обладнання і кабельних ліній, підпалів, порушення енергопостачання, залиття атмосферними опадами ліфтового обладнання та інші види несправностей ліфтів, що виконуються за окрему плату понад суми, передбаченої Договором, на підставі листа Замовника з укладанням нового договору на виконання поточного ремонту ліфтів, з попередньою оплатою до початку проведення робіт згідно з ціною, узгодженою Сторонами. Таким чином надання послуг з виконання поточного ремонту ліфтів передбачає зокрема перевезення великогабаритного обладнання та запасних частин, що потребує наявність вантажного автотранспорту» Однак виконання поточного ремонту ліфтів не є предметом даної закупівлі і предметого договору, проект якого надано Замовником до цієї закупівлі. Замовник сам зазначає, що це буде окремий договір та окрема оплата інших робіт. Тому наполягаємо на видаленні з тендерної документації вимоги щодо наявності у учасника вантажного автотранспорту, призначеного для перевезення обладнання, оскільки вона не стосується предмету закупівлі.
Відповідь: Керування ліфтів замовника відбувається персоналом, який пройшов спеціальне навчання - ліфтерами, які допущені до керування ліфтами наказами, тому оповіщення диспетчера відбувається за номером телефону. Згідно з ПАОП 0.00-1.02-08  встановлення в ліфтах лікарень обладнання двостороннього зв’язку з диспетчерським пультом не передбачено
Дата відповіді: 05.01.2024 08:51
Відповідь надана

Роз'яснення тендерної документації

Номер: 757e0e19f6ea465f8b1af741a52acd8c
Дата опублікування: 29.12.2023 15:51
Опис: 1. В додатку №1 до тендерної документації зазначений строк надання послуг з 01.01.2024 по 31.12.2024. Виходячи зі строків проведення тендеру (прийом пропозицій, аукціон, строк оскарження), враховуючи, що тендер оголошено 29.12.2023, переможець не зможе з 01.01.2024 приступити до надання послуг. Просимо конкретизувати на який період буде укладений договір, з якої дати до якої дати. 2. Просимо пояснити з якої підстави Замовник вимагає розташування аварійної служби та лінійних механіків саме за адресою м. Запоріжжя, бульвар Центральний, 23? (!!!) Це є явною дискримінаційною вимогою. 3. Просимо пояснити чому Замовник вимагає наявність у учасника власної диспетчерської служби в той час, як у місті Запоріжжі існує єдина міська диспетчерська служба (15-80) КП «Запоріжремсервіс», яка є цілодобовою і надає послуги безкоштовно. Це також є дискримінацією учасників. 4. Замовник вимагає наявність у учасника вантажного автотранспорта, призначеного для перевезення обладнання. Просимо роз’яснити для якого саме обладнання у учасника має бути вантажний автотранспорт враховуючи те, що відповідно до наказу №150 від 10.08.2004 року Держжитлокомунгоспу України із змінами (п 1.1.17.-1.1.17.9.9) в переліку послуг з технічного обслуговування ліфтів відсутні роботи, які передбачають використання важкого обладнання. Замовник проводить закупівлю лише «Послуг з технічного обслуговування ліфтів» і в проекті договору не йдеться про виконання інших робіт (ремонтних), які передбачають перевезення важкого обладнання.
Відповідь: 1. Передбачається обслуговування лифтів у період січень-грудень 20254 року. 2. У зв’язку з тим, що КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР надає екстрену медичну допомогу цілодобово, то вимога, щодо розташування механіків аварійної служби та лінійних електромонтерів до 1,5 км до об’єкта обслуговування обумовлена необхідністю забезпечення швидкого реагування (протягом 10-15 хвилин) на аварійні ситуації для врятування пацієнтів, що опинилися в застряглому ліфті, та потребують невідкладної медичної допомоги - адреса вказана помилково 3. Вимога наявності власної диспетчерської служби пов’язана з тим, що сигнал про виникнення аварійної ситуації потрапляє безпосередньо до Виконавця послуг, а не до диспетчерської служби 15-80, яка може бути перевантажена заявками від мешканців міста, а вже потім до Виконавця послуг. Враховуючи те, що лікарня надає екстрену медичну допомогу цілодобово, та потребує швидкого реагування (протягом 10-15 хвилин) на аварійні ситуації для врятування пацієнтів, що опинилися в застряглому ліфті, та потребують невідкладної медичної допомоги - наявність власної диспетчерської служби значно прискорює час реагування на аварійні ситуації 4. Вимога, щодо наявності у учасника вантажного автотранспорту, призначеного для перевезення обладнання обумовлена можливістю виникнення незапланованих відновлювальних робіт, які виникли у результаті порушень Правил користування ліфтами, розкрадання, псування обладнання і кабельних ліній, підпалів, порушення енергопостачання, залиття атмосферними опадами ліфтового обладнання та інші види несправностей ліфтів, що виконуються за окрему плату понад суми, передбаченої Договором, на підставі листа Замовника з укладанням нового договору на виконання поточного ремонту ліфтів, з попередньою оплатою до початку проведення робіт згідно з ціною, узгодженою Сторонами. Таким чином надання послуг з виконання поточного ремонту ліфтів передбачає зокрема перевезення великогабаритного обладнання та запасних частин, що потребує наявність вантажного автотранспорту
Дата відповіді: 03.01.2024 14:27