-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Серверне обладнання для впровадження корпоративного каталогу
Торги відмінено
6 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Період уточнення:
27.02.2018 19:31 - 20.03.2018 16:00
Відповідь надана
Питання щодо гарантійного обслуговування
Номер:
cb4627d08d47424e96802a3d0a5d3e94
Дата опублікування:
13.03.2018 18:06
Опис:
Шановний замовнику, згідно технічних вимог, а саме п.13 вимоги до гарантії обладнання:
Термін гарантії не менше 60 місяців (від виробника обладнання) за схемою 9х5x NDB з обслуговуванням по місцю експлуатації у разі потреби. Гарантійне відновлення працездатності обладнання або усунення технічних несправностей у роботі обладнання, повинно бути забезпечено по місцю експлуатації обладнання на наступний робочий день з моменту звернення Замовника.
Просимо звернути увагу, що умови гарантії NBD (Next Business Day) передбачає «реакцію» на наступний робочий день а не відновлення працездатності або усунення технічних несправностей у роботі обладнання. Виходячи з Ваших вимог, а саме «відновлення працездатності обладнання або усунення технічних несправностей у роботі обладнання, повинно бути забезпечено по місцю експлуатації обладнання на наступний робочий день з моменту звернення Замовника» Вам потрібні умови гарантії CTR (Call To Repair). Враховуючи кардинально різну вартість мїж цими умовами гарантії, просимо уточнити, які саме умови Вам потрібні, NBD чи CTR ? Тобто реакція на гарантійний випадок на наступний робочий день(NBD), чи відновлення працездатності обладнання на наступний робочий день (CTR) ?
Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Відповідно до пункту 13 Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації), Учасник має поставити Товар з гарантійним терміном не менше 60 місяців.
Протягом зазначеного терміну має бути забезпечено гарантійну підтримку обладнання за схемою 9х5 NBD (Next Business Day), з обслуговуванням по місцю експлуатації у разі потреби (якщо технічну несправність неможливо усунути консультаційним способом технічного персоналу Замовника).
В рамках зазначеної технічної підтримки, вимагається на наступний робочий день (Next Business Day) після звернення Замовника до єдиного кол-центру виробника обладнання або регіонального сервісного центру отримання:
- консультацій з питань експлуатації обладнання;
- методичних вказівок щодо діагностики працездатності обладнання для визначення характеру несправності обладнання.
У разі однозначного визначення Замовником характеру несправності окремих елементів (оперативна пам'ять, жорсткі диски, блок живлення), вимагається заміна зазначених несправних елементів по місцю експлуатації обладнання (обласні центри України) на наступний робочий день після звернення Замовника із зазначеного питання.
Окремо зазначимо, що обладнання, яке планується придбати в рамках цієї закупівлі, не є специфічним, а його складові не є унікальними, як такі що виробляються та постачаються виключно на замовлення. Тому забезпечити визначений рівень технічної підтримки протягом гарантійного терміну цілком можливо без особливих витрат з боку Учасника та виробника обладнання.
Дата відповіді:
16.03.2018 15:20
Відповідь надана
Стосовно наявності 4 портів 100/1000 Мbit Ethernet
Номер:
0c6f9cf0d56442e3ac991cce20c145aa
Дата опублікування:
01.03.2018 16:07
Опис:
чи є прийнятною заміна «Не менше 4 портів 100/1000 Мbit Ethernet» на два більш швидкісних порта 10 Gbit (10000 Мbit) Ethernet?
Дякуємо!
Відповідь:
Відповідно до пункту 8 Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації), Учасник має укомплектувати сервер мережевим контролером з не менше ніж чотирьма портами 100/1000 Мbit Ethernet. Кількість портів, а також їх стандарт (100/1000 Мbit Ethernet) обраний виходячи з наявного у Замовника мережевого обладнання, його характеристик та сумісності інтерфейсів. Тому, зміна кількості в сторону зменшення портів, а тим більше зміна їх характеристик недопустима.
Дата відповіді:
02.03.2018 18:14
Відповідь надана
Еквівалент технології Chipkill/Advanced ECC
Номер:
cfb36afb82be47e3a6ff4c2c7b4a55e1
Дата опублікування:
28.02.2018 15:43
Опис:
Шановний Замовник, в технічних вимогах до Оперативної пам'яті вказано наступне: «Не менше 16 Гб з підтримкою ECC (код усунення помилок), тип не гірше ніж DDR4-2666. Забезпечення виявлення помилок в пам’яті та виправлення однобітових помилок (ECC). Забезпечення виправлення багатобітових помилок в мікросхемі модуля пам’яті (Chipkill/Advanced ECC). Регулярне контрольне зчитування блоків пам’яті для запобігання накопичення виправлених помилок. Можливість блокування збійного блоку модуля пам’яті з переносом даних з нього до резервного блоку без перезавантаження (Online Spare).» Чи є прийнятною заміна технології Chipkill/Advanced ECC на аналогічну за функціоналом Intel SDDC?
Відповідь:
Замовник вважатиме запропоновану Учасником технологію «Intel SDDC» такою, що відповідає вимозі в частині реалізації забезпечення виправлення багатобітових помилок в мікросхемі модуля пам’яті.
Дата відповіді:
02.03.2018 18:13