-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Завершена
101 574 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 015 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 015 740.00 UAH
Період уточнення:
28.12.2023 14:15 - 07.01.2024 00:00
Відповідь надана
Ігнорування питань учасників
Номер:
581dc4050a574483bb3b3976c131a5f5
Дата опублікування:
04.01.2024 16:57
Опис:
Шановний Замовник, ви ігнруєте запитання учасників та спеціально надаєте максимально розмиті відповіді, котрі не надають жодних відповідей щодо вимог учасників.
Що наштовхує лише на одну думку- Замовник очікує у себе на закупівлі лише одного конкретного учасника, учасника з Миколаївської області. Який, як видається, "підказав" замовнику, які саме вимоги найкраще прописати в тендерній документації.
Вами не одноразово було надано відповіді щодо розгляду питань. Тобто вами було прийняте кокрете рішеня, як уповноваженою особою, щодо розгляду питань та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Згідно з п.54 Особлиовстей, Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Учасники надають вам запитання з 29.01.2023р, ви з цього періоду зазначаєте про розгляд. Так будьте такі ласкаві та обупліккуйте зміни і заодно і протколи розгляду уповноваженою особою даних питань з прийняттям відповідних рішень!
В противному випадку, будемук вимушені звернутися до органів ДАСУ з метою моніторингу закупівлі Замовника, а також АМКУ для захисту своїх прав та законних інтересів.
Замовник просто таки до останнього намагється протягнути до аукіону вимогу щодо необхідності надання Довідки від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів), створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, а також Довідку щодо створення ЦОКу на території Замовника. Дана вимога взагаді відноситься до наявності матеріально-технічної бази. А як відомо Замонику, хоча судячи з впертого не бажання прибирати дану вимогу - не до кінця, встанволення таких вимог заборонено законом.
Критерії щодо наявності матеріально-технічної бази та наявності працівників НЕ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ відповідно дл Особлиовтсей для закупівлі електроенергії.
Внесіть відповідні зміни!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник жодним чином не ігнорує питання, які були задані у цій процедурі закупівлі. Замовник уважно їх вивчає та визначає доцільність внесення тих чи інших змін. Якщо Замовником буде прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації - такі зміни будуть невідкладно внесені, а відповідні документи, передбачені чинним законодавством, буде опубліковано в електронній системі закупівель. Щодо публікації протоколів розгляду питань уповноваженою особою "заодно" маємо зазначити, що у Замовника відссутні такі обов'язки.
Дата відповіді:
05.01.2024 11:57
Відповідь надана
два знака
Номер:
ea08106c56624512aa388d7e2aab58a6
Дата опублікування:
04.01.2024 09:46
Опис:
Шановний замовник!
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник надає цінову пропозицію (Додаток 3 до тендерної документації) з цінами за одиницю (без ПДВ, з ПДВ) та загальною вартістю (без ПДВ, з ПДВ) зазначаючи ТІЛЬКИ ДВА (2) ЗНАКИ ПІСЛЯ КОМИ.
Округлення ціни до двозначного після коми проводиться на розсуд Учасника.
Слід зазначити, що дану вимогу Замовника виконати неможливо. Вартість тендерної пропозиції формується учасником з урахуванням таких основних складових, як вартість закупівлі електричної енергії на РДН та ВДР.
Під час подання тендерних пропозицій, учасники застосовують середньозважену ціну закупівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» за попередній повний місяць, що передує місяцю проведення процедури закупівлі, а саме листопад 2023 року, та становить 4 357,80 грн/Мвт.год., згідно офіційний даних сайту оператора ринку https://www.oree.com.ua.
Результати торгів оприлюднюються на сайті Оператора ринку, дані ціни оприлюднюються в виразі грн/МВт.год. Таким чином, при переведенні МВт.год в кВт.год, ціна закупівлі електроенергії на ринку для постачальника матиме п’ять знаків після коми. Те ж саме стосується тарифу ОСП, який встановлюється на законодавчому рівні та також має п’ять знаків після коми. Зокрема, встановлений Постановою НКРЕКП 09.12.2022 № 2322 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» встановлено тариф на послуги з передачі з 01.01.2024 року в розмірі 528,57 грн./МВт*год (0,48510 грн./кВт*год) (без ПДВ).
Учасник не має права зменшувати чи збільшувати дані показники.
Вищезазначені показники входять в склад формування одиниці товару, таким чином скласти ціну за одиницю котра містила б лише два знаки після коми неможливо.
Внесіть в тендерну документацію відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Ваші зауваження будуть розглянуті та за можливості враховані шляхом внесення змін до тендерної документації у сроки, визначені Особливостями.
Дата відповіді:
05.01.2024 11:58
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
787c72a45d144b86a4a0a97b93d17b8a
Дата опублікування:
04.01.2024 09:32
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно вимог тендерної документації зазначається: "16. Довідку від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів), створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами), що зазначений у вказаній Довідці."
Вимагаємо виключити вищезазначену вимогу з Тендерної документації оскільки дана вимога є дискримінаційною та незаконною, що неодноразово підтверджено АМКУ, зокрема в рішенні від 10.05.2023 року №6285-р/пк-пз!!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Ваші зауваження будуть розглянуті та за можливості враховані шляхом внесення змін до тендерної документації у сроки, визначені Особливостями.
Дата відповіді:
04.01.2024 13:06
Відповідь надана
Строки оплати
Номер:
dbb371cb7f1042e78ee1dcf4e6f293ff
Дата опублікування:
02.01.2024 16:11
Опис:
У п. 5.8 проєкту договору вами зазначено: «5.8. Оплата вартості поставленої (спожитої) електричної енергії у розрахунковому періоді здійснюється Споживачем на підставі Акту та виставленого Постачальником рахунку на оплату у строк, що не перевищує 20 (двадцять) календарних днів з моменту погодження Сторонами Акту приймання-передачі електричної енергії.
Споживач має право здійснити оплату електричної енергії за виставленими рахунками протям 30 календарних днів після завершення дії воєнного стану, письмово повідомивши про це Постачальника у строк, що не перевищує 20 календерних днів з дня отримання Акту та рахунку.»
Дані положення суперечать вимогам чинного законодавства та підлягає вилученню. Зокрема, відповідно до п 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКЕРКП № 312 від 14.03.2018 р., «Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.» Таким чином, фактичний термін оплати електричної енергії за виставленими рахунками протягом 30 календарних днів після завершення дії воєнного стану, визначений вами не відповідає вимогам чинного законодавства для даного типу товару (електроенергії) та дає право користуватися електричною енергією протягом воєнного часу + 30 днів без оплати!!!! Постачальник закуповує електричну енергію як біржовий товар який купується відповідно до Закону «Про ринок електричної енергії» на відповідних ринках електроенергії кожного дня за власні кошти згідно зі споживанням Замовника. Зверніть увагу, що в електронних полях оголошення Вам зазначений строк оплати 20 календарних днів. Чому такі розбіжності між істотними умовами??? Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та зазначити у проєкті договорі належний строк оплати, що відповідає положенням чинного законодавства.
Відповідь:
Даний пункт договору визначений з метою попередження непорозумінь та у зв'язку з відсутностю врегулювання оплати у випадку настання форс-мажорних осбтавин, у тому числі відсутності фінансування з причин, незалежних від споживача. Замовник не має на меті зловживати даним пунтком договору, проте залишає його без виправлень та виключень на випадок настання обставин, незалежних від сторін.
Дата відповіді:
02.01.2024 16:19
Відповідь надана
Тендерна документація від Учасника?
Номер:
7d81b6eed9694d66be7a872a52bfc306
Дата опублікування:
02.01.2024 15:31
Опис:
Шановний, Замовник. Умовами Вашої документації вимагається надання учасниками у складі пропозиції: "форма тендерної документації згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації". Слід зауважити, що Тендерне документація складається Замовником, Учасники подають тендерну пропозицію! Внесить зміни, бо що має подати Учасник не зрозуміло.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! У зв'язку з допущенням технічної помилки відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації у строки визначені Особливостями.
Дата відповіді:
02.01.2024 16:12
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги до учасників та грубе порушення чинного законодавства у сфері Публічних закупівель
Номер:
2bcd323f47ed4606ae4da895594df1ca
Дата опублікування:
29.12.2023 21:27
Опис:
Шановний Замовник. Згідно вимог Вашої тендерної документації зазначається:
У п.п.15 та 16 Додатку 4 до Тендерної документації:
15. Документ на підтвердження можливості забезпечення Постачальником реалізації права замовника (Споживача) на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії»: 1) довідка про створення Постачальником на території в регіоні Замовника безпосередньо власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
16. Довідку від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів), створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами), що зазначений у вказаній Довідці.
Дані Вимоги Є Незаконними Та Такими Що ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині.
Вищезазначене чітко викладено у рішеннях КОМІСІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
- № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a),
- № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a)
- № 20482-р/пк-пз від 19.12.2023 (UA-2023-12-04-019372-a);
- № 20920-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-11-018310-a);
- № 20912-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-13-015491-a);
- № 20905-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-13-004876-a);
- № 21029-р/пк-пз від 27.12.2023 (UA-2023-12-14-014413-a)
І це далеко не повний перелік подібних рішень, практика АМКУ однозначно на боці Законодавства, тому вимагаємо виключити незаконні вимоги з тендерної документації, в інакшому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Ваші зауваження будуть розглянуті та за можливості враховані шляхом внесення змін до тендерної документації у сроки, визначені Особливостями.
Дата відповіді:
02.01.2024 09:23