• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 -15830000-5 - Цукор і супутня продукція (цукор)

Завершена

121 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 605.15 UAH
Період уточнення: 28.12.2023 11:47 - 06.01.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо документів Учасника

Номер: a1d7caaa2e324b28b06d8499e38ab1ec
Дата опублікування: 03.01.2024 18:11
Опис: Доброго дня. Відповідно до Додатку 3, розділ 3. Інші документи П.7.3. Замовник вимагає надати «Довіреність, якщо повноваження особи на підписання договору та документів у складі пропозиції учасника визначені довіреністю (надається у разі, якщо документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договір про закупівлю підписує інша особа, ніж фізична особа- підприємець).» Прошу роз’яснити яким чином ви, як Замовник закупівлі, будете діяти, якщо уповноважена особа Учасника фізичної особи- підприємця не надасть Довіреність у складі своєї тендерної документації, але пред’явить Довіреність при підписанні договору. Чи є це підставою для відмови Учаснику та відхилення його пропозиції, адже на момент підписання договору закупівля є завершеною?
Відповідь: Доброго дня! Довіреність – письмове уповноваження, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі (частина третя статті 244 Цивільного кодексу України) Не може особа без належно оформлених правовідносин діяти від імені іншої особи.
Дата відповіді: 04.01.2024 17:49
Відповідь надана

Вимога до листа-відгуку

Номер: 3194deb3b5d94adba326a9af10dd2be8
Дата опублікування: 31.12.2023 20:20
Опис: Доброго дня. Згідно Додатку 3, замовник вимагає надати "оригінал листа-відгуку (із зазначенням дати та вихідного номера) від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), з обов’язковим наведенням предмету договору (договорів) відповідно до предмету закупівлі, номеру та дати його укладення, ціни договору (договорів), строку дії договору (договорів), переліку акту (актів) прийому-передачі товару..." Прошу Вас роз'яснити наступні незрозумілі моменти: 1, Навіщо у листі-відгуку надавати усю детальну інформацію щодо договору, якщо ви вимагаєте надати " оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію, зазначеного ним у довідці виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору"? 2. Сам факт надання листа -відгуку від контрагента, з зазначенням інформації про успішне виконання договору мав би бути достатнім. Навіщо ви вимагаєте у листі-відгуку надавати " перелік акту (актів) прийому-передачі товару"? З якою метою ви як замовник потребуєте цю інформацію? Адже збір і узагальнення цієї інформації ускладнює отримання зазначеного листа, особливо коли контрагент має десяток складів і постачання здійснювалось згідно видаткових накладних дрібними партія, декілька разів на місяць протягом року. Це ж декілька сотень видаткових накладних за рік. Прошу замовника внести зміни до зазначеної вимоги, спростивши перелік необхідної інформації у листі-відгуку або обґрунтувати необхідність надання саме цих даних.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі-Особливостей), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням цих особливостей та керуючись частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надаємо роз’яснення: Питання 1: У разі ДІЙСНОГО виконання Договору, для Замовника є вагомим отримання достовірної інформації. Питання 2: Щодо надання переліку акту (актів) прийому-передачі товару, для Замовника є доцільно, адже статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі - Закону №996) визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Відповідно до ст.9 Закону №996 первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, враховуючи вищевикладене, видаткова накладна, акт приймання виконаних робіт вважаються документами первинного обліку. З повагою УО!
Дата відповіді: 02.01.2024 16:59