• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони та контролю за дотриманням громадського порядку у Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 Чернігівської міської ради Чернігівської області)

Торги відмінено

141 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 416.00 UAH
Період уточнення: 27.12.2023 18:46 - 01.01.2024 00:00
Без відповіді

Щодо додатку №1 до тендерної документації

Номер: 9f0ef31a0d73469a98ae96896264fb90
Дата опублікування: 28.12.2023 11:18
Опис: Шановний Замовнику в пункті 2.1 Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога до Учасників про наявність представницького офісу з пультом охорони та автотранспортом у місті Чернігові. Шляхом встановлення даної вимоги, Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають охоронні компанії м. Чернігів, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі. Також, варто зазначити, що надання послуг з охорони здійснюється відповідно до ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Чернігів зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, ч. 3 ст. 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ст. 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію про наявність офісу у м. Чернігів) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації. Окремо, звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері державних закупівель, за результатами розгляду яких, та за сприянням органу оскарження, Замовники приводили документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. Враховуючи викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у тендерній документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації та не порушувати чинне законодавство у сфері здійснення публічних закупівель. Так як на підставі Вашої вимоги, можна стверджувати, що тендерна документація чітко прописана під конкретного учасника, або ж під учасників, які зареєстровані у м. Чернігів. Чим замовник обгрунтовує необхідність наявності пульта охорони саме у м. Чернігів? Пульт може знаходитися в іншому місті і на нього передається сигнал, а група реагування буде знаходитися у м. Чернігів. Це знову дискримінаційна вимога, щодо яких є рішення органу оскарження. Тому , просимо внести відповідні зміни або виключити даний пункт з тендерної документації.