• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Охорона території ДУ «ІХБГ НАНУ»)

Завершена

275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 11.04.2018 14:38 - 16.04.2018 17:00
Відповідь надана

Щодо наявністі впровадженої комплексної системи захисту інформації

Номер: 238280c71617488996911a9023366cd2
Дата опублікування: 16.04.2018 11:55
Опис: У розділі 7 Вашої тендерної документації, а саме підпунктах 9 та 11, Ви вимагаєте наявність впровадженої комплексної системи захисту інформації. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»: комплексна система захисту інформації - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації. Ст. 9 цього ж Закону передбачає, що «Відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі покладається на власника системи. Власник системи, в якій обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, утворює службу захисту інформації або призначає осіб, на яких покладається забезпечення захисту інформації та контролю за ним». Тобто, логічно з цього випливає, що у разі наявності у Вас на підприємстві інформації, яка підлягає захисту, Ви як власник даної інформації повинні забезпечувати її захист. Отже, навіть якщо в Учасника є така система захисту інформації, вона не може бути використана під час надання послуг з охорони, оскільки учасник може захистити ВИКЛЮЧНО СВОЮ інформацію, і ніяким чином не може втручатися у захист інформації Замовника. Саме тому вимога про наявність в Учасника торгів даної системи є безпідставною та дискримінаційною, оскільки не може бути використана під час надання послуг та обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та бути переможцями торгів. Вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни до документації!
Відповідь: Дякуємо за запитання. У ст. 9 "про забезпечення захисту інформації в системі" Закону "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" зазначено, що "Відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі покладається на власника системи. Власник системи, в якій обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, утворює службу захисту інформації або призначає осіб, на яких покладається забезпечення захисту інформації та контролю за ним". При запроваджені Переможцем системи контролю доступу за персоніфікованими електронними перепустками йому буде передана інформація, що містить персональні дані співробітників Установи, яка є конфіденційною та вимагає відповідного захисту.
Дата відповіді: 18.04.2018 15:16
Відповідь надана

Щодо питання надання договорів про аналогічний досвід

Номер: 60d0e03c90a24dd987bace087e2591c5
Дата опублікування: 16.04.2018 11:41
Опис: У розділі 5.2.6. Тендерної документації Ви вимагаєте документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох за 2016 та 2017 роки, як мінімум по одному договору за кожен рік). Тобто Ви вимагаєте надати 4 договори. Постає питання: чим викликана саме така (і не маленька) кількість договорів? Адже Закон України «Про публічні закупівлі» у ч.2.ст.16 передбачає «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (а не договорів, тобто мається на увазі – один примірник договору). Враховуючи дану вимогу, маємо підстави вважати, що таким чином Ви обмежуєте коло учасників закупівлі та створюєте переваги для заздалегідь відомого учасника-переможця. Тому вимагаємо змінити дане положення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Стосовно даних пунктів було внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2018 15:15
Відповідь надана

Про вимогу документів

Номер: 498060226cfe497aa99e30d2b0752624
Дата опублікування: 16.04.2018 11:15
Опис: Маємо до Вас питання згідно розділу 5 Вашої тендерної документації, а точніше – до ПРИМІТКИ. (Дякуємо, що важливу інформацію намагаєтеся заховати подалі від основних вимог, які ще й прописані дрібним шрифтом! Та ми все прочитали, не радійте задарма). Отже, Ви зазначаєте, що Замовник має право вимагати від переможця торгів надати оригінали документів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників переможця торгів. Ми вивчили всі спірні моменти Ваших минулих закупівель, і бачимо, що дане питання вже задавалося. І Вашу відповідь про те, що «з метою зменшення кількості документів, що необхідно завантажити на майданчик, Замовником було прийнято рішення вимагати від Учасників мінімальної кількості документів», ми також прочитали. (І одразу питання: чому Вам шкода майданчик? Йому важко завантажити документи? Там є ліміт? Чи ще щось? Що взагалі за відписка така?). А тепер наступне питання: хіба в законодавстві України не прописано, що: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель» (ст.16 Закону України «про публічні закупівлі»)? Тобто це означає, що всі свої вимоги Замовник має формулювати НА СТАДІЇ НАПИСАННЯ тендерної документації, а не після проведення торгів щось додумувати та додатково бажати (або не бажати, якщо пощастить, вірно? Чи як Ви визначаєте оте «може вимагати або не може»?), Ви маєте одразу вказуквати необхідний ВЕЧЕРПНИЙ перелік документів. Також окрема ремарка щодо формулювання «Замовник має право вимагати надати оригінали документів». Ви серйозно? А які ще оригінали ми маємо Вам надати? Може паспорти наших працівників? Ми можемо лише НАДАТИ документи ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ! (Передайте вітання особі, яка писала вимоги, нехай буде уважнішою наступного разу!). Саме тому вимагаємо коректного формулювання вимог та чіткого й повного переліку необхідних документів! Вичитайте свою документацію, внесіть зміни та приведіть її у відповідність згідно чинних вимог законодавства!
Відповідь: Дякуємо за запитання. Дані Примітки мають відношення до інформації, яку надає Учасник. У даному випадку УЧАСНИК НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за достовірність наданої інформації. У разі визнання Учасника переможцем достатньо буде надати для ОЗНАЙОМЛЕННЯ оригінали документів які ДІЙСНІ станом на 01.04.2018 р. для підтвердження достовірності наданої інформації. Уточнюючі зміни внесено до Приміток п.5.2.4 та 5.2.5. Розділу ІІІ Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2018 15:15
Відповідь надана

Про несудимість працівників

Номер: 6e36c72b1ca34deda0d6dc31b82c1ecb
Дата опублікування: 16.04.2018 10:50
Опис: У своїй Тендерній документації, а саме у розділі - 5.2.4.1., Ви вимагаєте надати на працівників довідку про відсутність непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів станом на 01.04.2018 рік. Маємо до Вас запитання: на підставі чого дана довідка має бути станом на 01.04.2018??? Якщо Ви не володієте інформацією з приводу терміну дії даного документу, то повідомляємо Вас про те, що довідка про несудимість є чинною протягом 6 місяців! Також, якщо Ви не читали статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», то Законодавець передбачив принцип - максимальна економія та ефективність. Уявимо ситуацію, ми оновили довідки про несудимість всім своїм працівникам 27.03.2018р., і тут, бачимо Ваше оголошення та вимогу про 01.04.2018. Ми маємо бігти і робити нові довідки? Хіба це економно, ефективно та раціонально??? Чому ми маємо робити зайві дії лише тому, що Вам ЗАХОТІЛОСЯ (підкреслюємо – не маєте права, а ХОЧЕТЕ\БАЖАЄТЕ)??? Можливо, у Вас уже є учасник, у якого такі довідки наявні? Так-так, отой самий Ваш постійний переможець за результатами закупівель у 2017 році. Враховуючи, написане вище, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести зміни!
Відповідь: Дякуємо за запитання. В п. 5.2.4.1. Тендерній документації зазначено: "Надати ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, досягли 18-річного віку, пройшли профілактичний наркологічний огляд та обов’язковий попередній та періодичний психіатричний огляд, з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів станом на 01.04.2018 рік,....." У даному випадку УЧАСНИК НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за достовірність наданої інформації. У разі визнання Учасника переможцем достатньо буде надати для ОЗНАЙОМЛЕННЯ оригінали документів які ДІЙСНІ станом на 01.04.2018 р. для підтвердження достовірності наданої інформації. Уточнюючі зміни внесено до Приміток п.5.2.4 та 5.2.5. Розділу ІІІ Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2018 15:13
Відповідь надана

Про обладнання для запровадження системи контролю доступу

Номер: 44efa317780c4381b4c9bd084e42949c
Дата опублікування: 16.04.2018 10:29
Опис: У своїй Тендерній документації, а саме у розділі - 5.2.3.1. Ви вимагаєте надати документи, які підтверджують наявність в Учасника обладнання для запровадження системи контролю доступу, виготовлення та персоніфікації електронних перепусток та забезпечення цілодобового відеоспостереження. Але дана вимога не співпадає з вказаним Вами предметом закупівлі, тобто, давайте розглянемо: 1) предмет закупівлі, який вказано: Охоронні послуги (Охорона території ДУ «ІХБГ НАНУ»)» (ДК 021-2015: 79710000-4); 2) те, що Ви вимагаєте зігдно документації - перепустки та спостереження, але це не охоронні послуги, а послуги з встановлення відеоапаратури та належить до коду національного класифікатора 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, а також встановлення системи контролю доступу відноситься до коду класифікатора 42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації. Тобто Ви висуваєте два різні предмети закупівлі, а маскуєте його під один. Вивчивши історію Ваших закупівель, ми бачимо, що подібне звернення було минулого року (саме тому просимо не дублювати відповідь, ми її прочитали!!!), та у Вашому рішенні від 21.04.17 Ви відповіли, що це є додатковою безоплатною послугою для економії бюджетних коштів. Але, вибачте, чому Ви економите бюджетні кошти, а ми, як Учасник, маємо за ВЛАСНІ (читати – безкоштовно для Вас, і в мінус – для себе) кошти зробити перепустки!? Ми бачимо, що Ви другий рік поспіль ігноруєте даний момент, також бачимо, що у Вас є Учасник, який такі послуги погоджується Вам здійснювати (і йому байдуже, що це різні предмети закупівлі, і порушення законодавства), так-так, привіт, Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем – Україна»!!! Але, чому інші Учасники мають це терпіти!? Ми ж з Вами маємо діяти за принципами добросовісної конкуренції та прозорості, але бачимо, що Вам ці принципи не подобаються. Ми наполегливо вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану вимогу, бо інакше, ми будемо скаржитися в Антимонопольний комітет України, адже, Ваша зухвалість та нехтування законом переходить всі межі!!!
Відповідь: Дякуємо за запитання. У Законі України "Про охоронну діяльність" п.1 ст.1 Розділу І "Загальні положення" визначено, що "охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього". Також у п.1 ст.6 Розділу ІІ цього Закону щодо забезпечення охоронної діяльності зазначено, що "Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: 1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; 2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;...." У зв’язку з тим, що система відеоспостереження та контролю доступу буде використовуватися ВИКЛЮЧНО у професійній діяльності Виконавця НА ПЕРІОД ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН при наданні послуг за предметом закупівлі Охоронні послуги (Охорона території ДУ «ІХБГ НАНУ»)» (ДК 021-2015: 79710000-4), а також вважаючи на те, що МАЙНОВЕ ПРАВО на обладнання згідно умов запропонованого Проекту Договору не переходить до Установи і ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗА ВИКОНАВЦЕМ, відсутні підстави до визначення вимоги про забезпечення цілодобового відеоспостереження та контролю доступу, як окремого предмету закупівлі. Вимога надати документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідає положенням Цивільного Кодексу України, де у ст.902 Виконання договору про надання послуг гл. 63 Розділу ІІІ зазначено, що "1. Виконавець повинен надати послугу особисто. 2. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.".
Дата відповіді: 18.04.2018 15:10
Відповідь надана

Про аналогічні договори

Номер: a1258b0e8f0b4369a3298f25011d70fb
Дата опублікування: 13.04.2018 16:38
Опис: У п. 5.2.6. Тендерної документації Ви вимагаєте документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: 5.2.6.1. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох за 2016 та 2017 роки, як мінімум по одному договору за кожен рік). Згідно ч.2.ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, такий як, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ (вказано в однині, тобто один). Чим обумовлена Ваша вимога надати 4 договори? Маємо підстави вважати, що таким чином Ви обмежуєте коло учасників закупівлі та створюєте переваги для заздалегідь відомого учасника-переможця. Вимагаємо змінити дане положення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Стосовно даних пунктів було внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2018 15:07
Відповідь надана

Про впровадження комплексної системи захисту інформації

Номер: 41f8dc084e8942d5abac5966570048a3
Дата опублікування: 13.04.2018 16:37
Опис: Згідно пункту 7 Вашої тендерної документації, а саме підпунктів 9 та 11, Ви зазначаєте, що на Учасника покладається технічне обслуговування власними силами та за власний кошт системи контролю доступом та виготовлення персональних електронних перепусток для співробітників (за окремими заявками), а також вимагається наявність впровадженої комплексної системи захисту інформації, (надати копію сертифікату, декларації, або інше). Відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» комплексна система захисту інформації - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації. Стаття 9 даного Закону передбачає, що «Відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі покладається на власника системи. Власник системи, в якій обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, утворює службу захисту інформації або призначає осіб, на яких покладається забезпечення захисту інформації та контролю за ним». На підставі вищевикладеного, у разі наявності у Вас на підприємстві інформації, яка підлягає захисту, Ви як власник даної інформації повинні забезпечувати її захист. Таким чином, наявність в учасника комплексної системи захисту інформації не може бути використана під час надання послуг з охорони, оскільки учасник може захистити виключно свою інформацію, і ніяким чином не може втручатися у захист інформації Замовника. Отже, вимога про наявність в Учасника торгів даної системи є безпідставною та дискримінаційною, оскільки не може бути використана під час надання послуг та обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та бути переможцями торгів. Також слід зазначити, що дана вимога вказана в тендерній документації лиш з метою того, щоб окремі учасники, інтереси яких ви лобіюєте (передаємо вітання одвічному переможцю - Українсько-польському спільному підприємству "Макрохем - Україна"), могли взяти участь у даній закупівлі. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу та внести зміни до документації. Якщо Ви цього не зробите, ми будемо скаржитися в Антимонопольний комітет України, бо Ви постійно нехтуєте вимогою учасників про зміни до цього критерію й з року в рік пишете одну й ту ж саму відповідь про економію бюджетних коштів! І якщо Ви не хочете вчитися на своїх помилках та усвідомлювати неправомірність своїх вимог, то нехай Вам це офіційно пояснить Антимонопольний комітет України!
Відповідь: У ст. 9 "про забезпечення захисту інформації в системі" Закону "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" зазначено, що "Відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі покладається на власника системи. Власник системи, в якій обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, утворює службу захисту інформації або призначає осіб, на яких покладається забезпечення захисту інформації та контролю за ним". При запроваджені Переможцем системи контролю доступу за персоніфікованими електронними перепустками йому буде передана інформація, що містить персональні дані співробітників Установи, яка є конфіденційною та вимагає відповідного захисту.
Дата відповіді: 18.04.2018 15:05
Відповідь надана

Про право Замовника вимагати від переможця торгів надати оригінали документів

Номер: 64e56c92b0834ac9874798405ed6149d
Дата опублікування: 13.04.2018 16:36
Опис: В 5 підрозділі Вашої тендерної документації є примітка про те, що Замовник має право вимагати від переможця торгів надати оригінали документів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників переможця торгів. Дану вимогу Ви висуваєте до охоронників, кінолога та собак. По-перше, що означає «може вимагати», а «може і не вимагати»?. Перед початком закупівлі Ви формуєте тендерну пропозицію, де чітко маєте вказати всі свої вимоги для того, щоб потенційний Учасник одразу міг оцінити себе згідно вимог та критеріїв, і брати участь у закупівлі, або одразу побачити, що певним вимогам він не відповідає і не витрачати свій час, сили та кошти!!! Частина 1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначає, що «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель». Ви ж є учасником публічної закупівлі, тобто все має бути прозоро та відкрито, це стосується і документів також. Система публічних закупівель й існує для того, щоб вся інформація була оприлюднена та доступна. Про це говорить і ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: «закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (!!!); недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». (Також просимо не відповідати на дане питання позаминулорічною відповіддю «З метою зменшення кількості документів, що необхідно завантажити на майданчик»). По-друге, Ви не маєте права вимагати надати оригінали документів, ми можемо лише НАДАТИ їх ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ. Колеги, ми ж працюємо у сфері, де кожне слово має вагу і значення. Тому, будь ласка, уважніше та коректніше формулюйте свої вимоги НА СТАДІЇ НАПИСАННЯ тендерної документації, а не після проведення торгів, та одразу вказуйте необхідний ВЕЧЕРПНИЙ перелік. Отже, враховуючи сказане, вимагаємо чітко та повно формулювати свої вимоги до учасників та до переможців, прибрати вищевказані некоректні формулювання та внести зміни у документацію.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Дані Примітки мають відношення до інформації, яку Учасник надає В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. У даному випадку УЧАСНИК НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за достовірність наданої інформації. У разі визнання Учасника переможцем достатньо буде надати для ОЗНАЙОМЛЕННЯ оригінали документів які ДІЙСНІ станом на 01.04.2018 р. для підтвердження достовірності наданої інформації. Уточнюючі зміни внесено до Приміток п.5.2.4 та 5.2.5. Розділу ІІІ Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2018 14:56
Відповідь надана

Довідка про несудимість працівників та кінолога

Номер: 809b91222e424369930d9aabf53ccd66
Дата опублікування: 13.04.2018 16:36
Опис: У пункті 5.2.4.1. тендерної документації Ви вимагаєте надати довідку в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, досягли 18-річного віку, пройшли профілактичний наркологічний огляд та обов’язковий попередній та періодичний психіатричний огляд, з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів станом на 01.04.2018 рік, що пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 3-го розряду в кількості не менше 6 (шість) чоловік. Така сама вимога висувається Вами і до кінолога. Давайте обговоримо дану вимогу: по-перше, згідно Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України затвердженим Наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 №1256, Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, а також - Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, довідку про несудимість особа подає для працевлаштування; по-друге, дана довідка є чинною 6 місяців з дати видачі; наступне, третє, згідно ст.16 Закону України «Про захист персональних даних»: «строк вивчення запиту на предмет його задоволення не може перевищувати десяти робочих днів з дня його надходження. Протягом цього строку володілець персональних даних доводить до відома особи, яка подає запит, що запит буде задоволено або відповідні персональні дані не підлягають наданню, із зазначенням підстави, визначеної у відповідному нормативно-правовому акті. Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом». Тепер маємо до Вас низку запитань: 1) На якій підставі наші працівники повинні отримувати довідку про несудимість повторно лише через те, що Ви хочете, щоб вона була «свіжою»? А якщо особа отримала її 30.03.2018? 2) Яким чином ми маємо отримати її в строки, які Ви вимагаєте? Якщо Ви оголосили процедуру закупівлі 11 квітня 2018 року, подача пропозицій - до 26 квітня. А виготовлятися така довідка може – від 10 до 30 днів (чому читайте вище). Яким чином ми маємо вкластися в строки та отримати її? А також, яким чином, ми мали передбачити, що Ви оголосите процедуру закупівлі саме 11.04.2018, і що ми маємо їх заздалегідь мати? Про це могло бути відомо лише Вашому наперед домовленому переможцю – Україно-польському спільному підприємству "Макрохем-Україна". Тому вимагаємо, виключити дану вимогу з тендерної документації та внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за запитання. В п. 5.2.4.1. Розділу ІІІ Тендерній документації зазначено: "Надати ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, досягли 18-річного віку, пройшли профілактичний наркологічний огляд та обов’язковий попередній та періодичний психіатричний огляд, з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів станом на 01.04.2018 рік,....." У даному випадку УЧАСНИК НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за достовірності наданої інформації. У разі визнання Учасника переможцем достатньо буде надати для ОЗНАЙОМЛЕННЯ оригінали документів які ДІЙСНІ станом на 01.04.2018 р. для підтвердження достовірність наданої інформації. Уточнюючі зміни внесено до Приміток п.5.2.4 та 5.2.5. Розділу ІІІ Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2018 14:55
Відповідь надана

Про обладнання для запровадження системи контролю доступу, виготовлення та персоніфікації електронних перепусток та забезпечення цілодобового відеоспостереження

Номер: db170fc9a34b4a9bbf6ea6ea27865ca4
Дата опублікування: 13.04.2018 16:35
Опис: У пункті 5.2.3.1. Вашої тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують наявність в Учасника обладнання для запровадження системи контролю доступу, виготовлення та персоніфікації електронних перепусток та забезпечення цілодобового відеоспостереження, а саме: надати довідку в довільній формі та завірені печаткою підприємства копії документів на придбання необхідного обладнання (договір купівлі-продажу, рахунок, видаткова накладна тощо). У тендерній документації Ви вказуєте предмет закупівлі: Охоронні послуги (Охорона території ДУ «ІХБГ НАНУ»)» (ДК 021-2015: 79710000-4), а вимагаєте перепустки та спостереження, а це вже відноситься до послуг з встановлення відеоапаратури та до коду національного класифікатора 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, а встановлення системи контролю доступу відноситься до коду класифікатора 42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації. Встановивши вимогу про наявність обладнання для відеоспостереження та системи контролю доступу Ви включили два різні предмети до однієї закупівлі, що є порушенням вимог чинного законодавства. Також згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, не передбачено, що суб’єкт охоронної діяльності ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ (до суб’єктів охоронної діяльності законодавець НЕ ВИСУВАЄ такої вимоги!!! Тоді чому її висуваєте Ви!?) виготовляти та персоніфікувати електронні перепустки. Тому, по-перше, Ви НЕ МАЄТЕ ПРАВА ставити дану вимогу. По-друге, висуваючи таку вимогу, Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО та НАВМИСНО обмежуєте коло можливих учасників закупівлі. Проаналізувавши історію Ваших закупівель бачимо, що у Вас є один єдиний улюблений переможець - Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна", який надає Вам послуги з охорони вже багато років поспіль. У всіх допорогових закупівлях вказане підприємство переможець, у всіх відкритих торгах – переможець. Єдине з чим Вам не щастить, коли у відкритих торгах один учасник - Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна", тоді закупівлі не відбуваються. Збіг чи закономірність? Також ми бачили Ваші відповіді на це питання (вітання Вашій відповідальній особі - Ожерєдову Сергію Петровичу, якого вже давно час притягнути до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення!) в попередніх закупівлях, і просимо не надавати в десяте відповідь про «з метою економії бюджетних коштів». Чому Учасники повинні за ВЛАСНІ кошти, тобто безкоштовно для Вас (!), виготовляти електронні перепустки? Саме тому, враховуючи вищевказане, ВИМАГАЄМО прибрати дану вимогу та внести зміни до тендерної документації. Якщо Ви цього не зробите, ми будемо скаржитися в Антимонопольний комітет України, бо Ви уже декілька років поспіль нехтуєте вимогою учасників про зміни до цього критерію! І якщо Ви не хочете це усвідомлювати, то нехай Вам це пояснить Антимонопольний комітет України!
Відповідь: Дякуємо за запитання. У Законі України "Про охоронну діяльність" п.1 ст.1 Розділу І "Загальні положення" визначено, що "охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього". Також у п.1 ст.6 Розділу ІІ цього Закону щодо забезпечення охоронної діяльності зазначено, що "Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: 1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; 2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;...." У зв’язку з тим, що система відеоспостереження та контролю доступу буде використовуватися ВИКЛЮЧНО у професійній діяльності Виконавця НА ПЕРІОД ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН при наданні послуг за предметом закупівлі Охоронні послуги (Охорона території ДУ «ІХБГ НАНУ»)» (ДК 021-2015: 79710000-4), а також вважаючи на те, що МАЙНОВЕ ПРАВО на обладнання згідно умов запропонованого Проекту Договору не переходить до Установи і ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗА ВИКОНАВЦЕМ, відсутні підстави до визначення вимоги про забезпечення цілодобового відеоспостереження та контролю, як окремого предмету закупівлі. Вимога надати документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідає положенням Цивільного Кодексу України, де у ст.902 Виконання договору про надання послуг гл. 63 Розділу ІІІ зазначено, що "1. Виконавець повинен надати послугу особисто. 2. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.".
Дата відповіді: 18.04.2018 14:54