-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015- 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Завершена
730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
Період уточнення:
26.12.2023 19:06 - 31.12.2023 00:00
Відповідь надана
калькуляція
Номер:
6bf2e34e7b4f4373b33723815ddbd1ff
Дата опублікування:
28.12.2023 13:53
Опис:
Добрий день ! Шановний Замовнику , уточніть будь ласка ,Згідно ТД Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано надати:
"проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника;
А далі по тексту теж вказано надати :
15) калькуляцію вартості послуг, складену учасником, згідно вимог Додатку 4 Документації шляхом заповнення додатків до Проєкту Договору (Додаток 5 Документації). Розрахунок вартості послуг повинен містити вартість послуг без ПДВ/ з ПДВ (ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України);
У нас питання , чи можна подати заповнений проєкт договору без Додатку 4 *? А додаток 4 додати окремо ,як вказано в ТД. Чи треба дублювати інформацію. Адже сумму (цінове,кошторис) згідно законодавства та технічного питання требе подавати окремо.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання повідомляємо наступне.
п.9 Розділу 3 тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015- 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) (надалі –Документація) передбачена вимога надання учасником проєкту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Також, п.15 Розділу 3 Документації передбачено надання калькуляції вартості послуг, складеної учасником, згідно вимог Додатку 4 Документації шляхом заповнення додатків до проєкту Договору (Додаток 5 Документації). Розрахунок вартості послуг повинен містити вартість послуг без ПДВ/ з ПДВ (ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України).
Для виконання зазначених вимог Учасник повинен подати в складі своєї тендерної пропозиції проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи всі додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Зокрема, Додатком 4 проєкту договору є форма Калькуляції вартості послуг, яка також підлягає обов’язковому заповненню з боку учасника та є невід’ємною частиною проєкту договору
Дата відповіді:
29.12.2023 11:42