• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги

Завершена

3 861 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 305.00 UAH
Період уточнення: 25.12.2023 12:16 - 01.01.2024 00:00
Відповідь надана

Посилання на рішення АМКУ

Номер: 67d74fceb7da40269ec6b881f19de011
Дата опублікування: 27.12.2023 23:03
Опис: Просимо вас звернути увагу на рішення АМКУ (РІШЕННЯ №20243-р/пк-пз від 30.10.2020) що до вімоги яку Вм встановили в п 5.2.1 10 Надати довідку довільної форми, видану Замовником даних відкритих торгів, датовану не раніше дати оголошення процедури закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Красносільською сільською радою Одеського району Одеської області . 12 У складі пропозиції надати акт обстеження технічної можливості прийняття об’єктів Замовника під охорону, підписаний Учасником та Замовником. Там, та в ряді інших рішень чітко зазначені правові підстави та прециденти що до не законності всановлених вимог . У звязку з вищевикладеним просимо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, повідомляємо Вам наступне: Щодо акту: Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації, окрім патрулювання території двома екіпажами ГШР передбачено, ще й прийняття під охорону Учасника об’єктів комунальної власності Красносільської сільської ради, на яких встановлено систему охоронної сигналізації. Зазначена вимога обґрунтована різним ступенем технічної оснащеності об’єктів Замовника. Тому з метою правильного та всебічного розрахунку вартості послуг Учасник повинен здійснити обстеження технічної захищеності об’єктів, стану охоронної сигналізації, визначити перелік обладнання, яке необхідно встановити на об’єкті для забезпечення можливості прийняття його під охорону (здійснюється за рахунок Учасника) та надати висновок щодо технічної можливості прийняття об’єктів під охорону. Крім того, територія патрулювання є досить великою, і тому ми вважаємо за доцільне щоб Учасник здійснив відповідне обстеження. Щодо листа: Зазначений лист є гарантією того, що Учасники які прийматимуть участь у цій закупівлі є добросовісними Виконавцями, і між таким Учасником і Замовником не було судових спорів, претензій щодо виконання раніше укладених договорів. Цей лист можуть отримати абсолютно всі Учасники. Нагадуємо, що Красносільська сільська рада є органом місцевого самоврядування і зобов’язана надавати відповіді на будь-які звернення, що надходять до ради у встановлений законом строк. Відтак жодних перешкод в отримання такого листа для Учасників немає.
Дата відповіді: 29.12.2023 15:07
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: d9f5b6c2567c4f4ca0df7aeb4f757b68
Дата опублікування: 27.12.2023 22:02
Опис: Шановний замовник . Прошу звернути увагу що наведні нижче вимоги є чітко дискримінаційними та такими що суперечать самому принципу Публічних закупівель а саме вимог з п 5.2.1 10 Надати довідку довільної форми, видану Замовником даних відкритих торгів, датовану не раніше дати оголошення процедури закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Красносільською сільською радою Одеського району Одеської області . 12 У складі пропозиції надати акт обстеження технічної можливості прийняття об’єктів Замовника під охорону, підписаний Учасником та Замовником. Зазначивши дані вимоги ви порушили Закон України "Про публічні закупівлі " а саме статтю Стаття 12. Електронна система закупівель 1. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Ви не можете не розуміти що нівелюється поняття конфіденційність ,при умові що потенційний учасник зобовязаний звернутись до вас з проханням в отриманні відповідних довідок та актів обстеження . У звязку з вищевикладеним просимо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, повідомляємо Вам наступне: Щодо акту: Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації, окрім патрулювання території двома екіпажами ГШР передбачено, ще й прийняття під охорону Учасника об’єктів комунальної власності Красносільської сільської ради, на яких встановлено систему охоронної сигналізації. Зазначена вимога обґрунтована різним ступенем технічної оснащеності об’єктів Замовника. Тому з метою правильного та всебічного розрахунку вартості послуг Учасник повинен здійснити обстеження технічної захищеності об’єктів, стану охоронної сигналізації, визначити перелік обладнання, яке необхідно встановити на об’єкті для забезпечення можливості прийняття його під охорону (здійснюється за рахунок Учасника) та надати висновок щодо технічної можливості прийняття об’єктів під охорону. Крім того, територія патрулювання є досить великою, і тому ми вважаємо за доцільне щоб Учасник здійснив відповідне обстеження. Щодо листа: Зазначений лист є гарантією того, що Учасники які прийматимуть участь у цій закупівлі є добросовісними Виконавцями, і між таким Учасником і Замовником не було судових спорів, претензій щодо виконання раніше укладених договорів. Цей лист можуть отримати абсолютно всі Учасники. Нагадуємо, що Красносільська сільська рада є органом місцевого самоврядування і зобов’язана надавати відповіді на будь-які звернення, що надходять до ради у встановлений законом строк. Відтак жодних перешкод в отримання такого листа для Учасників немає.
Дата відповіді: 29.12.2023 15:07
Відповідь надана

Запит що до розяснення вимоги

Номер: eb83f8272f6f4b0eb4f514154cb9f037
Дата опублікування: 26.12.2023 17:27
Опис: Шановний Замовник Просимо надати розяснення яким нормативним актом ви користувались при формуванні Тендерної документації в частині : 2.2.6. Сканкопію оригіналу наказу про призначення посадової особи, відповідальної за охорону праці та посвідчення про походження зазначеною особою відповідного навчання та протокол з перевірки знань з питань охорони праці, дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; та 2.2.11. Сканкопію оригіналу наказу про призначення відповідальної (их) за пожежну безпеку особи, що пройшла навчання з питань пожежної безпеки та копію посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки. Адже даний перелік документів жодним чином не впливає на надання послуги в частині патрулювання та відноситься до документів внутрішнього обігу на підприємстві . У звязку з вищевикладеним просимо прибрати зазначені пункти з Тендерної документації
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, дякуємо за звернення, повідромляємо Вам, що уповноваженою особою були внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 27.12.2023 14:17
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8a51afaa87ca4514bc71e26d989847d4
Дата опублікування: 25.12.2023 23:21
Опис: Шановний замовник Відповідно до ст. 17 Закону, не встановлено жодної обов’язкової чи будь-якої вимоги до учасників закупівлі, яка б вказувала на обов’язкову наявність у учасника договору добровільного страхування відповідальності перед третіми . Відповідно до ст. 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Також згідно ЗУ «Про охоронну діяльність», відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та роз’яснень відділу ліцензування Міністерства внутрішніх справ України, суб’єкти господарювання які здійснюють свою діяльність в сфері надання охоронних послуг, та отримали відповідну ліцензію, незобов’язані мати договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого договору, НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати тому що це не визначено та не передбачено законодавством взагалі), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Крім того, таку вимогу вважаємо дискримінаційною та такою, що може шкодити здійсненню господарської діяльності. Статтею 40 Закону України « Про страхування» передбачено, посадові особи Уповноваженого органу у випадку розголошення в будь-якій формі відомостей, що є таємницею страхування, несуть відповідальність, передбачену законом. Конфіденційна інформація щодо діяльності та фінансового стану страхувальника - клієнта страховика, яка стала відомою йому під час взаємовідносин з клієнтом чи з третіми особами при провадженні діяльності у сфері страхування, розголошення якої може завдати матеріальної чи моральної шкоди клієнту, є таємницею страхування. Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить таємницю страхування, надається страховиком у таких випадках: на письмовий запит або з письмового дозволу власника такої інформації; на письмові вимоги суду або за рішенням суду; органам прокуратури України, Служби безпеки України, Національної поліції, податкової міліції на їх письмову вимогу стосовно операцій страхування конкретної юридичної або фізичної особи за конкретним договором страхування у разі повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення даній особі; { Абзац четвертий частини третьої статті 40 із змінами, внесеними згідно із Законами N 4652-VI ( 4652-17 ) від 13.04.2012, N 5463-VI ( 5463-17 ) від 16.10.2012, N 901-VIII ( 901-19 ) від 23.12.2015 }; центральному органу виконавчої влади з питань фінансового моніторингу відповідно до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму"; одержання інформації, що містить таємницю страхування, не поширюються на службовців Уповноваженого органу, які в межах повноважень, наданих цим Законом, здійснюють державний нагляд за страховою діяльністю, а також органи доходів і зборів у разі подання їм інформації на запит, зроблений відповідно до положень Податкового кодексу України. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації ,у випадку ігнорування будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету .
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, дякуємо за поставлене запитання та повідомляємо наступне: відповідно до Розділу 7 Проєкту Договору у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України, а також передбачено обов’язок Виконавця відшкодувати Замовнику збитки, що стались з вини Виконавця. Враховуючи значну вартість майна Замовника, що охороняється згідно договору, а також інші збитки, які можуть бути заподіяні Замовнику у разі не виконання переможцем зобов’язання за договором (в т.ч. щодо порушення режимності об’єкту пов’язаної з обробкою інформації з обмеженим доступом), що можуть значно перевищувати вартість предмета закупівлі, замовник встановлює вимоги страхування професійної відповідальності Переможця перед третіми особами. Більш того, предметом цього договору є комплексна послуга яка включає в себе патрулювання території екіпажами ГШР, а у вимогах до матеріально-технічної бази Замовник зазначив обов’язкову наявність у виконавців спецзасобів активної оборони, використання яких цілком може нашкодити третім особам і наявність договору страхування прямо передбачена нормами НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 21.08.98 № 622. Враховуючи зазначене, копія чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами є обов’язкою вимогою. Крім того, укласти договір добровільного страхування професійної відповідальності може будь-який суб’єкт господарської діяльності. Замовник не встановив жодних додаткових вимог до самого договору страхування в частині суми страхового покриття, терміну дії тощо. Відтак, не бачимо жодних перешкод для будь-якого суб’єкта охоронної діяльності застрахувати відповідальність і прийняти участь у цій закупівлі.
Дата відповіді: 27.12.2023 15:51
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c263163a97584ed5be9fbca33069e1b0
Дата опублікування: 25.12.2023 23:20
Відповідь: Добрий день! Нажаль, текстова частина Вашого звернення у системі не відображається, якщо Ваше питання ще досі актуальне, спробуйте його поставити знову.
Дата відповіді: 26.12.2023 14:55