• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги спостереження охоронної та пожежної сигналізації

Послуги спостереження охоронної та пожежної сигналізації

Торги відмінено

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Період уточнення: 24.05.2018 11:14 - 29.05.2018 00:00
Без відповіді

Щодо наявність у учасника сертифікату відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 та який виданий відпо

Номер: cebfc9f9b61e4f8ab7fbae8360bbb392
Дата опублікування: 25.05.2018 11:05
Опис: Згідно додатку № 3 Ви ставите вимогу про наявність у учасника сертифікату відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації. Шановний замовнику, Ви самі відкривали дані ДСТУ? Чи просто прописали те, що Вам сказав переможець (а саме - поліція, бо даний документ діє лише на них)? Доводимо до Вашого відома, що дані ДСТУ поширюють свою дію ЛИШЕ на органи поліції. Навіть, якщо Ви почнете шукати їх у пошуковику, то Вам одразу покаже документи Державної поліції охорони. Отже, прописавши дану вимогу, Ви автоматично обмежуєте коло учасників, а значить - їх дискримінуєте. Саме тому ми звертаємо Вашу увагу, що Ви порушуєте чинне законодавство України і ми вимагаємо прининити протизаконні дії! Ми розуміємо, що у Вас допорогова закупівля, і Вам достатньо одного учасника, але давайте дотримуватись закону, якщо Ви вже приймаєте участь у прозорій та відкритій процедурі закупівлі. Саме тому, враховуючи все вищевикладене ВИМАГАЄМО прибрати неправомірну вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни!
Без відповіді

Щодо сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В.

Номер: ed977d50499b48ee99e50d4fcf8f7b72
Дата опублікування: 25.05.2018 10:46
Опис: У додатку № 3 тендерної документації Ви вимагаєте "сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В". Питання номер 1: згідно ГСТУ 78.11.001-98 до об'єктів, які Ви зазначаєте належать наступні: 5.1.1 Об'єкти категорії "А": а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів; б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів; в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню; г) державні центральні статистичні управління; ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються: - кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.); - зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.); - наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.); - історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.); - вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат; е) iншi об'єкти державного значення. 5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються: а) комп'ютерна техніка; б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка; в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом; г) кіно-, фототехніка; ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них; д) шкіра натуральна та вироби з неї; е) автомобілі та запасні частини до них; є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту; ж) технологічне та господарче обладнання; з) технічна та конструкторська документація; и) інвентар, напівфабрикати та ін.; і) інші цінні товари. 5.1.3 Об'єкти та приміщеннякатегорії "В": -особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.). Отже, висновок 1: Ви не є таким об'єктом, а значить даний документ на Вас не поширюється, Ви не можете себе відносити до таких категорій, а відповідно і не можете вимагати такий сертифікат. Питання номер 2: Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.". Висновок 2: суб'єкт видачі такого документу ліквідован та позбавлен повноважень щодо видачі. Питання номер 3: предмет Вашої закупівлі: послуги спостереження охоронної та пожежної сигналізації, для суб'єктів даної сфери діяльності є лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше няіких вимог законодавець не визначає, то чому ж їх визначаєте Ви? Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, ВИМАГАЄМО прибрати незаконну та неправомірну вимогу про сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В, та внести зміни до тендерної документації!
Без відповіді

Щодо неповноти форми тендерної пропозиції

Номер: d8dff21711eb4be5a182edb08cc5b0a9
Дата опублікування: 25.05.2018 10:09
Опис: Шановний замовнику, у оприлюдненій Вами документації пропонується форма тендерної пропозиції, друга сторінка якої відсутня. Останній рядок першої сторінки містить інформацію "2. Період надання послуг: ", друга сторінка - пуста. Враховуючи, що Ви пропонуєте свою форму пропозиції, учасники не можуть від неї відступати та мають підготувати саме її, то просимо завантажити повноцінну форму тендерної проопзиції. Дякуємо!
Без відповіді

Щодо оснащення бойовою нарізною зброєю

Номер: 5ec5a1922be6447b81e05254e6ad1a72
Дата опублікування: 25.05.2018 10:04
Опис: В Додатку 3 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу "Групи затримання повинні бути оснащені бойовою нарізною зброєю (пістолети, автоматична зброя), засобами бронезахисту та активної оборони, сучасними засобами зв'язку. В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції". Шановний замовнику, вибачте, але що Ви прописали? Представники поліції? Тобто це вже натяк на переможця? Доводимо до Вашого відома, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння нарізної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної зброї Ви порушуєте норми чинного законодавства України у сфері піблічних закупівель. Саме тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникм для участі у даній процедурі закупівлі!