• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (ДК 021:2015 03220000-9) (Овочі (цибуля, морква, буряк, капуста, помідори, часник, огірки, гарбуз, перец болгарський, кабачок) та фрукти (яблуко, банан, апельсин, мандарин, лимон, груша, слива))

Торги не відбулися

695 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 950.00 UAH
Період уточнення: 21.12.2023 11:39 - 05.01.2024 00:00
Відповідь надана

Порушення законодавства

Номер: b82221c43865448bb7cf817df65deec9
Дата опублікування: 30.12.2023 19:49
Опис: Вважаємо вимоги, якими доповнена тендерна документація відповідно до змін, опублікованих згідно протоколу уповноваженої особи від 29.12.2023 року №25 такими, що не стосуються предмету закупівлі та такими, що порушують принципи здійснення закупівель встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежують коло можливих учасників: Вимога ТД: Завірену Учасником, належним чином, копію угоди з акредитованими НААУ лабораторіями для дослідження якості харчових продуктів. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Якість харчових продуктів підтверджується документами, що подаються учасниками відповідно до вимог Документації. Замовник у документації не обґрунтував необхідності надання учасниками вказаного договору та атестату, та не зазначив на виконання якого саме нормативно-правового акту встановлена дана вимога. Жодним нормативно-правовим актом, в тому числі тими, що згідно до вимог Документації в обов’язковому порядку мають виконувати учасники, не передбачає укладення угод для дослідження якості продуктів. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь: Замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для створення належних умов безпечного харчування у закладах освіти щодо забезпечення виконання закладом освіти норм харчування, затверджених відповідно до чинного законодавства є необхідність у підтвердженні належного санітарного стану потужностей, призначених для зберігання товару та виконання Учасником процедури з безпеки продукції. Наявність вищезазначених документів доводить високу якість поставленого Вами товару та відповідність всім необхідним вимогам Замовника.
Дата відповіді: 03.01.2024 12:11
Відповідь надана

Порушення законодавства

Номер: 30edf1f9b432450cb08da0c26cc04c66
Дата опублікування: 30.12.2023 19:48
Опис: Вважаємо вимоги, якими доповнена тендерна документація відповідно до змін, опублікованих згідно протоколу уповноваженої особи від 29.12.2023 року №25 такими, що не стосуються предмету закупівлі та такими, що порушують принципи здійснення закупівель встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежують коло можливих учасників: Вимога ТД: Сканована копія оригіналу акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. Жодним нормативно-правовим актом, в тому числі тими, що згідно до вимог Документації в обов’язковому порядку мають виконувати учасники, не передбачає проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП. Замовник у документації не обґрунтував необхідності надання учасниками акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та не зазначив на виконання якого саме нормативно-правового акту встановлена дана вимога. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь: Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Організація безпечного та якісного харчування дітей у закладах освіти є одним із пріоритетів системи шкільного харчування. З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що вся харчова продукція, яка буде поставлятися до закладу освіту має бути забезпечена документами, які гарантують її безпеку та доброякість, як одне з підтверджень порушення санітарного режиму є сканована копія оригіналу акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження.
Дата відповіді: 03.01.2024 12:10
Відповідь надана

Порушення законодавства

Номер: c2ba97cae8f44439bdbf7a0dd12dfbf4
Дата опублікування: 30.12.2023 19:48
Опис: Вважаємо вимоги, якими доповнена тендерна документація відповідно до змін, опублікованих згідно протоколу уповноваженої особи від 29.12.2023 року №25 такими, що не стосуються предмету закупівлі та такими, що порушують принципи здійснення закупівель встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежують коло можливих учасників: Вимога ТД: надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які були укладені протягом останніх двох років. Перш за все, Замовник у документації не обґрунтував необхідності обмеження періоду виконання аналогічних договорів та не вказав чим договори, укладені протягом 2020-2021 років принципово відрізняються від договорів укладених протягом 2022-2023 років. Згідно усталеної практики Антимонопольного комітету, вимога щодо встановлення додаткових не обумовлених у Законі обмежень щодо періоду виконання аналогічних договорів є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь: По даному пункту будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 03.01.2024 12:10
Відповідь надана

Порушення законодавства

Номер: 0c83453055a04a5f9ee3d958bc0f2967
Дата опублікування: 30.12.2023 19:47
Опис: Вважаємо вимоги, якими доповнена тендерна документація відповідно до змін, опублікованих згідно протоколу уповноваженої особи від 29.12.2023 року №25 такими, що не стосуються предмету закупівлі та такими, що порушують принципи здійснення закупівель встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежують коло можливих учасників: Вимога ТД: Учасники повинні гарантувати, що питна вода, яка використовується на потужностях для зберігання предмету закупівлі знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Додатково в підтвердження гарантованого надати сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПін). Експертний висновок повинні бути виданий не раніше січня 2023 року акредитованими НААУ лабораторіями. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Відповідно до п. 1.1. та 1.2. ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНИХ НОРМ ТА ПРАВИЛ "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10) ці норми обов'язкові для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами. Санітарні норми встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення. Крім того якість води може бути підтверджена не лише висновкам, а протоколами досліджень. Оскільки предмет закупівлі не відноситься до сфери водопостачання, вважаємо таку вимогу незаконною та такою, що обмежує доступ до участі в закупівлі учасників, які не працюють в сфері водопостачання. Отримання Експертного висновку не є обов'язковим відповідно до закону для даного виду закупівлі. Просимо внести зміни, шляхом виключення даної вимоги з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Дана вимога встановлена для підтвердження належного санітарного стану потужностей, призначених для зберігання товару та виконання учасником процедури з безпеки продукції. Вживання недоброякісної води може призводити до порушення санітарного режиму підприємств, а також бути причиною виникнення інфекційних захворювань, харчових отруєнь, гельмінтозів та ін. На підприємствах з виробництва, зберігання, транспортування, реалізації або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу використання забрудненої води може призвести до обсіменіння мікробами продуктів харчування, інвентарю, обладнання і, отже, до значного зниження стійкості продуктів харчування при зберіганні, виникнення харчових отруєнь та інфекційних захворювань серед споживачів. Контроль якості питної води входить до системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)-система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів.
Дата відповіді: 03.01.2024 12:09