-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 227 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 414.00 UAH
мін. крок: 0% або 414.00 UAH
Період уточнення:
20.12.2023 23:37 - 29.12.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
0920d29ea1b745bda88fa7b9c6c6eacb
Дата опублікування:
21.12.2023 10:07
Опис:
Шановний замовник. Вами встановлено ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу до учасників, а саме: 2.2.1. Інформаційна довідка, дійсна на момент розкриття, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (учасник повинен мати спеціальний одяг зі знаками розрізнення, спеціальні засоби самооборони, автомобілі, групи швидкого реагування, дислоковані в м. Миколаєві, власний пульт централізованого нагляду, розміщений в м. Миколаєві, засоби зв’язку).
Наявність власного пульту централізованого нагляду, розміщений в м. Миколаєві ГРУПО дискримінує учасників у якиї пульт знаходиться не в Миколаєві та пурушує всі принципи здійснення публічних закупівель, оскільки відповідно до ліцензійних вимог учасники не повинні мати пульт в кожному населеному пункті. ПУЛЬТ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ, приймає та передає сигнали тривог і з ОДЕСИ. Внесіть зміни в документацію та необмежуйте коло потенційних учасників.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого питання про виключення вимоги про наявність пульту централізованого нагляду у Миколаєві, повідомляємо наступне.
Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Охоронні послуги (фізична та технічна охорона), а саме охорона приміщень Миколаївського національного аграрного університету щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника.
Відповідно до ст. 28 Постанови тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та повинна містити, зокрема «…один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону …».
Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - «наявність пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві» (вимога п 2.2.1 додатку 3 до тендерної документації). Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Миколаєві діють охоронні підрозділи багатьох охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування власними групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Миколаєві на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Миколаїв, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Миколаєві. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. МиколаЇв власними групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити документально свою фактичну присутність в нашому місті , достовірність цієї інформації викликає сумніви, оскільки малоймовірно, що група швидкого реагування такого учасника, знаходячись в м. Миколаєві, не має опорного пункту для базування, не діє, не надає послуги, а чекає на результати конкретно цієї закупівлі, щоб обслуговувати конкретно об’єкти цього замовника.
Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог зазначених в нашій тендерній документації в м. Миколаєві може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Дата відповіді:
21.12.2023 16:40