• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

лісозаготівельні послуги (Чернігівське ЛГ) у т.ч.: Лот 1: лісозаготівельні послуги; Лот 2: лісозаготівельні послуги; Лот 3: лісозаготівельні послуги; Лот 4: лісозаготівельні послуги; Лот 5: лісозаготівельні послуги.

77210000-5 лісозаготівельні послуги

Торги не відбулися

21 710 484.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 148.49 UAH
Період уточнення: 20.12.2023 18:18 - 26.12.2023 00:00
Відповідь надана

Кількість працівників, розряди, медични картки + банківська гарантія не забагато?

Номер: 0d940865711444bbaade1b6b91134383
Дата опублікування: 21.12.2023 14:13
Опис: З якого нормативного документи ви написали необхідну кількість працівників, це дискримінаційна вимога яку вже не раз на послугах було оскаржено. Розрядність лісорубів, якщо вони всі 6 розряду і в них не має посвідчень 4 розряду, як бути? Медичні картки тут зовсім не зрозуміло, у вас договір на послуги, які робітники і що в них є чи нема яка різниця, я приймаю участь в тендері і якщо я виграю його, я наймаю собі стільки людей скільки мені потрібно, а з вашими вимогами я повинен наймати кількість людей сплачувати проходження медогляду лише для участі, а якщо не виграю тендер, то мені їх звільняти прийдеться. Вважаю забагато незрозумілих вимог + ви вимагаєте ще і банківську гарантію, якої більш ніж достатньо для гарантування виконання договору.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Таким чином, замовник у тендерній документації самостійно встановлює спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації. На виконання вимог, встановлених у статті 16 Закону та пункті 28 Особливостей, замовником торгів до тендерної документації було включено вимогу щодо наявності в учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме лісорубів (вальників лісу) 4 та 6 розрядів. При цьому, вимоги до кількості та кваліфікації лісорубів (вальників лісу) були встановлені замовником на підставі Комплексних норм виробітку, часу та витрати пального на виконання лісозаготівельних робіт, затверджених наказом Державного комітету лісового господарства України від 30.12.2009 № 381. Крім того, у відповідності пункту 3 Розділу ІІІ Додатків 2-6 до тендерної документації виконавець забезпечує дотримання «Правил охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості», затверджених наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 13.07.2005 №119 та несе повну відповідальність на об’єкті за стан охорони праці та техніку безпеки. У відповідності до пункту 12.1.3. «Правил охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості», затверджених наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 13.07.2005 №119 роботодавець зобов'язаний вчасно організовувати попередній (при прийнятті на роботу) та періодичний медичний огляд працівників певних професій відповідно до вимог Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 №246. Враховуючи зазначені норми законодавства замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії чинних медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду. Стосовно наявності у тендерній документації гарантії виконання договору слід зазначити, що тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Дата відповіді: 22.12.2023 19:10
Відповідь надана

Очікувана вартість

Номер: 2f016add20d5452cb5d95b8f4cc88cd8
Дата опублікування: 21.12.2023 14:01
Опис: Прошу Замовника закупівлі на послуги по заготівлі викладати очікувану вартістю без ПДВ, щоб платники ПДВ та неплатники ПДВ були на рівних умовах, інакше від заготівельників вам не побачити податкового кредиту, будуть приймати участь неплатники ПДВ по максимальній вартості яку ви визначили як вартість з ПДВ. Думаю, ви мене зрозуміли.
Відповідь: У відповідності до вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель замовники не визначають очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням ПДВ або без нього. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює щодо зазначення очікуваної вартості закупівлі товарів, робіт і послуг в цілому. Тобто вартість закупівлі — це сума, що враховує податки та обов’язкові платежі, яку фактично планує витратити замовник. Разом з тим, у відповідності до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. На виконання вказаної норми законодавства замовником у пункті 1 Розділу V тендерної документації було встановлено вимогу, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (з ПДВ). Згідно підпункту 7 пункту 3 Розділу Розділу V тендерної документації учасник визначає ціни на товари, роботи чи послуги, які він пропонує поставити, виконати чи надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. У відповідності до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) публічні закупівлі здійснюються зокрема з дотриманням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Згідно частини 2 статті 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вказані норми Закону та вимоги тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій за запропонованою у звернені методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платнитком ПДВ. Такі дії замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону. Слід зазначити, що аналогічна правова позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.03.2017 № 1052-р/пк-пз та рішенні Господарського суду Дніпропетровської області від 31.07.2019 у справі № 904/1143/19. Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді: 22.12.2023 19:11