• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне, торфобрикет

Завершена

8 366 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 830.70 UAH
Період уточнення: 18.02.2018 11:02 - 08.04.2018 14:00
Відповідь надана

Оцінка пропозицій

Номер: bf83151f938d4208b0fe2a5abe2bebb5
Дата опублікування: 07.03.2018 17:20
Опис: Просимо Вас привести тедерну документацію у відповідність до статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями ніж ціна. Також звертаємо вашу увагу на те, що для вугілля камяного та торфяних брикетів існує постійно діючий ринок.
Відповідь: Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «»Про публічні закупівлі» (далі - Закон) нами оприлюднена тендерна документація. Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону). Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, відповідно до ч.1 ст. 28 Закону передбачає, що у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежений. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною. Квартирно-експлуатаційним відділом міста Житомир здійснюється закупівля товару Вугілля кам’яне, торфобрикет (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»), що являється спеціалізованою закупівлею, оскільки здійснюється закупівля товару для опалення приміщень військових частин та військових комісаріатів Житомирської області. Додатково повідомляємо, що встановлення нецінових критеріїв не є дискримінаційною вимогою та підставою для відхилення. Кожен учасник може подати свою тендерну пропозицію із зазначенням строку поставки товарів та умов оплати у встановлених межах, які є одними із критеріїв оцінки разом із ціною. Отже, Тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомир вважає, що жодних порушень Закону ним не допущено, оскільки критерії оцінювання встановлені відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 13.03.2018 19:24
Відповідь надана

Документація

Номер: cd3fc9a963474df2aeb6b13cc9c99acd
Дата опублікування: 02.03.2018 14:24
Опис: Доброго дня. В тендерній документації в п.5 частини 111"Кваліфікаційні критерії" в п.3.1 "підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів" вимагається від учасників надати в складі тендерної пропозиції не менше восьми виконаних договорів окремо по вугіллю та окремо по торфобрикету, а також в п.3.2 вимагається, щоб кількість по всіх виконаних договорах за цей період повинна бути не менше за кількість, що закуповується за даними торгами.Крім цього,досвід виконання аналогічних договорів обмежений лише 2017 роком. Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає принцип закупівлі, як наявність підтвердженого досліду виконання аналогічного договору , а не аналогічних договорів, тобто хоча б одного , а не восьми окремо по вугіллю та окремо по торфобрикету, як зазначено в тендерній документації. Вимога щодо сумарного об'єму всіх аналогічних договорів та обмеження виконання договорів лише 2017 роком, зменшує в рази коло учасників, має дискримінаційний характер та наводить на думку про виписані вимоги тендерної документації під конкретного учасника та має корупційні ознаки. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити всі дискримінаційні положення для розширення кола потенційних учасників відкритих торгів та привести документацію у відповідність до положень закону України "Про публічні закупівлі". У разі , якщо зміни не будуть внесені, ми залишаємо зп собою право звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету в порядку статті 18 Закону.
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» , Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку заповнена по формі відповідно до Додатку № ІІ з метою підтвердження виконання досвіду виконання аналогічних договорів за останній календарний рік разом із нотаріально завіреними копіями договорів (не менше восьми виконаних договорів окремо по вугіллю та окремо по торфобрикету) та відгуки від замовників про повне виконання вказаних у довідці договорів. Кількість поставленого товару по всіх виконаних договорах за цей період повинна бути не меншою за кількість, що закуповується замовником за даними торгами. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Дата відповіді: 06.03.2018 08:22
Відповідь надана

Зміст тендерної документації

Номер: 98ce60b13ee04ddfb05fc8b0b8e7378a
Дата опублікування: 02.03.2018 14:13
Опис: Доброго дня. В пункті 3.6.12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації вами встановлено вимогу щодо надання інформації про рух коштів по рахунку за останні шість місяців. Така інформація відповідно до ст. ст.505,420 цивільного кодексу України та ст. 162 господарського кодексу України відноситься до комерційної таємниці. Тому наголошуємо що встановлення такої вимоги в тендерній документації обмежує коло можливих учасників закупівлі. Просимо виключити дане положення зі змісту тендерної документації та привести умови закупівлі до положень закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Відповідно до п.п. 3.6.12 п.6 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження можливості поставки товару за даною процедурою закупівлі, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника і відсутність простроченої заборгованості за кредитами та про рух грошових коштів по рахунку. Відповідає, якщо учасником надано довідку з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 15 днів щодо дати подання пропозиції учасником, а також довідку про рух коштів по рахунку за останні 6 місяців, що має бути видана протягом останніх 15 днів щодо дати подання пропозиції учасником. Тобто, вищевказана вимога встановлена тендерним комітетом для підтвердження можливості поставки товару Учасником та для підтвердження його фінансової спроможності. Така вимога встановлення для відбору потенційних Учасників, які будуть спроможні здійснити поставку товару відповідно до умов Документації. Відповідно до п.4.1 розділу IV проекту Договору, який передбачений Додатком №3, Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару та підписання сторонами накладної та/або акту прийому-передачі товару по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2018 року. Пунктом 5.1 передбачено, що Строк поставки товарів становить до 31.05.2018 року. Постановою №611 від 09.08.1993 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» передбачено,що комерційну таємницю не становлять документи про платоспроможність. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Дата відповіді: 06.03.2018 08:17