-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Активна електрична енергія
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
4 340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Період уточнення:
19.12.2023 15:32 - 24.12.2023 00:00
Відповідь надана
Підпис
Номер:
f472738ed7f54753a59ecab78bd54d4b
Дата опублікування:
21.12.2023 16:54
Опис:
Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення кваліфікованого електронного підпису вказати вимогу накладення КЕП/УЕП. УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях. КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах. Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ЕЦП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи. І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. №617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не встигли зробити (у зв’язку з військовим станом в країні) кваліфіковані електронні підписи (КЕП). своєму тендері. До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті. Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть кваліфікований електронний підпис на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників. Дякуємо
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що використання КЕП є обов"язковим з 01.01.2022р. Незрозуміло чому за майже 2 роки Учасник не виготовив КЕП в акредитованих центрах сертифікації ключів. Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закпівлі.
Дата відповіді:
22.12.2023 17:18
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
d56233696ba946239d7e257603566137
Дата опублікування:
21.12.2023 16:48
Опис:
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації встановлена вимога до учасників надати в складі пропозиції Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності .
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Є нормативно-правова база України, яка чітко обумовлює, що потрібно для надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності підтверджую вимогу учасника стосовно незастосування дитячої праці, примусової праці та ін. що передбачено п.47 Особливостей. Вимога надати зазначений сертифікат не стосується електричної енергії, а стосується учасника. Скаржник не довів чому він не може надати відповідний сертифікат.
Дата відповіді:
22.12.2023 17:22
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
5646beeab1544068945320b9a57e9574
Дата опублікування:
20.12.2023 08:00
Опис:
Шановний замовнику! Відносини між споживачами електричної енергії) та електропостачальниками регулюються Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ). Крмі того. ПРРЕЕ врегульвують відносини між споживачами та операторами системи. Відповідно до пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V ПРРЕЕ оператор системи зобов'язаний, зокрема, дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором; здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи передачі та користувачу системи розподілу та/або споживачу у разі недотримання оператором системи показників якості послуг, визначених Регулятором та відповідним договором про надання послуг з розподілу (передачі) При цьому, Постачальник електричної енергії несе відповідальність за дотримання комерційної якості наданих послуг, що передбачає вчасне та повне інформування споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз'яснень положень актів чинного законодавстваелектричної енергії, тощо. За таких умов вимагаємо привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства що регулює відносини з постачання електричної енергії. У випадку ігнорування дана документація буде направлена не тільки до Антимнонопольного комітету, а також в НКРЕКП щодо надання їй належної оцінки та прийняття відповідних рішень
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що документація складена відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимог ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. З Вашої вимоги незрозуміло які саме пункти ТД ви вважаєте дискримінаційними або такими, що потребують змін.
Дата відповіді:
22.12.2023 17:15