-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з друку і доставки рахунків та інформаційних повідомлень
Завершена
3 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Період уточнення:
18.12.2023 14:31 - 23.12.2023 00:00
Відповідь надана
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
69552005b007429cae619524ca52885b
Дата опублікування:
20.12.2023 11:09
Опис:
Шановний замовнику, в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що обов’язковою умовою є здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5 з автоматичним складанням, проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування та доставки надрукованої продукції, обсягом не менше 200 000 одиниць на місяць. Уточніть, будь ласка, має односторонній та двосторонній друк здійснюватись в рамках одного договору чи це можуть бути окремі договори? Те саме питання відноситься до форматів А-4 та А-5. Друк цих форматів має здійснюватись учасником в рамках одного договору чи договори можуть бути різні?
Відповідь:
Шановний учаснику, відповідно до умов тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції подає інформацію відповідно до додатку 1 про виконання аналогічного договору, обов'язковою умовою якого є здійснення договором одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5 з автоматичним складанням, проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування та доставки надрукованої продукції, обсягом не менше 200 000 одиниць на місяць, зазначені послуги, як і послуги за предметом закупівлі, мають бути надані в межах одного догвовору.
Дата відповіді:
20.12.2023 17:11
Відповідь надана
Уточнення кваліфікаційних вимог
Номер:
90d98404f90048ed93293b5e5e0d58f2
Дата опублікування:
19.12.2023 09:42
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження наявності обладнання, необхідного для надання послуг, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати, зокрема, лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг за предметом закупівлі.
Уточніть, будь ласка, чи є обов’язковим надання такого листа у випадку, якщо зазначені у договорі дати та строки договору очевидним чином доводят його чинність на момент подання пропозиції та чинність протягом всього періоду надання та завершення послуг за предметом закупівлі, тобто з 01.01.2024 по 31.12.2024?
Відповідь:
Шановний учаснику, враховуючи вимоги тендерної документації, а саме додатку 1, у випадку, коли зазначені у договорі оренди/лізингу/позички дати та строки договору очевидним чином доводят його чинність на момент подання пропозиції та чинність протягом всього періоду надання та завершення послуг за предметом закупівлі, тобто з 01.01.2024 по 31.12.2024 учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати надати копію договору та листа від надавача послуг/орендодавця про чинність договору на момент проведення закупівлі, інформація про продовження строку даного договору не вимагається, оскільки договір буде діючим протягом періоду надання послуг за предметом закупівлі.
Дата відповіді:
19.12.2023 16:03