-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Контролери
Контролери
Торги відмінено
8 128 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 121 924.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 121 924.00 UAH
Період уточнення:
05.03.2018 14:52 - 31.03.2018 10:00
Відповідь надана
п. 27 ТД
Номер:
a94281302d8845c69a14eba074b63fe0
Дата опублікування:
22.03.2018 14:37
Опис:
Чи передбачається підключення контролерів, що закуповуються в рамках даного тендеру, до існуючого ЦУП АСКДР м. Києва згідно п. 27 технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Додатку 5 до тендерної документації , та чи будуть проводитися замовником відповідні випробування наданих зразків продукції.
Відповідь:
Доброго дня! Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинне забезпечувати зв"язок центрального пункту керування Замовника та контролера. Згідно до технічного завдання Замовником передбачене проведення відповідних випробувань наданих зразків.
Дата відповіді:
22.03.2018 16:16
Відповідь надана
до п. 46 Додатку № 5 ТД
Номер:
dbefa0f39ca7480db7ab76d59fb6c1b5
Дата опублікування:
21.03.2018 14:55
Опис:
Добрий день. У пункті 46 Додатку 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання ремонтних електричних схем на всі модулі та з'єднання. Оскільки в більшості виробників дорожніх контролерів існує блочна структура виконання, то ремонт контролера проводиться шляхом заміни несправного блоку на справний. Ремонт блоків здійснюється безпосередньо на заводському обладнанні виробника, чи в авторизованих сервісних центрах. Ремонт блоків безпосередньо на обладнанні і в умовах Замовника практично неможливий та може призвести до повної непридатності блоків та втрати гарантії на виріб (контролер) в цілому. Тобто, ремонтні електричні схеми на всі блоки та модулі контролера Замовнику просто не потрібні. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та викласти пункт 46 додатку 5 в наступній редакції: "Технічна документація: Паспорт контролера або інший експлуатаційний документ, а також інструкції з експлуатації і технічного обслуговування із зазначенням переліку і періодичності робіт. Функціональна електрична схема з’єднання та взаємодії всіх блоків та модулів контролера."
Відповідь:
Доброго дня! Замовник не має на увазі електричні схеми на всі модулі контролера, алише на ті які є ремонтноздатними, а саме блоки живлення. Структурні схеми з позначенням модулів та місцем їх розташування.
Дата відповіді:
22.03.2018 16:12
Відповідь надана
п. 19, п. 27 ТД
Номер:
82e9c20876084c5d97d1664be2e77a1d
Дата опублікування:
16.03.2018 14:02
Опис:
У відповіді від 14.03.2018 на питання по п. 27 замовник відповів: «Протокол АСКДР зв"язку контролера з центральним пунктом керування не є інтелектуальною власністю Замовника.»
Для виконання п. 19 та п. 27 вимог ТД учаснику необхідна додаткова інформація стосовно роботи АСКДР м. Києва. Просимо надати інформацію: яка АСКДР працює в м. Київ, хто розробник програмного забезпечення Центрального пункту керування та має інтелектуальну власність на протокол зв’язку для того, щоб будь який учасник міг звернутися до власника програмного забезпечення АСКДР м. Києва для узгодження протоколів роботи ДК – АСКДР та експорту даних від САПР до існуючої АСКДР.
Відповідь:
Доброго дня! Розробником программного забезпечення ЦПК АСКДР у місті Києві є підприємство «Росток-Елеком».
Дата відповіді:
21.03.2018 12:39
Відповідь надана
п. 22 ТД
Номер:
b39bbad5e6c847f9abc47163101814a5
Дата опублікування:
16.03.2018 14:01
Опис:
В п. 6.1.17 ДСТУ 4157-2003 визначена ступінь захисту технічних засобів від попадання води -
"IPX4 або IPX5 за ГОСТ14254". Просимо пояснити вимогу забезпечити ступінь захисту IP67, що (за ГОСТ 14254) означає здатність приладу працювати після короткочасного занурення під воду на глибину до 1м на 30 хвилин.
Відповідь:
Доброго дня! Група захисту контролера (від проникнення води, пилу) не нижче IP - 65.
Дата відповіді:
21.03.2018 12:38
Відповідь надана
п. 41 ТД
Номер:
458dcb71aa0146d890ec7fb8c98994d4
Дата опублікування:
16.03.2018 13:59
Опис:
ДСТУ 4157-2003 не визначає вимоги використання конкретного інтерфейсу контролер – ВПУ. В п.5.5 ДСТУ 4157-2003 визначенно тільки призначення інтерфейсу та відстань між ДК та ВПУ. Тому вважаємо, що вимогу використання саме інтерфейсу RS485 є дискримінаційною. Аналогічні функціїї зв’язку ДК – ВПУ можуть бути реалізовані за допомогою інших інтерфейсів.
Відповідь:
Доброго дня! Замовник контролера не заперечує протии реалізації функцій зв’язку за допомогою інших інтерфейсів.
Дата відповіді:
21.03.2018 12:38
Відповідь надана
п. 29 ТД
Номер:
b12011b187c84d80853a2bf675b7e08f
Дата опублікування:
16.03.2018 13:57
Опис:
Вимога стосовно «забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х» не відповідає п. 5.2.1 ДСТУ 4157-2003 «ДК призначені для перемикання сигналів світлофорів … як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР.»
Відповідь:
Доброго дня! Замовник не обмежує коло учасників у реалізації цих моживостей та визначенні технічних рішень для її виконання.
Дата відповіді:
21.03.2018 12:37
Відповідь надана
до п.27
Номер:
8e66cdbe96f24e89ab6884b4b0b69d0c
Дата опублікування:
12.03.2018 16:40
Опис:
Питання до п.27.
Для забезпечення коректного зв'язку контролера з центральним пунктом керування Замовника обладнання повинно укомплектовуватись не лише технічними засобами, а програмними засобами, які повинні реалізовувати протокол зв'язку, який застосував розробник існуючої АСКДР. Замовник такого протоколу не надав в тендерній документації. Тому на момент проведення тендеру виконати вказану вимогу може тільки цей розробник АСКДР.
Таким чином виключається можливість реальної конкуренції з реальних, а не технічних учасників тендеру.
Прошу навести протокол АСКДР зв'язку контролера з центральним пунктом керування Замовника в Додатку до тендерних вимог.
Відповідь:
Доброго дня! В даному пункті вказані типи зв"зку. Замовник не обмежує коло учасників у реалізації цих можливостей та визначенні технічних рішень для її виконання. Протокол АСКДР зв"язку контролера з центральним пунктом керування не є інтелектуальною власністю Замовника.
Дата відповіді:
14.03.2018 15:57
Відповідь надана
до п.24
Номер:
83025122340f4c439e43314a9a82f4f2
Дата опублікування:
12.03.2018 16:39
Опис:
Питання до п.24.
Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які розробляються у відповідності з діючим ДСТУ 4157-2003, згідно з яким і можуть проводитись сертифікаційні випробування та видача відповідних сертифікатів.
Вказані в вимогах тендерної документації функції: (Автоматичне локальне керування дорожнім рухом на окремих перехрестях ВДМ, автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації), координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах)) є функціями АСКДР, а не самого дорожнього контролера і досягаються зовнішнім керуванням дорожнім контролером з ЦПК, що відповідає п. 6.1.3 ДСТУ 4157 – 2003.
Тому вимагати документальне підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера відповідності ДСТУ 4158-2003 є некоректним.
Прошу коректно визначити перелік вимог відповідно до діючого ДСТУ 4157-2003.
Відповідь:
Доброго дня! В даному пункті посилання на ДСТУ 4158-2003 розглядається в площині вимог до контролера як складової частини АСКДР.
Дата відповіді:
14.03.2018 15:59
Відповідь надана
до п.19
Номер:
9ea9eccad4f94a5f9a3a3532656e83f7
Дата опублікування:
12.03.2018 16:38
Опис:
Питання до п.19.
В даному п. вимог наголошується, що система автоматизованого проектування світлофорних об’єктів (С/О) учасника торгів повинна забезпечувати експорт даних режиму роботи С/О до існуючої АСКДР.
Зрозуміло, що такий експорт даних може відбуватися тільки згідно з протоколом, який закладено в реалізації існуючої АСКДР її розробником. Замовник не навів в тендерній документації вказаного протоколу, тому на момент проведення тендеру виконати вказану вимогу може тільки цей розробник АСКДР. Таким чином виключається можливість реальної конкуренції з реальних, а не технічних учасників тендеру.
Прошу навести протокол експорту даних в діючу АСКДР.
Відповідь:
Доброго дня! Замовник не встановлює вимог до способів реалізації цієї можливості, та не обмежує учасників у визначенні технічних рішень для її виконання.
Дата відповіді:
14.03.2018 16:01
Відповідь надана
до п.1
Номер:
f25ee24e8fe94442892cbf0339c73367
Дата опублікування:
12.03.2018 16:31
Опис:
Питання до п.1.
Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які розробляються у відповідності з діючим ДСТУ 4157-2003, згідно з яким і можуть проводитись сертифікаційні випробування та видача відповідних сертифікатів. В цьому ДСТУ 4157 – 2003 наведені усі вимоги до дорожніх контролерів, які повинні забезпечити функціонування їх в складі АСКДР, вимоги до яких викладені в ДСТУ 4158-2003. Тобто дорожні контролери є елементом системи АСКДР, яка є ієрархічно більш складним об’єктом та має значно більше функцій ніж дорожній контролер. Тому вимагати документальне підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера ДСТУ 4158-2003 є некоректним.
Прошу коректно визначити перелік вимог до дорожніх контролерів тільки відповідно до діючого ДСТУ 4157-2003, виключивши згадку про ДСТУ 4158-2003.
Відповідь:
Доброго дня! В даному пункті посилання на ДСТУ 4158-2003 розглядається в площині вимог до контролера як складової частини АСКДР.
Дата відповіді:
15.03.2018 11:45