• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вилочний навантажувач дизельний

Детальний опис наведено в Додатку 1 тендерної документації.

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період уточнення: 01.03.2018 12:50 - 09.04.2018 10:00
Відповідь надана

Тендерне забеспечення

Номер: 9eb4992cf3424482bb1f8f70690cab78
Дата опублікування: 16.03.2018 13:56
Опис: Добрый день. Прошу подсказать. На данный момент, Банк, подготовил все необходимое по Тендерному Обеспечению на 20.03.2018. Будет ли, действительно - Тендерное Обеспечение от (20.03.2018) в связи с переносом торгов????
Відповідь: Дата та час розкриття тендерних пропозицій щодо закупівлі «Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилочний навантажувач дизельний)» (відповідно до інформації з сайту www.prozorro.gov.ua) : 29 березня 2018 року. Дата 28 березня 2018 року відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 1 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Тендерної документації є кінцевим строком подання тендерних пропозицій. Для того, щоб отримати дану інформацію, Учаснику під час перегляду закупівлі на сайті www.prozorro.gov.ua, потрібно натиснути на опцію «друкувати форму оголошення PDF ● HTML», після чого на екрані висвітиться файл «ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2018-03-01-000637-a». Інформація про дату розкриття тендерних пропозицій міститься в пункті 16 Оголошення про проведення відкритих торгів, яке заповнюється електронною системою автоматично: «16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій 29 березня 2018 року». Отже, на день надання відповіді, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (не менше 90 календарних днів) потрібно рахувати з цієї дати (в разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій не буде змінюватися).
Дата відповіді: 16.03.2018 14:30
Відповідь надана

щодо мінімального кліренсу

Номер: a1de09d3ab1d497db08a28f31d72fe53
Дата опублікування: 09.03.2018 12:03
Опис: Добрий день! В Додатку 1 вказано мінімальний кліренс: не менше 115мм. Звертаємо Вашу увагу на те, що кліренс 115 мм може бути недостатнім для продуктивної роботи на нерівних поверхнях на навантажувачі вантажопідйомністю 3000кг. Зазвичай кліренс 115мм виконується для навантажувачів вантажопідйомністю 1500-2500кг. Пропонуємо Вам збільшити цей параметр до "не менше 135мм" і внести відповідні зміни до тендерної документації: мінімальний кліренс: не менше 135мм.
Відповідь: Мінімальний кліренс: 115 мм або більше. Внесення змін не доцільне.
Дата відповіді: 21.03.2018 16:19
Відповідь надана

Стосовно технічних характеристик і сертифікації

Номер: 3c19292c76e84b02a558ec0e6127ad45
Дата опублікування: 09.03.2018 10:27
Опис: Добрий день! Просимо надати відповідь на наступні запитання: 1. Чи потрібен вільний хід вил і на які висоту? 2. Чи потрібна каретка бокового зміщення вил? 3. Чи можливо замінити обігрівач типу Webasto на стандартний обігрівача, що живиться від ДВС? 4. Просимо надати схеме двухкольорового пофарбування навантажувача. 5. Просимо конкретизувати необхідну довжину подовжувач вил, якщо це є принциповим, використовуючи критерій "не менше". Також звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 1 Розділ ІІ разом з Товаром вимагається надання "сертифікату відповідності УкрСепро (копія)". З 01.01.18 у зв'язку з втратою чинності Декрету Кабінета Міністрів від 10.05.1993 № 46-93 Про стандартизацію і сертифікацію, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже з 01.01.2018, органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про ії призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів державної системи сертифікації. Таким чином, просимо Вас видалити пункт про надання сертифікату відповідності УкрСепро, адже це суперечить діючому законодавству. Дякуємо!
Відповідь: Щодо запитань № 1, № 4 та № 5 повідомляємо, що внесені зміни до тендерної документації, а саме, доповнено технічні характеристики Товару: - Вільний підйом вил 150-170 мм. - Схема фарбування навантажувача: кабіна – білий колір, корпус, рама – синій колір, вантажопідйомний механізм – чорний колір. - Довжина подовжувачів вил не більше ніж на третину довжини вил. Щодо запитання № 2 повідомляємо, що немає потреби в каретці з боковим зміщенням вил. Відповідно до запитання № 3 повідомляємо, що заміна автономного обігріву на обігрів від системи охолодження ДВС не доцільна. - Щодо надання разом з Товаром сертифікату відповідності УкрСепро: Повідомляємо, що Замовником внесені зміни до пункту 4 РОЗДІЛУ ІІ ДОДАТКУ 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та підпункту 5.3.12 пункту 5.3 Розділу 5 «Порядок поставки Товару та надання Послуг» ДОДАТКУ 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАУПІВЛЮ», а саме: формулювання «сертифікат відповідності УКРСЕПРО (копія)» замінено на «документ про відповідність вимогам Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого Постановою КМУ від 30.01.2013 № 62 (копія)».
Дата відповіді: 05.04.2018 15:23
Відповідь надана

Запитання щодо специфікації вилочного навантажувача

Номер: 00db1e5519c849688621034a2156071a
Дата опублікування: 07.03.2018 12:52
Опис: Шановний замовнику! Прохання відповісти на наступні запитання: 1. Чи потрібен вільний підйом вил? Якщо так - на яку висоту? 2. Чи є необхідність в каретці з боковим зміщенням вил? 3. Чи потрібна додаткова секція гідравліки для роботи з навісним обладнанням? 4. Чи можна замінити автономне гальмо обігрівача на вбудований обігрівач, що живиться від ДВС? 5. Яке співвідношення кольорів або чи є схема фарбування навантажувача? 6. До якої довжини повинен бути подовжений подовжувач вил?
Відповідь: Щодо запитань № 1, № 5 та № 6 повідомляємо, що внесені зміни до тендерної документації в частині технічних характеристик Товару, а саме: - Вільний підйом вил 150-170 мм. - Схема фарбування навантажувача: кабіна – білий колір, корпус, рама – синій колір, вантажопідйомний механізм – чорний колір. - Довжина подовжувачів вил не більше ніж на третину довжини вил. Щодо запитань № 2 та № 3 повідомляємо, що немає потреби в каретці з боковим зміщенням вил та додатковій секції гідравліки для роботи з навісним обладнанням. Відповідно до запитання № 4 повідомляємо, що заміна автономного обігріву на обігрів від системи охолодження ДВС не доцільна.
Дата відповіді: 21.03.2018 16:17
Відповідь надана

уточнення

Номер: 5c0a4a101fbb4001bb6f23f9a617d98d
Дата опублікування: 05.03.2018 11:09
Опис: Добрий день! Просимо в Додаток 1 "Технічні/інші характеристики" в перелік виробників дизельних двигунів добавити "Isuzu", який є аналогом перерахованих Вами в тендерній документації. Також просимо уточнити необхідну довжину вил Комплекта подовжувачів вил. Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Крім того, згідно ч. 4 ст. 36 Закону: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Ураховуючи викладене, у разі визначення замовником переможця за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, яка визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, між ними укладається договір про закупівлю саме відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця (лист-роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/42560-06 від 30.12.2016 р.). Згідно з визначеннями, наведеними у академічному тлумачному словнику:  еквівалент – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати;  еквівалентний - який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом;  характеристика - опис, визначення істотних, характерних особливостей, ознак кого-, чого-небудь. Відповідно до ч. 2 ст. 158 Митного кодексу України під еквівалентними товарами розуміють українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони заміняють, ввезеним для операцій з перероблення на митній території України. Тобто, у разі встановлення в тендерній документації (далі - ТД) можливості надання еквіваленту, то всі його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в ТД до такого товару. У разі якщо учасник пропонує товар з технічними характеристиками, які не співпадають із тими, що зазначені в ТД, але при цьому є на думку Учасника кращими, якіснішими, ефективнішими, то, у будь-якому випадку, пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у зв’язку з невідповідністю умовам ТД (ч. 1 ст. 30 Закону). Замовником, в тендерній документації від 28.02.2018 № 15-03-56 (редакція 01) на закупівлю «Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилочний навантажувач дизельний)» передбачено надання еквіваленту, а саме зазначено, що технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим Документацією. Враховуючи вищенаведене, внесення змін до умов Тендерної документації в частині технічних характеристик специфікації, не є доцільним. - в частині довжини вил комплекту подовжувачів вил: Довжина вил комплекту подовжувачів вил є стандартною відповідно до довжини вил навантажувача. Зважаючи на вищевикладене внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Дата відповіді: 07.03.2018 10:50