-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги охорони майна
Завершена
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 400.00 UAH
Період уточнення:
14.12.2023 17:03 - 19.12.2023 00:00
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
4f18e2d05ff74d3d852193d03b2ab678
Дата опублікування:
14.12.2023 19:58
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику, у документації наявна вимога: про наявність цілодобової чергової частини в м. Кропивницькому. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності цілодобової чергової частини в м. Кропивницькому, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Охоронні послуги з здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право надавати послуги, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у м. Кропивницькому. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з документації вказану дискримінаційну вимогу.
Також пропонуємо Вам, як Замовнику, переглянути рішення АМКУ з приводу подібних рішень.
Наголошуємо, що якщо Замовник не видалить дискримінаційні вимоги, ми, як потенційний учасник направимо відповідну скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ми, як замовник зацікавлені в одержанні якісних послуг, що зумовлені нашими потребами. Вказана вимога не порушує принцип недискримінації учасників та обумовлена характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісну послугу, результат якої відповідатиме встановленому технічному завданню до предмета закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.
Відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності регулюються спеціальними нормативно правовими актами - Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та іншими нормативно-правовими актами у цій сфері, виконання яких є обов’язковими.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (Додаток № 1 до тендерної документації) учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про наявність цілодобової чергової частини в м. Кропивницькому та нарядів швидкого реагування, здатних прибути за місцем виклику протягом 15 хвилин для забезпечення відповідного реагування у разі виявлення ознак правопорушення проти працівників та матеріальних цінностей замовника. Додатком № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» по Лоту 2 встановлено обов’язок виконавця виконувати інші вимоги, зазначені в проєкті договору про закупівлю (Додаток № 5 до тендерної документації). Пунктом 1.4.4 проєкту договору про закупівлю встановлено обов’язок виконавця у разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації на Об’єкті в період охорони та виявлення на Об’єкті будь-яких осіб, вжити заходів щодо їх затримання та передачі правоохоронним органам. Вищевказані вимоги зумовлені необхідністю замовника в закупівлі послуг з централізованої охорони майна з метою протидії злочинним посяганням на майно замовника шляхом спостереження за ПЦС та затримання зловмисників до моменту прибуття правоохоронних органів, а не лише шляхом спостереження за сигналізацією. При цьому, послуги охорони мають надаватися без доступу третіх осіб, що сприяє збереженню конфіденційності інформації про діяльність замовника, як підприємства спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст Кіровоградської області. Замовник за своїми зобов’язаннями несе відповідальність у межах належного йому майна, згідно з чинним законодавством України та нормативними актами Засновника. Тим паче, наше підприємство визнане критично важливим для функціонування економіки та населення в особливий період на території Кіровоградської області.
Таким чином, вимога замовника щодо наявності цілодобової чергової частини в м. Кропивницькому безпосередньо ґрунтується умовами отримання якісних охоронних послуг і ніяким чином не обмежують можливість участі інших учасників. Також, наголошуємо, що принцип максимальної економії та ефективності полягає не лише в отриманні послуг за найнижчою ціною, а в належній якості їх виконання, відповідності встановленим технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки отримання неякісних послуг може призвести до непередбачених наслідків та завдання збитків територіальній громаді, у власності якої знаходиться наше підприємство. Крім того, дана вимога є розповсюдженою практикою при проведенні аналогічних тендерів та не містить порушень чинного законодавства України.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:32