-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, повязані з програмним заабезпеченням (Послуги з поточного обслуговування та технічного супроводу спеціалізованого програмного забезпечення управління комунального підприємства)
Завершена
459 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 592.16 UAH
мін. крок: 1% або 4 592.16 UAH
Період уточнення:
14.12.2023 16:13 - 19.12.2023 00:00
Відповідь надана
Предмет закупки
Номер:
f278a37e7d414d548cf3df203b007e61
Дата опублікування:
15.12.2023 12:57
Опис:
Добрий день! Просимо вказати, яким саме програмним забезпеченням користується Замовник (для якого оголошена ця закупівля послуг з поточного обслуговування та технічного супроводу).
Відповідь:
ОПИС існуючої системи
Система складається з наступних модулів:
- Модуль «Бухгалтерський облік та звітності» – забезпечує можливість ведення оперативного і бухгалтерського/податкового обліку з можливістю формування необхідної звітності у відповідності до вимог законодавства України та галузевої специфіки Підприємства. Налаштовано закриття фінансових результатів по напрямках діяльності.
- Модуль «Облік ПДВ». Функціональність враховує правила касового методу, налаштовано автоматичну генерацію Податкових накладних, по схемі визначення першої події з можливістю автоматичного обміну податковими документами з ЄРПН.
- Модуль «Формування звітності за міжнародними стандартами» – забезпечує ведення обліку та побудова основної фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ).
- Модуль «Облік договорів» – забезпечує ведення обліку договорів з можливістю формування аналітичної звітності для аналізу даних договорів та умов договорів.
- Модуль «Кадровий облік та розрахунок заробітної плати» – забезпечує облік кадрів і розрахунок заробітної плати з можливістю формування необхідної звітності, враховуючи галузеву специфіку Підприємства.
- Модуль «Облік затрат і розрахунок собівартості» – призначена для обліку фактичних витрат підприємства та розрахунку собівартості продукції. Функціональність передбачає розрахунок собівартості водопостачання та окремо послуг водовідведення у відповідності до облікової політики підприємства.
- Інтеграційний модуль – забезпечує можливість оперативного обміну інформацією з модулями «Розрахунки фізичних осіб за комунальні послуги (водопостачання, водовідведення та ін.)», «Розрахунки юридичних осіб за комунальні послуги (водопостачання, водовідведення та ін.)».
ЗМІСТ надання послуг
Послуги з поточного обслуговування та технічний супровід Системи повинні включати:
• забезпечення безперебійного функціонування Системи, включаючи встановлення, налаштування, оновлення та відновлення програмного забезпечення, а саме:
- приймання, опрацювання запитів користувачів засобами Service Desk
- інформування користувачів про стан опрацювання запитів;
- дотримання часу реагування на нові звернення;
• надання рекомендацій щодо експлуатації Системи;
• надання методологічного супроводження експлуатації Системи;
• внесення необхідних доопрацювань до довідників, документів, звітів Системи відповідно до запитів Замовника;
• підтримка в актуальному стані форм та шаблонів документів;
• виконання моніторингу працездатності комплексу програмних засобів Системи;
• налаштування програмного забезпечення, у зв’язку зі змінами у конфігурації локальної обчислювальної мережі або інших причин;
• надання рекомендацій щодо усунення проблем в роботі Системи та оптимізації функціонування роботи Системи в цілому;
• виконання запитів з адміністрування довідників Системи;
• супроводження випробувань та тестування оновлених версій Системи;
• створення користувачів і налаштування профілів користувачів Системи;
• адміністрування і налаштування процедури обміну даними комплексу програмних продуктів Системи;
• підтримка механізму закриття фінансових результатів на напрямках діяльності;
• підтримка механізму розрахунку собівартості водопостачання та окремо послуг водовідведення;
• підтримка механізму автоматичного розбиття витрат організації між підрозділами згідно вказаних коефіцієнтів;
• налаштування механізму розрахунку собівартості нового виду послуг «Плата за абонентське обслуговування»;
• підтримка механізму автоматичної генерації Податкових накладних, по схемі визначення першої події - Касовий метод;
• оновлення пакету звітності;
• підтримка механізму контролю виконання договорів з постачальниками за сумами;
• підтримка модуля електронного документообігу;
• підтримка механізму щоденного автоматичного резервного копіювання баз даних та контролю за актуальністю цих копій у відповідності до налаштованого регламенту;
• виконання щомісячних регламентних робіт.
Надання рекомендацій відбувається за допомогою засобів електронної пошти або у телефонному режимі.
досвід та навики експлуатації та адміністрування:
- операційної системи Microsoft Windows Server 2016/2019;
- системи керування базами даних – MS SQL 2016 або вище;
- веб-серверу: IIS v.8.0 або вище;
- клієнтської операційної системи Microsoft Windows;
- офісного пакету Microsoft Office Online;
знання принципів та практичний досвід:
- консолідації звернень щодо автоматизації процесів бухгалтерського обліку, податкового обліку, договірної діяльності;
- вимог законодавства та нормативних документів щодо організації бухгалтерського та податкового обліку, вимог трудового законодавства;
- розробки експлуатаційної документації;
досвід та навики консультування користувачів щодо ведення обліку згідно МСФЗ зокрема:
- формування регламентованих форм звітності: «Баланс (Звіт про фінансовий стан)» та «Примітки до річної фінансової звітності»;
- формування квартальних форм регламентованої звітності «Звіт про рух грошових коштів», «Звіт про власний капітал»;
- облік амортизації основних засобів вимогам МСФЗ на окремих субрахунках;
- знання робочого плану рахунків для цілей МСФЗ.
BAS Бухгалтерія" забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, серед іншого, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими прикладними рішеннями BAS або іншими системами. До складу "BAS Бухгалтерії" включено план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку і Інструкції про його використання" від 30 листопада 1999 р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку та відображення даних у звітності. За необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.
Сервіс «FREDO Звіт» надає такі можливості:
шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
обмін податковими документами між контрагентами;
отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
пакетна обробка документів.
Дата відповіді:
15.12.2023 14:38