• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічна підтримка програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки: технічна підтримка програмної складової програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки (оновлення, доповнення, виправлення помилок, зміни програмного забезпечення) за новою моделлю - 72253200-5; технічна підтримка апаратної складової програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки - 72253200-5; локальна технічна підтримка програмної складової програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки - 72253200-5

Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце надання послуг: Україна, м. Київ. Строк надання кодів доступу – протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання договору уповноваженими особами сторін; Строк надання послуг з технічної підтримки програмної та апаратної складової програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки – до 31 грудня 2024 року (включно). Строк надання послуг з локальної технічної підтримки – протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання договору уповноваженими особами сторін, але не довше ніж до 31 грудня 2024 року (включно). Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: З технічних питань: Борецький Олег Володимирович, старший інженер відділу супроводження та впровадження комплексів та систем захисту управління безпеки інформації Департаменту безпеки, адреса: Україна, 03028, Київ, пр. Науки, 7, телефон: (044) 527-32-89, тел.моб. (067) 911-24-51 електронна адреса: Oleh.Boretskyi@bank.gov.ua. З організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua.

Завершена

11 938 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
Період уточнення: 14.12.2023 12:30 - 24.12.2023 00:00
Відповідь надана

Зміни щодо п. 4.2 Додатку 1 до Тендерної документації Торгів UA-2023-12-14-009084-a

Номер: 20ce000da59f450eb5f44ca7cda323c7
Дата опублікування: 14.12.2023 18:43
Опис: Шановний замовнику! У зв'язку із переросподілом Lenovo сервісних контрактів між іншими вендорами, лист щодо підтвердження права учасника перепродавати/пропонувати/продавати сервісну/технічну підтримку обладнання Lenovo може лише офіційний представник, який може надавати сервісну підтримку виробника обладнання Lenovo. Починаючи з 2023 року Lenovo не надає авторизаційні листи до закупівель у яких обладнання Lenovo може\має підтримуватись через офіційних преставників, які можуть надавати сервісну підтримку обладнання Lenovo. Враховуючи викладене вище, просимо викласти п. 4.2 Додатку 1 до Тендерної документації у наступній редакції: "4.2) Лист(-и) від офіційного представника, який може надавати сервісну підтримку апаратного забезпечення , що підтверджує(-ють) право учасника перепродавати/ пропонувати/ продавати сервісну/технічну підтримку вказаного обладнання."
Відповідь: Доброго дня, Національний банк України розглянув ваше звернення, та повідомляє, що на підставі отриманої інформації від ТОВ «Леново Юкрейн», відсутні підстави для внесення змін до вимог щодо авторизаційних листів, визначених в документації на дану закупівлю.
Дата відповіді: 15.12.2023 17:54
Відповідь надана

Щодо предплати за продукцію IBM

Номер: 26ba9a29ed204c7eabfdbc629251c1ac
Дата опублікування: 14.12.2023 16:59
Опис: Доброго дня! За інформацію, отриманою від IBM, в умовах військового стану в Україні відвантаження продукції IBM (у тому числі й Послуг з технічної підтримки ІBM) для українських споживачів можливо лише за умов 100% передоплати за відповідну продукцію на протязі 20 днів з дати надходження 100% вартості Продукції та/або Послуг IBM на безготівковий рахунок Виконавця. Зважаючи на викладене вище, просимо внести відповідні зміни: - п. 2.1 Проекту Договору викласти у наступній редакції: "Строк надання Виконавцем Замовнику кодів доступу за цим Договором - протягом 20 (двадцяти) днів з дати перерахування 100% Вартості Послуг за цим Договором на безготівковий рахунок Виконавця"; - п. 4.1 Проекту Договору викласти у наступній редакції: " Оплата у розмірі 100% вартості послуг з технічної підтримки програмної та апаратної складової програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки за цим Договором здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) робочих днів уповноваженними особами Сторін".
Відповідь: Доброго дня, Національний банк України розглянув ваше звернення, та повідомляє, що порядок проведення розрахунків, а також строки та порядок надання послуг визначені в тендерній документації та проекті договору на дану закупівлю, при цьому вважаємо, що підстави для їх зміни наразі відсутні.
Дата відповіді: 15.12.2023 17:53