• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони будівель КНП «ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні»

Завершена

238 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 190.00 UAH
Період уточнення: 13.12.2023 15:18 - 18.12.2023 00:00
Відповідь надана

Вимога!

Номер: 64d20c67847446c98fac39786d90c64b
Дата опублікування: 14.12.2023 16:42
Опис: Доброго дня! Прохання роз’яснити на підставі чого сформована Ваша очікувана вартість? Ви закладаєте орієнтовну вартість однієї години охорони – 27,09 гривень (238 000 гривень / 8784 годин охорони). Відповідно до статті 8 проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»: «Установити з 1 січня 2024 року мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня — 7100 гривень, з 1 квітня — 8000 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня — 42,6 гривні, з 1 квітня — 48 гривень». Тобто розраховуємо мінімально: (42,60 грн. за год. * 91 день (січень-березень 2024 року)*24 години охорони = 93 938,40) + (48 грн. за год. * 275 днів (квітень-грудень 2024 року)*24 години охорони = 316 800,00) = 409 838,40 гривень на 1 пост! Тобто тільки на заробітну плату працівникам потрібно майже 410 тис. гривень. Не кажучи вже про ПДВ чи єдиний податок, витрати на форму, спецзасоби та машини з групами швидкого реагування, а також прибуток для Виконавця. Чому Ваша очікувана вартість порушує норми трудового законодавства? Укладення договорів із порушенням норм конституційного та трудового законодавства одразу викликає багато питань, в тому числі у Державної служби України з питань праці. Вимагаємо перегляду Вашого бюджету закупівлі у більшу сторону або зменшення обсягу технічного завдання!
Відповідь: При визначенні очікуваної вартості закупівлі тендерний комітет виходить з планових вартісних показників, які розраховуються, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Водночас уповноважена особа для дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема максимальної економії та ефективності, та мети цього Закону, попередньо здійснюють дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як з відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись з ними, досліджують інформацію щодо цінового діапазону, отримують дані від органів влади, підприємств, установ організацій згідно їх функцій, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі. Аналіз системи торгів, а також інформації, що є у відкритому доступі свідчить про те, що в регіоні (Полтавська область) є принаймні три надавача послуг, що є предметом закупівлі в ціновому діапазоні очікуваної вартості Замовника. А отже зазначена закупівля оголошена замовником в зв'язку з наявною потребою в охороні будівель Комунального некомерційного підприємства "Лікарня інтенсивного лікування І рівня" та очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до бюджетного призначення на оплату охоронних послуг на 2024 рік.
Дата відповіді: 18.12.2023 08:21