-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сканери
Торги не відбулися
1 062 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 311.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 311.50 UAH
Період уточнення:
12.12.2023 17:17 - 20.12.2023 00:00
Відповідь надана
Порушення законодавства
Номер:
83a8098bfdf8477d83584e6175920723
Дата опублікування:
15.12.2023 17:53
Опис:
Вельмишановна Олено Сергіївно! У п. 3 Особливостей вказано, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. З дотриманням принципів публічних закупівель, які Ви усіляко порушуєте та нівелюєте своїм небажанням дотримуватись вимог чинного законодавства. Ви вимагаєте наявність казначейського рахунку на кінець бюджетного року, стверджуючи, що його реально відкрити за 6 днів, вимагаєте чомусь завершені, а не просто виконані договори, що вказує на пряму дискримінацію, до того ж, просите підтвердження відповідності ст. 17 Закону, хоча б мали вимагати підтвердження відповідності п. 47 Особливостей, прописуєте в шаблоні договору старі підстави для зміни його умов і ще багато нюансів, про які небайдужі люди писали Вам вище. Сподіваюсь, що контроль Ваших закупівель з боку ЗМІ, АМКУ, ДАСУ та інших органів, які зацікавляться такою методикою ведення торгів, допоможе Вам в майбутньому розібратись в тонкощах проведення закупівель. Дякую за Вашу увагу та небажання виправляти помилки, на які Вам було вказано.
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Ми вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Тому усі терміни та вимоги вживаються у значеннях, визначених Законом та Особливостями. Також, ТУ ДСА України в Рівненській області звертає Вашу увагу на те, що відповідно до ст.26 Закону України «Про звернення громадян» подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством. Наголошуємо, що згідно статті 62 Конституції Україні: особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.В той час як презумпція невинуватості та забезпечення доведеності вини встановлена статтею 17 КПК України..
Дата відповіді:
18.12.2023 16:30
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації
Номер:
475bdd70a5cc43618473b1ff17a3de74
Дата опублікування:
15.12.2023 17:18
Опис:
У відповідності до параметру «Споживання енергії сканування» Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: «не більше ніж 22,5 Вт, режим сну: не більше ніж 3,4 Вт.» Прошу надати роз’яснення: Вищевказана характеристика предмету закупівлі, як і всі наведені технічні характеристики предмету закупівлі вказані Замовником в Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації відносяться лише до ОДНОГО виробника Canon та однієї моделі Canon DR-S150, що підтверджується посиланням на сайт виробника: https://www.canon.ua/business/products/scanners/document-scanners/imageformula-dr-s150/specifications/# У відповідності до статті 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.». У відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що принципами публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;». Замовник встановив в Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі ОДНОГО виробника Canon, що порушує права нашого підприємства, яка може запропонувати Замовнику потокові сканери інших виробників ніж Canon, але у зв’язку з тим, що Замовник прописав технічні характеристики лише під Canon, що обмежує право нашого підприємства для участі в даній закупівлі та є дискримінаційними технічними характеристиками зі сторони Замовника, тому що вказані Замовником в тендерній документації під одного виробника Canon. Крім того, Замовник ні як не аргументував в тендерній документації, чому саме Замовник визначив в Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документаціїї технічні характеристики предмету закупівлі, які є ідентичними моделі Canon DR-S150 У відповідності до статті 18 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Слід зауважити, що практика Антимонопольного комітету України встановлює, що Замовник може визначати технічні характеристики предмету закупівлі, які підходять мінімум до товару ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Підтверджуюче рішення Антимонопольного комітету України є по закупівлі UA-2023-09-04-010046-a за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-04-010046-a На підставі вищевикладеного прошу усунути дискримінаційні умови в Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації, шляхом внесення змін, для того, щоб наше підприємство і інші учасники можуть запропонувати в даній процедурі закупівлі потокові сканери інших виробників ніж Canon .
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Ми вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо: На підставі аналізу Державного підприємства «Інформаційні судові системи», як адміністратора інформаційних ресурсів органів судової влади, відповідно до наказу ДСА України від 22.09.2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами), та на виконання листа Державної судової адміністрації України від 30.11.2023 року № 15-15397/23 Замовником було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю сканерів. Разом з цим Державним підприємством «Інформаційні судові системи» були надані рекомендовані технічні характеристики та орієнтовну ринкову вартість сканерів, а також пропозиції щодо переліку судів, які першочергово потребують заміни або доукомплектування сканерами. При публікації оголошення закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чіткі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі. Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими ніж у технічних вимогах Замовника. Замовником забезпечено рівний, об’єктивний та чесний відбір учасників процедури закупівлі та жодних дискримінаційних умов для Учасника Замовник в тендерній документації не встановлював. Згідно наданих ДСА України та ДП «ІСС» рекомендацій, будь-яке обладнання повинно функціонувати з мінімальними енергозатратами водночас забезпечувати увесь набір вимог для виконання поставлених завдань, у даному випадку, у вимогах до сканерів, ДСА України та ДП «ІСС» рекомендує дотримуватись межі енергоспоживання обладнання не вище ніж 3,4 Вт у режимі сну та 22,5 Вт у режимі сканування. У разі зменшення порогу енергозатрат у запропонованому учасником обладнанні, згадана опція вважатиметься покращенням, що повинно бути відображено у порівняльній таблиці.
Дата відповіді:
18.12.2023 16:30
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації
Номер:
03f45343f5fc4c308cf9919f4559fecc
Дата опублікування:
15.12.2023 17:16
Опис:
У відповідності до параметру «Товщина носіїв» Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм. Прошу надати роз’яснення: товщина до 0,04 та більше 0,26 мм - це гірше чи краще? «щодо візиток»: товщина до 128 та більше 255 г/м² - це гірше чи краще? «щодо пластиковий карток»: чи буде вважатися покращенням, якщо сканер може сканувати пластикові картки менше ніж 1,4 мм?
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Ми вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо: На підставі аналізу Державного підприємства «Інформаційні судові системи», як адміністратора інформаційних ресурсів органів судової влади, відповідно до наказу ДСА України від 22.09.2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами), та на виконання листа Державної судової адміністрації України від 30.11.2023 року № 15-15397/23 Замовником було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю сканерів. Разом з цим Державним підприємством «Інформаційні судові системи» були надані рекомендовані технічні характеристики та орієнтовну ринкову вартість сканерів, а також пропозиції щодо переліку судів, які першочергово потребують заміни або доукомплектування сканерами. При публікації оголошення закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чіткі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі. Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими ніж у технічних вимогах Замовника. Замовником забезпечено рівний, об’єктивний та чесний відбір учасників процедури закупівлі та жодних дискримінаційних умов для Учасника Замовник в тендерній документації не встановлював. Технічні характеристики запропонованого учасником сканера, повинні задовільнити діапазон параметрів зазначених в характеристиках наведених у таблиці в Додатку 2 до тендерної документації (відповідати або бути кращими за показники). Додатково повідомляємо, розширення діапазону запропонованих характеристик вважається покращенням якості запропонованого товару, яке повинно бути відображено у порівняльній таблиці.
Дата відповіді:
18.12.2023 16:27
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації
Номер:
8fe76f3018f04e45bdd21016e07edf5f
Дата опублікування:
15.12.2023 17:14
Опис:
У відповідності до параметру «Додаткових вимог» Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагає «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер». Прошу надати відповідь на запитання: «На яку загальну кількість сканувань повинні бути «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер»?
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Ми вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо: На підставі аналізу Державного підприємства «Інформаційні судові системи», як адміністратора інформаційних ресурсів органів судової влади, відповідно до наказу ДСА України від 22.09.2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами), та на виконання листа Державної судової адміністрації України від 30.11.2023 року № 15-15397/23 Замовником було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю сканерів. Разом з цим Державним підприємством «Інформаційні судові системи» були надані рекомендовані технічні характеристики та орієнтовну ринкову вартість сканерів, а також пропозиції щодо переліку судів, які першочергово потребують заміни або доукомплектування сканерами. При публікації оголошення закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чіткі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі. Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими ніж у технічних вимогах Замовника. Замовником забезпечено рівний, об’єктивний та чесний відбір учасників процедури закупівлі та жодних дискримінаційних умов для Учасника Замовник в тендерній документації не встановлював. Виробник обладнання надає в технічних характеристиках максимальне денне навантаження, гарантійний термін експлуатації та ресурс використання витратних матеріалів (запчастин) до нього. Запропоновані додаткові комплекти повинні задовольняти зазначені вимоги виробника в частині експлуатації. Додатково повідомляємо, розширення діапазону запропонованих характеристик вважається покращенням якості запропонованого товару, яке повинно бути відображено у порівняльній таблиці.
Дата відповіді:
18.12.2023 16:26
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Таблиці 1 розділу 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додатку №4 тендерної документації
Номер:
6d932d92af1442e5bbbfa3b389862640
Дата опублікування:
15.12.2023 17:12
Опис:
У відповідності до параметру «Додаткових вимог» Таблиці "Характеристики сканерів" Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагає «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер». Прошу надати відповідь на запитання: «На яку загальну кількість сканувань повинні бути «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер»?
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Ми вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо: На підставі аналізу Державного підприємства «Інформаційні судові системи», як адміністратора інформаційних ресурсів органів судової влади, відповідно до наказу ДСА України від 22.09.2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами), та на виконання листа Державної судової адміністрації України від 30.11.2023 року № 15-15397/23 Замовником було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю сканерів. Разом з цим Державним підприємством «Інформаційні судові системи» були надані рекомендовані технічні характеристики та орієнтовну ринкову вартість сканерів, а також пропозиції щодо переліку судів, які першочергово потребують заміни або доукомплектування сканерами. При публікації оголошення закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чіткі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі. Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими ніж у технічних вимогах Замовника. Замовником забезпечено рівний, об’єктивний та чесний відбір учасників процедури закупівлі та жодних дискримінаційних умов для Учасника Замовник в тендерній документації не встановлював. Виробник обладнання надає в технічних характеристиках максимальне денне навантаження, гарантійний термін експлуатації та ресурс використання витратних матеріалів (запчастин) до нього. Запропоновані додаткові комплекти повинні задовольняти зазначені вимоги виробника в частині експлуатації. Додатково повідомляємо, розширення діапазону запропонованих характеристик вважається покращенням якості запропонованого товару, яке повинно бути відображено у порівняльній таблиці.
Дата відповіді:
18.12.2023 16:28
Відповідь надана
Запитання по технічним характеристикам товару
Номер:
0d4e3ab3525f41548069fce6bd85aa50
Дата опублікування:
15.12.2023 17:10
Опис:
Ознайомившись з Таблицею Характеристики сканерів Додатку 2 ТД, будь-ласка надайте відповіді на нищенаведені запитання по технічному параметру «Товщина носіїв», для більш якісної подготовці пропозиції: «Яке право має хтось через ролики протягувати паспорт? Хто буде відповідати за знищення або пошкодження паспорту, Виробник, або Замовник? А якщо паспорт іншої країни і менше 3 мм, наприклад паспорт ЄС?
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Ми вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо: На підставі аналізу Державного підприємства «Інформаційні судові системи», як адміністратора інформаційних ресурсів органів судової влади, відповідно до наказу ДСА України від 22.09.2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами), та на виконання листа Державної судової адміністрації України від 30.11.2023 року № 15-15397/23 Замовником було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю сканерів. Разом з цим Державним підприємством «Інформаційні судові системи» були надані рекомендовані технічні характеристики та орієнтовну ринкову вартість сканерів, а також пропозиції щодо переліку судів, які першочергово потребують заміни або доукомплектування сканерами. При публікації оголошення закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чіткі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі. Замовник закупівлі не переслідував обрання конкретної торгової марки, однак враховував певні технічні та якісні характеристики товару, які найбільше відповідають вимогам та потребам Замовника. Учасник має право запропонувати Замовнику товар дотримуючись технічних характеристик, які викладені в Додатку 2 тендерної документації. Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими ніж у технічних вимогах Замовника. Замовником забезпечено рівний, об’єктивний та чесний відбір учасників процедури закупівлі та жодних дискримінаційних умов для Учасника Замовник в тендерній документації не встановлював. Варто зазначити, що Листом від 30.11.2023 року № 15-15397/23 Державна судова адміністрація України, як головний розпорядник бюджетних коштів надала рекомендації щодо технічних вимог до сканерів, з урахуванням яких Замовник проводить дану закупівлю також в технічному завданні Замовника відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, які б створювали будь-які дискримінаційні вимоги для учасників, у разі таких посилань слід читати як «або еквівалент». При здійсненні закупівлі замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Усі закупівлі, які оголошуються (проводяться) Замовником (територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Рівненській області) здійснюються виключно з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Крім того звертаю Вашу увагу на те, що запитання «Яке право має хтось через ролики протягувати паспорт? Хто буде відповідати за знищення або пошкодження паспорту, Виробник, або Замовник? А якщо паспорт іншої країни і менше 3 мм, наприклад паспорт ЄС?» не відноситься до компетенції ані Замовника, ані Учасників. Із запитанням будь-який зареєстрований користувач Системи звертається до Замовника, щоб уточнити якусь інформацію про закупівлю. Дане запитання не відноситься до умов тендерної документації та оголошення про проведення закупівлі, чи до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, розширення діапазону запропонованих характеристик вважається покращенням якості запропонованого товару, яке повинно бути відображено у порівняльній таблиці.
Дата відповіді:
18.12.2023 16:24
Відповідь надана
Закон та Особливості
Номер:
61c64be1cc4e4aa38a69b55b21f1a269
Дата опублікування:
14.12.2023 09:58
Опис:
Шановний Замовнику, яка стаття 17 Закону зараз? Чому у Вас в ТП вимога "надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, протягом 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір"? Ви не знаєте, що зараз є Особливості?
Відповідь:
Звертаємо увагу учасника, що Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) чинний, поточна редакція — редакція від 01.01.2023, підстава - 850-IX. Згідно ч.3 ст.17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:45
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
fbe995e0197841bf8dd279dc9b777085
Дата опублікування:
14.12.2023 09:58
Опис:
Якщо Ви в додатку технічних характеристик встановлюєте вимогу щодо надання документів на підтвердження якості, то маєте конкретно вказати, які документи Вам підходять, інакше це є порушенням частини 5 статі 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Ми вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо: Замовником зазначено надання сертифікату або паспорт від підприємства-виробника товару. Якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів. Відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України, Учасник повинен надати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього.
Одночасно з тим повідомляємо, що сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції).
Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо).
Актуальну інформацію, що стосується національних стандартів (зокрема чинність, наявність змін та поправок до них тощо), Учасники можуть переглянути в «Каталозі національних стандартів та кодексів усталеної практики», який є у відкритих джерелах.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:44
Відповідь надана
Завершені договори, а не виконані
Номер:
a105dada412945e7bac5baa43aaf5d16
Дата опублікування:
14.12.2023 09:57
Опис:
Яким чином надати як аналогічний повністю виконаний договір за 2023 рік, якщо термін його дії до 31.12.2023 р.? Такі формулювання ТД, а саме: "Договір повинен бути повністю виконаним та таким строк дії якого є завершеним" штучно обмежують конкуренцію і дискримінують учасників
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є передбаченим законодавством способом підтвердження кваліфікаційного критерію. Закупівля стосується поставки товару, присутня можливість закрити діючий у 2023 році договір після виконання своїх зобов’язань за аналогічним договором.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:43
Відповідь надана
Фінзвіт
Номер:
ca1466a55817435a89bf44d8ddac3cbc
Дата опублікування:
14.12.2023 09:57
Опис:
Чому Ви вимагаєте підтверджувати фінансову спроможність за 2021 або 2022 роки?
Відповідь:
Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). А вимога щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі (лота) стосується надійності учасника процедури закупівлі та жодним чином не обмежує його прав чи інтересів.
Вимоги в тендерній документації, зокрема кваліфікаційні критерії, встановлюються замовником самостійно з дотриманням статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, визначення фінансової спроможності на підставі наданих згідно вимог тендерної документації документів, здійснюється замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням мети і принципів, закріплених Законом, у конкретних випадках.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:43