• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони об’єкта

Завершена

681 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 812.00 UAH
Період уточнення: 07.12.2023 15:04 - 29.12.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо офісу

Номер: 4e32b37a53e54f69a82dcefdff8fb3cb
Дата опублікування: 08.12.2023 14:55
Опис: Шановний Замовник! Вами закуповуються послуги охорони з 01.01.2024 року по 31.12.2024, ознайомившись з документацією ми в ній побачили дискримінаційну вимогу щодо офісу в м.Краматорськ "На підтвердження надати копію документа щодо права користування приміщенням місця розташування (офісу, місця дислокації, тощо ) діючого підрозділу охорони у місті Краматорську. Термін дії договору оренди повинен бути не менше двох років, але в будь-якому разі до кінця строку надання послуг." Не зовсім зрозуміло щодо терміну оренди офісу,ви послуги закуповуєте на один рік,а договір має бути на два роки,згідно яких критеріїв ви прописували дану вимогу в документаці??? І ще вимагаючи офіс, діючий підрозділ охорони у місті Краматорську ,Ви суттєво обмежуєте нас як потенційного учасника та інших учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають структурного підрозділу в місті Краматорськ. Враховуючи, що згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і Закону України "Про охоронну діяльність" для суб'єктів господарювання у даній сфері не передбачено, що вони зобов'язані мати офіс в певному регіоні, області чи місті надання послуг, то така вимога є незаконною. Ліцензія на право надання охоронник послуг не має обмежень по територіальному принципу, а тому схиляння суб'єктів господарювання до здійснення правочинів, які не передбачені законодавством є грубим порушенням. Наша компанія має дуже великий досвід в наданні охоронних послуг по всій території нашої країни як комерційним так і державним замовникам,то ж у випадку перемоги в даній закупівлі зможемо орендувати відповідне приміщення. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують Закон України «Про публічні закупівлі», частина четверта статті 5 та частина четверта статті 22 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо вилучити вимогу щодо офісу, діючого підрозділ охорони у місті Краматорську, та додати вимогу щодо надання гарантійного листа, щодо документального підтвердження структурного підрозділу під час укладання договору.
Відповідь: Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. За нормою частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Об'єкт Замовника є режимним та відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 21 листопада 2023 року N 318) знаходиться на території можливих бойових дій. Тому для готовності та спроможності здійснювати якісне надання охоронних послуг, швидке реагування на нештатні ситуації, з огляду на безпекову ситуацію у місті Краматорську, Учасник на підтвердження відповідності критерію «Наявність матеріально-технічної бази» повинен надати копію документа щодо права користування приміщенням місця розташування (офісу, місця дислокації, тощо ) діючого підрозділу охорони у місті Краматорську. Тендерною документацією Замовника акцентовано, що відповідно до пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Вимога щодо строку дії договору «не менше двох років, але в будь-якому разі до кінця строку надання послуг» сформована з огляду на те, що діючий договір – це договір, який дійсний у 2023 році та у наступному 2024 році, у якому планується отримувати послуги. Таким чином встановлення у Документації наведеної вище вимоги ніяким чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 11.12.2023 10:52