-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування))
Торги не відбулися
203 908 796.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 019 543.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 019 543.98 UAH
Період уточнення:
07.12.2023 11:32 - 12.12.2023 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
6295141d8e8a48d9ba6f08ffcefdb9a6
Дата опублікування:
11.12.2023 20:08
Опис:
Тех завдання перлік матеріалів
Улаштуванні вентиляції. Спортивний корпус
Поз.№10 РЕ 0,085-54-101648
Поз.№11 РЕ 0,085-110646
На ІТП. Навчальний корпус
Поз.№49 РЕ 0,085-110646
Поз.№50 РЕ 0,085-338-101647
Поз.№51 PE 0.085-135-101963
На ІТП. Спортивний корпус
Поз.№45 РЕ 0,085-54-101648
Поз.№46 РЕ 0,085-105-101645
Поз.№47 PE 0.085-70-101964
Уточніть будь-ласка які саме матеріали маються на увазі.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання. Додатком 3 до Тендерної документації, технічне завдання на закупівлю по предмету «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування). Дане технічне завдання містить переліки робіт та матеріалів для реалізації Реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області. Для будівництва було розроблено проєкт «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування). Проектантом було визначено усі переліки робіт та матеріалів для необхідної реконструкції. Таким чином проектантом було визначено матеріали необхідні для реалізації даного проєкту. Так пунктами зазначеними у вашому запитанні, проектантом було визначено моделі теплообмінників опалення, вентиляції та гарячого водопостачання.
Дата відповіді:
13.12.2023 10:58
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
cc92d9ba8f3a41589693fb649240cb57
Дата опублікування:
11.12.2023 19:04
Опис:
Розділ IV п.7 даної документації: розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору? 0,5% це не більше ніж 5%. Просимо сформулювати чіткіше дану вимогу.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за питання. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. У тендерній документації розміщено Примірний договір про закупівлю робіт (договір підряду), де чітко визначено пунктом 4.4.22. Надати Замовнику оригінал банківської гарантії (забезпечення) виконання договору у розмірі 5% від вартості договору з терміном дії до повного завершення робіт за договором. Таким чином, Замовником визначено розмір банківської гарантії (забезпечення) виконання договору 5% від вартості договору. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA958201720344201016400015739. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
Дата відповіді:
12.12.2023 15:03
Відповідь надана
Нова закупівля
Номер:
e891fc0052d24d14bbdf8a983642edd8
Дата опублікування:
08.12.2023 13:01
Опис:
Попередня аналогічна закупівля з ідентифікаторм закупівлі UA-2023-12-01-001667-a була вами скасована і на даний момент триває період оскарження до 17.12.2023р, скажіть чи не вплине це на нову оголошену вами закупівлю? Чи не суперечить це Закону України "Про публічні закупівлі" з Особливостями?
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. Нова оголошена процедура не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
08.12.2023 15:45