-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба свіжоморожена "Хек"
Риба свіжоморожена "Хек" для закладів дошкільної освіти м.Торецьк
Завершена
335 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 676.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 676.25 UAH
Період уточнення:
14.02.2018 13:16 - 19.02.2018 15:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
d9ff927bb1ad42d0ad12c281858818f3
Дата опублікування:
18.02.2018 21:28
Опис:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які суперечать ст.3, ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме.
Відповідно до п.1.2 Додатку3 до Тендерної документації копії для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
Реченням другим пунктом 4.11 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності.
Тобто, п.1.2 суперечить п. 4.11 - пункт 1.2 дозволяє використовувати орендоване майно, а п.4.11 вимагає, щоб Учасник був власником майна, виробником.
Крім того, відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі - Закон). Оператор потужностей - це виробник, який здійснює передбачені Законом види діяльності, використовуючи потужності, які належать йому на правах власності або користування.
Тобто, виходячи з умов п. 4.11 Додатка 3 Учасником тендерної процедури може бути лише виробник. Встановивши таку вимогу, Ви суттєво обмежує коло можливих учасників. Вимоги, встановлені у тендерній документації, дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь. Також можна розцінити, що вимоги, встановлені у тендерній документації, пристосовані для конкретного Учасника.
Більш того, п.1.2 Додатку 3 суперечить п.4.11 Додатку 3.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо дискримінаційних вимог.
Відповідь:
Відповідно до статті 1 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” (далі — Закон України) суб'єкт господарювання; який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об'єктів санітарних заходів набуває статусу оператора ринку.
Об'єкти санітарних заходів — харчові продукти, тварини, призначені для споживання людиною, а також допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами.
Потужності — споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовується у виробництві та/або обігу об'єктів санітарних заходів.
Згідно зі статтею 22 вищезазначеного Закону України оператори ринку, які провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобов'язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Разом з тим, відповідно до статті 25 Закону України оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Одже, на сьогоднішній день згідно з вимогами Закону всі оператори ринку повинні мати або експлуатаційний дозвіл (ст. 23) або бути зареєстровані (ст. 25), “навіть якщо вони не виробники”.
Дата відповіді:
19.02.2018 11:22