• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби індивідуального захисту (протигази)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 06.12.2023 16:45 - 11.12.2023 00:00
Відповідь надана

Розширення коло учасників

Номер: 6892e3875d504ae8a722e93df12e07e5
Дата опублікування: 07.12.2023 15:48
Опис: Шановний замовник. Прошу Вас пояснити у зв'язку з чим виставляються вимоги: приєднання фільтруючого пристрою з обох сторін, як праворуч так і ліворуч? При носінні протигазу використовується один фільтр. Для того, щоб вагове навантаження розподілялося рівномірно і для комфортного носіння в більшості випадків використовується центрально-осьове розміщення фільтра. Ми пропонуємо протигаз, що має натовський номер, але розміщення фільтра знаходиться посередині. Просимо Вас зробити зміни для розширення конкуренції.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам, що вимога щодо можливості під’єднання фільтрів з обох боків маски обумовлена наступними чинниками: 1) Можливістю збільшення часу захисної дії шляхом одночасного використання двох фільтрів, оскільки замовником не виключається варіант закупівлі ще додаткових фільтрів до протигазу. Перевага такого типу маски є критично важливою та затребуваною під час евакуації, виконання робіт в зоні хімічного чи радіаційного забруднення або здійснення заходів деконтамінації працівниками формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту; 2) Розміщення фільтрів з правої або з лівої сторони маски покращує операційні можливості користувача під час евакуації, або роботи із постраждалими, оскільки максимально зменшує обмеження поля зору під час нахилу голови вниз, на відміну від центрального розміщення фільтру; 3) Під’єднання фільтра з обох сторін, як праворуч так і ліворуч є зручним під час використання підручних засобів в надзвичайних ситуаціях особами, які більше працюють чи функціонують лівою ("лівша") чи правою рукою. Окрім цього, повідомляємо Вам, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:59
Відповідь надана

Щодо відповідності ЗІЗ

Номер: d46671487afc4b3aa42a45eef55cde38
Дата опублікування: 07.12.2023 11:26
Опис: Доброго дня, Шановний замовник!. Звертаємо Вашу увагу, що 01 жовтня 2023 року виробникам нехарчової продукції не потрібно буде отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що пов’язано зі вступом в дію окремих положень нового Закону України від 06.09.2022 р. № 2573-IX «Про систему громадського здоров’я», які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Норми закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який був прийнятий ще в 1994 році та скасовується 1 жовтня поточного року нормами Закону №2573-IX, вимагали підтверджувати відповідність продукції ЗІЗ вимогам технічних регламентів, та отримання ще й Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, повідомляємо Вам, що з 1 жовтня 2023 року Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь перелік продукції ЗІЗ не є обов’язковими, що відповідає чинному законодавству України, та курсу України на інтеграцію до ЄС. Що стосується Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, термін дії яких спливає у серпні-вересні 2023 року – подаватися на оновлення не будуть. Просимо взяти до уваги вищенаведену інформацію щодо засобів індивідуального захисту, та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику. Прийнявши до уваги що протигаз фільтрувальний складається із захисної маски яка безпосередньо контактує із обличчям користувача, Замовник прийняв рішення про обов’язкову наявність серед підтверджуючих документів також і Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:50