• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився на підставі ціни (тарифу) на послугу з розподілу електричної енергії. Ціни (тарифи) отримані згідно з інформацією, оприлюдненою на офіційному сайті оператора системи розподілу (далі — ОСР) та регулятора (Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП, Регулятор)), а саме з постанови НКРЕКП для ОСР, який здійснює діяльність у Вінницькій області на дату визначення очікуваної вартості. Ціна за одиницю послуги може змінюватися у зв'язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування. Оператор системи в розумінні ПРРЕЕ є як оператор системи розподілу, так і оператор системи передачі (визначення понять зазначених в п. 1.1.2 ПРРЕЕ.) Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі по ДК 021: 2015 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія) розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється на виконання постанови Кабміну №710 від 11.10.2016 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, визначена замовником з урахуванням роз'яснень Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості та передумов здійснення закупівлі від 18.02.2020 №275. В оголошенні про проведення цих відкритих торгів визначена очікувана вартість з застосуванням методом порівняння ринкових цін шляхом вивчення інформації у відкритому доступі мережі Інтернет, в електроні системі закупівель "ProZorro" щодо аналогічних закупівель. Річний план на 2024 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Тарифи на електричну енергію затверджуються постановою Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі по ДК 021: 2015 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія) розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється на виконання постанови Кабміну №710 від 11.10.2016 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, визначена замовником з урахуванням роз'яснень Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості та передумов здійснення закупівлі від 18.02.2020 №275. В оголошенні про проведення цих відкритих торгів визначена очікувана вартість з застосуванням методом порівняння ринкових цін шляхом вивчення інформації у відкритому доступі мережі Інтернет, в електроні системі закупівель "ProZorro" щодо аналогічних закупівель. Річний план на 2024 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Тарифи на електричну енергію затверджуються постановою Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

Завершена

374 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 740.00 UAH
Період уточнення: 04.12.2023 14:31 - 13.12.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення по етичній поведінці

Номер: 498e13bf195f4795acf351e952abbf5c
Дата опублікування: 07.12.2023 16:27
Опис: Шановний Замовник. Згідно вашої тендерної документації Лист 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 уже не дійсний, замість нього діє оновлений 3301-04/47784-06 від 15.11.2019р. Внесіть будь ласка зміни.
Відповідь: Дякуємо за уточнення зміни внесено
Дата відповіді: 08.12.2023 08:50
Відповідь надана

Етична поведінка

Номер: 8582535cbcab4da8a1399fe507e21e62
Дата опублікування: 07.12.2023 11:02
Опис: Доброго дня. Шановний Замовник. У квітні 2019 року Мінекономрозвитку видало лист від 01.04.20219 № 3304-04/13647-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», але шляхом реорганізації Міністерства економіки України 29 серпня 2019 р. перейменовано в Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Згідно чого вступає в силу новий наказ Мінекономіки від 15.11.2019 3301-04/47784-06 «Щодо етичної поведінки під час публічних закупівель». Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Добрий день. Уточніть будь ласка, які саме вимоги вважаєте дискримінаційними. Дякуємо
Дата відповіді: 07.12.2023 14:46
Відповідь надана

Статус переддефолт

Номер: 8828269b84c54f3d94148072e9330fab
Дата опублікування: 07.12.2023 11:01
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 3 до тендерній документації міститься вимога про те, що учасники повинні надати гарантійний лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити статус "переддефолтний" .
Відповідь: Доброго дня. Внесемо зміни
Дата відповіді: 07.12.2023 14:47