• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, видаленню, утилізації, знешкодженню відходів категорії В (Використані небезпечні гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами (голки медичні, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові тощо), імунобіологічні лікарські засоби з втраченими властивостями у первинній упаковці, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (кисневі маски, шприци без одягненої голки, засоби індивідуального захисту, відпрацьований перев’язувальний матеріал тощо); Органні відходи (тканини, органи, частини тіла тощо) та відходів категорії С (Токсилогічно небезпечні відходи (кварцеві лампи, термометри, гігрометри, батарейки, тощо; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, систем освітлення, тощо)), згідно ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)

Торги відмінено

2 734 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 344.70 UAH
Період уточнення: 01.12.2023 16:23 - 09.12.2023 00:00
Відповідь надана

НЕГАЙНО ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДО НОРМАЛЬНОГО ВИГЛЯДУ З КОНКРЕТНМИ ВИМОГАМИ! СКАРГА В АМКУ ВЖЕ ГОТУЄТЬСЯ!

Номер: 54ab8ec7796d485280c26b20f0712f6a
Дата опублікування: 08.12.2023 14:25
Опис: Ваша ж вимога: гарантійний лист про надання послуг Виконавцем з використанням власних потужностей, із завантаженням на транспортний засіб відходів з місць їх тимчасового зберігання на території Замовника та за рахунок Виконавця! А ще ви пишите у Договорі: 4.1.8. За несвоєчасне надання Послуг на вимогу Замовника, сплатити пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення надання таких Послуг. Нарахування пені розпочинається з дня одержання Виконавцем письмової вимоги про нарахування пені. ДЕ ВИМОГИ ДО ТРАНСПОРТУ, ПРО ЯКИЙ ВИ ЗГАДУЄТЕ??? КОНКРЕТНО: КІЛЬКІСТЬ АВТО, ГАБАРИТИ, ТОНАЖНІСЬ ТОЩО... До вас згідно вашої заявки на вивіз 20 000 кг після підписання Договору приїде фура, а ви нам здасте 500 кг і будете кричати про пеню і що ми вам ще й винні????????????? Ви взагалі там адекватні! Чи може до вас Таврію-пікап вивозити в рейс запустити?!!! НЕГАЙНО ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДО НОРМАЛЬНОГО ВИГЛЯДУ З КОНКРЕТНМИ ВИМОГАМИ! СКАРГА В АМКУ ВЖЕ ГОТУЄТЬСЯ!
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження взяті до уваги, вимоги тендерної документації будуть відкориговані згідно норм чинного законодавства України. Але в зв'язку з невідповідність назви предмету закупівлі вимогам чинного законодавства, закупівлю буде скасовано/відмінено задля доопрацювання.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:33
Відповідь надана

Створення прецидента уповноваженою особою Замовника для стягнення пені з Виконавця через надання ним пакетів без технічних характеристик та документальних підтверджень їх відповідності

Номер: 4630b7442fba4f4098aa10888ed0fdbb
Дата опублікування: 08.12.2023 14:01
Опис: Шановна уповноважена особа Замовника, Наталіє Олександрівно! Згідно п. 1 Додатку №2 до тендерної документації ви вимагаєте - гарантійний лист щодо забезпечення Виконавцем спеціальними поліетиленовими пакетам Замовника в достатній кількості для відходів або іншої тари стійкої до механічних пошкоджень, високих та низьких температур (контейнери вторинного пакування мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 , що унеможливлює їх потрапляння до навколишнього середовища при проведенні операцій поводження з відходами. Якщо ми Вас правильно зрозуміли, ми можемо, як майбутній Переможець та Виконавець послуг надавати вашому медзакладу спеціальні поліетиленові пакети будь-які! Наприклад, майка, 10 мікрометрів (або мікрон), яка вміщує 2 кг медичних відходів (як пакетік в АТБ)! Чи, може Ви, як спеціаліст в сфері утилізації небезпечних мечних відходів (Ви ж проводите закупівлю!) нам підкажите, як саме Ви будете підтверджувати достатню стійкість до механічних пошкоджень, високих та низьких температур та якими саме документами від учасників?! Ви ж пишите про пеню в Проєкті договору відповідно до п. 4.1.8. Додатку №3 до тендерної документації "За несвоєчасне надання Послуг на вимогу Замовника, сплатити пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення надання таких Послуг. Нарахування пені розпочинається з дня одержання Виконавцем письмової вимоги про нарахування пені.". Надання пакування, згідно гарантійного листа, який Ви вимагаєте, входить до надання послуг! Отже, не маючи чітких показників (розміру, щільності) та документальних вимог до паковання (наприклад, сертифікату відповідності, видаткової накладної, декларації відповідності згідно технологічного регламенту) Ви вже маєте непереборне бажання в майбутньому таки стягнути пеню з Виконавця! Якщо Ви бажаєте провести публічну закупівлю кваліфіковано та професійно - ми рекомендуємо Вам поряд з такими вимогами чітко прописувати і документальні підтвердження, що буде логічно, адекватно та нормально для медичного закладу. Наприклад: якщо Ви вимагаєте гарантійний лист щодо забезпечення Виконавцем спеціальними поліетиленовими пакетам Замовника в достатній кількості для відходів або іншої тари стійкої до механічних пошкоджень, високих та низьких температур - вимагайте і технічні характеристики, що притаманні пакетам: абсолютно нормальними є розміри 500 мм * 1000 мм, об"ємом 50 л, щільності 130 мкм (таких характеристик буде точно достатньо вашому медзакладу для пакетів) та документальні підтвердження даним характеристикам - видаткова накладна на пакування, сертифікат відповідності пакування, декларація постачальника про відповідність пакування технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування. Але ж є, звісно, і інший варіант розвитку подій. Якщо немає оскарження вимог тендерної документації Замовника через Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ми можемо надати в межах поданої тендерної пропозиції учасника закупівлі пояснення про неможливість надання вам гарантійного листа з підстави відсутності технічних характеристик до паковання від Замовника, про створення Вами персонально умов договору, згідно яких в будь-якому випадку буде стягуватись пеня з Виконавця послуг. Тобто не думайте, що якщо немає Скарги на вимови тендерної документації - все добре і закупівля пройде! Все це буде оформлено у вигляді Скарги до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в період кваліфікації учасників, де буде, також, описано створення Вами прециденту невідповідності вимог до учасників Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022! Таким чином закупівля не буде мати права на існування, а ми кожного разу (при кваліфікації наступного і наступного учасника) будемо подавати Скаргу до АМКУ, а закупівля так буде проходити мінімум півроку та не пройде, оскільки Рішенням АМКУ буде визнано, що Ви неправомірно вимагаєте від учасників гарантію про надання незрозумілого паковання! Якщо Ваше таке бажання - ми маємо натхнення!
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження взяті до уваги, вимоги тендерної документації будуть відкориговані згідно норм чинного законодавства України. Але в зв'язку з невідповідність назви предмету закупівлі вимогам чинного законодавства, закупівлю буде скасовано/відмінено задля доопрацювання.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:33
Відповідь надана

Закупівля

Номер: 756fca908f1b4569a5707826b05dd830
Дата опублікування: 08.12.2023 12:39
Опис: Замовнику! Ретельно вивчивши тендерну документацію, нами як потенційними учасниками закупівлі були виявлено величезну кількість порушень неузгодень та помилок, ВІДСУТНІСТЬ чітких та прозорих вимог, а також зрозумілого та однозначного технічного завдання, а саме вимог до часників, чіткого переліку документів які підтерджують відповідність учасників. Ваші формулювання розмиті, можуть трактуватись неоднозначно та можуть призвести до дискримінації учасників та подальшій їх дискваліфкації. Назва предмета закупівлі та тендерна дукументація містять суперечності і порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" які можна виправити лише шляхом ВІДМІНИ закупівлі, завантаження оновленої тендерної технічної документації і виправленої назви предмета закупівлі!!!
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження взяті до уваги, вимоги тендерної документації будуть відкориговані згідно норм чинного законодавства України. Але в зв'язку з невідповідність назви предмету закупівлі вимогам чинного законодавства, закупівлю буде скасовано/відмінено задля доопрацювання.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:33
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: e600be81aaa4436cbc4dfb306d354ff1
Дата опублікування: 08.12.2023 01:29
Опис: Вами в технічні йспецифікації прописано - гарантійний лист щодо забезпечення Виконавцем спеціальними поліетиленовими пакетам Замовника в достатній кількості для відходів або іншої тари стійкої до механічних пошкоджень, високих та низьких температур (контейнери вторинного пакування мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 , що унеможливлює їх потрапляння до навколишнього середовища при проведенні операцій поводження з відходами ТОБТО МОЖНА НАДАВАТИ БУДЬ ЯКІ ПАКЕТИ НАВІТЬ ТОНКІ ? ПРОПИШІТЬ ЧІТКИ ВИМОГИ ДО ТАРИ ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЇЇ ВІДПОВІДНОСТІ
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження взяті до уваги, вимоги тендерної документації будуть відкориговані згідно норм чинного законодавства України. Але в зв'язку з невідповідність назви предмету закупівлі вимогам чинного законодавства, закупівлю буде скасовано/відмінено задля доопрацювання.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:33
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 59e4c66a4dba415e9ce545d059a978cb
Дата опублікування: 08.12.2023 01:26
Опис: Шановний замовник Вами визначено - Аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є надання послуг аналогічних по предмету закупівлі. Предметом закупівлі є Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, видаленню, утилізації, знешкодженню відходів категорії В (Використані небезпечні гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами (голки медичні, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові тощо), імунобіологічні лікарські засоби з втраченими властивостями у первинній упаковці, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (кисневі маски, шприци без одягненої голки, засоби індивідуального захисту, відпрацьований перев’язувальний матеріал тощо); Органні відходи (тканини, органи, частини тіла тощо) та відходів категорії С (Токсилогічно небезпечні відходи (кварцеві лампи, термометри, гігрометри, батарейки, тощо; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, систем освітлення, тощо)), згідно ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами) ВИ ВАЖАЄТЕ, ЩО ХТОСЬ МАЄ САМЕ ТАКИЙ ДОГОВІР? ПРИБЕРІТЬ ВИМОГУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ!
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження взяті до уваги, вимоги тендерної документації будуть відкориговані згідно норм чинного законодавства України. Але в зв'язку з невідповідність назви предмету закупівлі вимогам чинного законодавства, закупівлю буде скасовано/відмінено задля доопрацювання.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:33
Відповідь надана

Договір

Номер: 045c6c72f57b4c2e83987b7d1a95238b
Дата опублікування: 08.12.2023 01:23
Опис: В проєкті договору вами вказано 3.7. Ціни на поводження з відходами розраховані за умови того, що ПАКУВАННЯ, завантаження на транспортний засіб, та перевезення відходів до місця їх знешкодження здійснюється силами та засобами Виконавця та за рахунок Замовника. Тобто пакування відходів повинні здійснювати наші працівники ? Ви справді вважаєте, що вартість вказана Вами достатня для таких послуг ? Пропишіть нормальні умови договору.
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження взяті до уваги, вимоги тендерної документації будуть відкориговані згідно норм чинного законодавства України. Але в зв'язку з невідповідність назви предмету закупівлі вимогам чинного законодавства, закупівлю буде скасовано/відмінено задля доопрацювання.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:33
Відповідь надана

Вимоги

Номер: ac6efd3e00d540789168e3054190f769
Дата опублікування: 08.12.2023 01:20
Опис: Шановний Замовник! Предметом закупівлі Ви визначаєте «Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, видаленню, утилізації, знешкодженню відходів категорії В». Разом з цим тендерна документація містить вимогу в додатку 1 про те, що Учасники в складі пропозиції надають Копію ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами: клінічними та подібними їм відходами, а саме відходами, що виникають в результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи. що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. Вимагаєте надання ліцензії, а перелік видів діяльності не пишете!!!! Звужуєте коло учасників до тих, хто дасть ліцензію на усі види діяльності згідно предмета, а саме - збиранню, перевезенню, зберіганню, видаленню, утилізації, знешкодженню. Це дискримінація учасників. Вимагаємо прибрати дискримінацію! Пропишіть так, щоб участь могли брати усі учасники – надають Копію ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами збиранню, зберіганню, знешкодженню, (видаленню або утилізації): клінічними та подібними їм відходами, а саме відходами, що виникають в результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи. що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт.
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження взяті до уваги, вимоги тендерної документації будуть відкориговані згідно норм чинного законодавства України. Але в зв'язку з невідповідність назви предмету закупівлі вимогам чинного законодавства, закупівлю буде скасовано/відмінено задля доопрацювання.
Дата відповіді: 08.12.2023 15:32
Відповідь надана

Вимога щодо висновку

Номер: 03bccbb17ad445ec87ef22f3d4228b79
Дата опублікування: 05.12.2023 10:26
Опис: Шановний Замовник! У пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації Ви вамагаєте надати "- копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо об’єктів поводження з відходами, у відповідності із вимогами п. г) ст. 24 Закону України “Про відходи” від 05.03.1998 №187/98-ВР (із змінами та доповненнями) з наданням завіреної копії вказаного документу;". Звертаємо Вашу увагу, що ЗУ "Про відходи" втратив чинність ще 09.07.2023. З цього випливає логічне запитання, чи буде вважатись надання у складі пропозиції Учасника висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно ЧИННОГО законодавства, підтвердженням відповідності вимог тендерної документації ?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. До тендерної документації буде внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 07.12.2023 14:21
Відповідь надана

Вимога

Номер: 5c550fbdc01b4ece850ac6a7bc2d56d3
Дата опублікування: 02.12.2023 21:14
Опис: Доброго вечора! З 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію». Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Обладнання (інсинерації, кремації) – не підлягає обов’язковій сертифікації. Просимо прибрати дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня. Згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 пункту 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Згідно статті 22, пункту 2, У тендерній документації зазначаються такі відомості: п.п. 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до статті 23 пункту 5 цього Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Згідно пункту 6 вказаної статті в тендерній документації не вказано на конкретний сертифікат, тому передбачена можливість надати учасникам інші документи на підтвердження відповідності тим же критеріям. Також, в тендерній документації не зазначено вимоги обов’язковості сертифікації обладнання, а згідно статті 24 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” добровільна оцінка відповідності включає сертифікацію на відповідність будь-яким заявленим вимогам технічних регламентів. Таким чином, вважаємо викладені в Вашій вимозі вимоги щодо обов’язковості сертифікації обладнання та скасування цієї вимоги необгрунтованими.
Дата відповіді: 05.12.2023 14:37