-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44310000-6 Вироби з дроту Канати сталеві для ВП «Будівництво і Ремонт»
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
107 325.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 073.26 UAH
мін. крок: 1% або 1 073.26 UAH
Період уточнення:
01.12.2023 16:10 - 10.12.2023 00:00
Відповідь надана
Стосовно строків подання пропозиції
Номер:
74b248684a5345f4ab06be4878219db2
Дата опублікування:
06.12.2023 08:32
Опис:
У зв'язку з об'єктивними умовами та задля повноцінної участі у торгах, просимо Вас перенести прийом пропозицій 11.12.2023р.. по 13.11.2023р.. Сподіваємось на порозуміння.
Відповідь:
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, Ваше питання розглянуто, Замовник не заперечує щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оголошення.
Дата відповіді:
06.12.2023 16:16
Відповідь надана
Стосовно основних умов по договору
Номер:
2066183db02a4fc8afaa785a0c73e5ff
Дата опублікування:
05.12.2023 17:56
Опис:
Доброго дня! Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі. При цьому, просимо погодити внесення змін до основних умов договору та викласти іх у наступній редакції, а саме:
4.2.3.2. поставляється (передається) з наступними документами підтверджуючими якість: сертифікат якості на товар. При цьому документи з якості можуть бути у вигляді належно засвідчених копій, якщо оригінал документа з якості виданий Постачальнику/виробнику в єдиному примірнику для довготривалого користування). Документи повинні бути українською мовою, або з автентичним перекладом на українську мову;;
4.5. У випадку невідповідності Товару та (або) документації на Товар умовам Договору та / або якщо Постачальником не передаються одночасно з Товаром такі документи, або такі документи неналежно оформлені, то видаткова накладна не підписується, а подальше приймання Товару призупиняється, про що Сторонами складається двосторонній акт про виявлення недоліків (далі-Акт).
Якщо уповноважений представник Постачальника відмовиться від участі в оформленні Акту, або не матиме достатніх повноважень на його підписання, або не прибуде на письмовий виклик Покупця у триденний строк з моменту його отримання, Покупець вправі скласти такий Акт за участю незалежної експертної організації (експерта).
В Акті зазначається перелік виявлених недоліків (невідповідність Товару умовам Договору, перелік відсутніх / неналежно оформлених документів тощо), а також порядок, строк заміни Постачальником Товару, який не відповідає вимогам Договору та усунення ним інших недоліків.
Акт надається/направляється Постачальнику для виконання. Усунення Постачальником недоліків товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки. Строк усунення недоліків погоджується Сторонами під час складання Акту.
5.1.1.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.7 цього Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення.
5.1.3.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.7 цього Договору;
5.2.3. У разі наявності суперечностей або невідповідностей між умовами цього Договору та вимогами Кодексу, умови цього Договору мають переважну силу.
6.1. Постачальник гарантує якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.
6.3.Якщо Постачальник (уповноважений представник Постачальника) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик Покупця (уповноваженого представника Покупця) впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання повідомлення Покупця, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, Покупець вправі скласти такий документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).
6.4. Документ про недоліки надається/направляється Постачальнику для виконання. Постачальник зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у визначеному для такого товару порядку, зокрема провести заміну неякісного товару на товар належної якості (якості, визначеної Договором) протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; при цьому Постачальник несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації Покупцем) та відшкодовує Покупцю збитки.
7.2. За порушення строків оплати Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.
7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару Постачальник повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) вартості неякісної Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
7.7. У разі ненадання податкової накладної в граничні терміни, зазначені у п. 201.10 ПКУ, або неналежного оформлення податкової накладної в електронній формі згідно з вимогами ПКУ, в наслідок чого Покупець остаточно втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки.
7.8. Виключити.
7.9. Виключити.
7.10. Виключити.
7.15. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
7.16. У випадку якщо Покупець відмовився та/або не прийняв виготовлений по його заявці ТОВАР в строк, погоджений Сторонами, Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 20% від вартості невибраної партії Товару, а також покриває всі збитки, заподіяні Постачальнику.
12.7. Сторони домовились, що надсилання повідомлення про розірвання Договору в односторонньому порядку здійснюється в письмовій формі на адресу зазначену в Договорі. Сторона, на адресу якої відправлено повідомлення про розірвання Договору вважається повідомленою про розірвання Договору, а Договір вважаться розірваним після спливу 10 денного строку з дати направлення письмового повідомлення. Ризики неотримання листа, направленого на адресу відповідної сторони, зазначену в договорі, несе сторона, на адресу якої направлено лист.
Відповідь:
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, внесення зазначених змін до договору несе, зокрема, фінансові ризики для Замовника, в тому числі збільшує обсяг його відповідальності, отже, є неприпустимим.
Дата відповіді:
06.12.2023 15:32
Відповідь надана
Стосовно основних умов по договору
Номер:
ae8a5ea6865c4a4c948ae4b41962941a
Дата опублікування:
01.12.2023 20:13
Опис:
Доброго дня! З метою надання більш паритетної цінової пропозиції, просимо розгялнути наступні умови по оплаті:
3.3.1. Аванс не більше 50 % (п'ятдесят відсотків) від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. (Умова щодо реєстрації податкової накладної Постачальником застосовується у випадку, якщо Постачальник є або перебував платником ПДВ під час виконання Договору.)
3.3.2 Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
(Умова щодо реєстрації податкової накладної Постачальником застосовується у випадку, якщо Постачальник є або перебував платником ПДВ під час виконання Договору.)
Відповідь:
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, наразі це питання розглядається профільними підрозділами Замовника, у разі прийняття позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.12.2023 10:47