• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба водно-дисперсійна

Торги не відбулися

3 805 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 029.50 UAH
Період уточнення: 01.12.2023 08:31 - 06.12.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо строку поставки

Номер: 64fac48700fb4f6bbd7e7585375e0832
Дата опублікування: 04.12.2023 13:43
Опис: Добрий день. З огляду на питання від потенційного Учасника вище щодо строку поставки, теж хотіли би уточнити, чи вірно розуміємо умови проєкту договору в частині строків поставки: 1) У випадку, якщо, до прикладу, заявка від Замовника Учаснику надійде 30.12.2023 року, то Учасник (переможець) матиме 15 днів на її виконання, тобто граничним строком виконання буде 14.01.2024 року? 2) З огляду на п.16.2. сторони у випадку, наведеному в п1) цього запитання, не зобов'язані укладати додаткову угоду про продовження строку дії договору, а Учасник здійснюватиме поставку за заявкою Замовника керуючись п.16.2? 3) чи можлива рознарядка (заявка) Замовника на весь обсяг товару згідно договору? Якщо ні. скільки партій та в які строки передбачаються Замовником? Дякуємо, просимо надати конкретну відповідь на кожне із питань задля прийняття рішення щодо участі або неучасті у закупівлі.
Відповідь: Добрий день шановний потенційний учаснику. Стосовно Ваших запитань, вони детально розкриті тендерною документацією та її додатками. Строк поставки товару, як і термін дії договору до 31.12.23 року. Оплата за поставлений товар буде проведена на підставі умов договору. Також повідомляємо, що Замовник буде приймати всі всої рішення відповідно вимог Закону України "Про публічні закупівля". Щодо обсягу, то він залежить від обсягів фінансування у поточних періодах та виробничою необхідністю на певних підрозділах Замовника. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 04.12.2023 14:42
Відповідь надана

Стосовно надання відповідей на попередні Запити

Номер: 342dabbd0c6847f288e0246e0b806263
Дата опублікування: 04.12.2023 11:03
Опис: Добрий день, шановний Замовнику. В попередніх двох запитах наведені чіткі запитання. Замовником же надані на них розмиті та завуальовані відповіді, посилання на норми законодавства з яким учасники і так ознайомлені. У зв'язку з зазначеним не можемо прийняти відповіді Замовника на вказані запити як належно надані. У зв'язку з зазначеним повторно просимо Замовника надати відповідь на вищенаведений запит чітко у відповідності до наданих запитань з нумерацією до якого запитання надана відповідь. Посторно просимо надати відповіді на наступні запитання: 1. Чи можливе підписання договору за результатами даної закупівлі після 31.12.2023 виходячи з фактичних строків проведення процедури (за умови оскарження, внесення Замовником змін тощо) та того, що джерело фінансування – це власні кошти підприємства? 2. Чи дійсно граничний строк поставки в даній закупівлі за будь-яких умов буде становити 31.12.2023 та чи буде цей граничний строк відображений у підписаному з переможцем договорі? 3. Чи Замовник допускає, виходячи з пункту 16.2 договору, поставку товару після 31.12.2023 виходячи з фактичної дати отримання Постачальником заявки від Покупця, з дотриманням строків поставки, передбачених пунктом 4.2 договору? 4. Виходячи з пункту 16.2 договору чи можливе надіслання Покупцем заявки на поставку товару після 31.12.2023, у разі, якщо договір все таки буде укладений до 31.12.2023? Сподіваємось на розуміння Замовника важливості дотримання законодавства у сфері публічних закупівель зокрема й в частині надання роз’ясненень щодо змісту тендерної документації.
Відповідь: Добрий день шановний потенційний учаснику. Стосовно Ваших запитань, вони детально розкриті тендерною документацією та її додатками. Строк поставки товару до 31.12.23 року. Оплата за поставлений товар буде проведена на підставі умов договору. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 04.12.2023 14:32
Відповідь надана

Стосовно строку поставки товару

Номер: ec3bb97edfdd4a7f85f619aa3748e15e
Дата опублікування: 01.12.2023 17:04
Опис: Добрий день. Відповідно до пункту 4.4 тендерної документації строк поставки товару - протягом 15 календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, за умовою дати підписання рознарядки, але не пізніше ніж до 31.12.2023 року. Вказана вимога дублюється інформацією, зазначеною в електронній системі закупівлі де Замовником також зазначено кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023. Разом з тим, проєкт договору, що є додатком 7 до тендерної документації не містить вимоги що граничний строк поставки товару становить 31.12.2023. Пунктом 4.2 проєкту договору тільки передбачено, що поставка товару проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Покупця, строк поставки товару – протягом 15 календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки Покупця. Більше того, пункт 16.2 проєкту договору передбачає, що закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо поставки та оплати товару, а також гарантійних зобов’язань на товару, у межах строків, визначених умовами цього Договору. Таким чином, з положень проєкту договору вбачається, що Замовник допускає поставку товару після 31.12.2023. Наголошуємо, що виконання поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме 134 тони фарби, є майже неможливою для незалежного постачальника навіть за найпростіших підрахунків. Так граничний строк подачі пропозицій становить – до 09.12.2023 00:00. Аукціон призначений на 11.12.2023. Строк розгляду тендерних пропозицій відповідно до Особливостей становить 5 робочих днів з правом продовження Замовником вказаного строку до 20 робочих днів. Як вбачається з минулих закупівель Замовник зазвичай не розглядає пропозиції у коротший строк, можливо через свою завантаженість. Відтак акцепт пропозиції відбудеться щонайменше 18.12.2023. Відповідно до пункту 49 Особливостей договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто підписання договору можливе приблизно з 25.12.2023. І це найоптимістичніші підрахунки, які не враховують оскаржень та інших факторів, які можуть затримати процес завершення закупівлі та підписання договору. Згідно з пунктом 4.2 договору поставка Товару проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Покупця. В свою чергу пунктом 4.3 зі сторони Покупця рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту покупця щонайменше двома такими уповноваженими особами покупця: - директор виконавчий (особа, що виконує його обов’язки) філії; - заступник директора виконавчого (особа, що виконує його обов’язки) філії. Враховуючи дані вимоги можна припустити, що процес підписання заявки у Покупця також може зайняти деякий час, щонайменше декілька днів. Відтак вбачається, що є достатньо висока ймовірність, що Учасник може отримати заявку від покупця й 31.12.2023 зі строком поставки до того ж 31.12.2023. Пунктом 1.4 Договору передбачено, що обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені, зокрема враховуючи фактичний обсяг видатків покупця. Таким чином, Учасник до отримання заявки не може замовляти товар у виробництво оскільки не може бути впевнений у обсягах Замовлення. Ще раз акцентуємо увагу Замовника на значний обсяг закупівлі – 134 тони, такі обсяги не тримаються на залишках та потребують виготовлення під Замовлення. Враховуючи зазначене, строки проведення процедури, обсяги закупівлі та те, що Учасник не має гарантії, що Замовник замовить весь обсяг товару по договору реальне виконання поставки за даною процедурою до 31.12.2023 є просто неможливим. Тим більше, Замовник передбачив забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору тим самим поставивши учасників у ще жорсткіші рамки. Таким чином Замовник, оголосивши процедуру відкритих торгів 01.12.23 зі строком поставки до 31.12.2023 з забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору зробив майже неможливою участь у закупівлі незалежних постачальників. Відповідно до річного плану закупівель джерело фінансування даної закупівлі -власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Відтак, враховуючи вимоги щодо строку поставки, визначені у тендерній документації та проєкті договору, що можуть трактуватись двозначно просимо надати наступні роз’яснення: 1. Чи можливе підписання договору за результатами даної закупівлі після 31.12.2023 виходячи з фактичних строків проведення процедури (за умови оскарження, внесення Замовником змін тощо) та того, що джерело фінансування – це власні кошти підприємства? 2. Чи дійсно граничний строк поставки в даній закупівлі за будь-яких умов буде становити 31.12.2023 та чи буде цей граничний строк відображений у підписаному з переможцем договорі? 3. Чи Замовник допускає, виходячи з пункту 16.2 договору, поставку товару після 31.12.2023 виходячи з фактичної дати отримання Постачальником заявки від Покупця, з дотриманням строків поставки, передбачених пунктом 4.2 договору? 4. Виходячи з пункту 16.2 договору чи можливе надіслання Покупцем заявки на поставку товару після 31.12.2023, у разі, якщо договір все таки буде укладений до 31.12.2023? Заздалегідь вдячні за надані роз’яснення.
Відповідь: Добрий день шановний потенційний учаснику. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Крім того, ми врахували, щоб закупівля здійснювалась за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. У проекті договору замовник може передбачити порядок настання договірних зобов’язань залежно від реального фінансування. Відповідно до цього у проекті договору, який є складовою тендерної документації, замовником на підставі статті 212 Цивільного кодексу України передбачено настання прав та обов’язків з відкладальною дією. Кожен договір про закупівлю потребує ретельного контролю його виконання зобов’язань за ним з метою дотримання вчасного і якісного надання послуг, виконання робіт або постачання товарів. Щодо умов оплати, то саме замовник визначає (зокрема, у проекті договору у складі тендерної документації) умови розрахунку за постачання товару. При цьому враховано, що такі умови реальні, оскільки за порушення строків оплати наступає відповідальність замовника. Таким чином, замовник самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом. Відповідно тендерної документації, термін дії договору до 31.12.2023 року. Інші вимоги щодо умов виконання договору викладені у проєкті договору та тендерній документації. Дякуємо.
Дата відповіді: 04.12.2023 08:59
Відповідь надана

Стосовно строку дії договору

Номер: dcc01a1068c34fb58de3d561fc14103b
Дата опублікування: 01.12.2023 15:39
Опис: Добрий день. Відповідно до пункту 16.1 Проєкту договору, що є додатком 7 до тендерної документації Строк дії цього Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2023.* *на період дії воєнного стану строк дії Договору визначається з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178). Враховуючи зазначене просимо надати наступні роз’яснення: 1. Чи означає вказане формулювання, що визначений наразі строк дії договору (до 31.12.2023) може бути змінений при підписанні договору з безпосереднім переможцем закупівлі? 2. Конкретизувати які саме пункти Особливостей стосовно строку дії договору чи його визначення/обчислення Замовник має на увазі. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день шановний потенційний учаснику. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Крім того, ми врахували, щоб закупівля здійснювалась за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. У проекті договору замовник може передбачити порядок настання договірних зобов’язань залежно від реального фінансування. Відповідно до цього у проекті договору, який є складовою тендерної документації, замовником на підставі статті 212 Цивільного кодексу України передбачено настання прав та обов’язків з відкладальною дією. Кожен договір про закупівлю потребує ретельного контролю його виконання зобов’язань за ним з метою дотримання вчасного і якісного надання послуг, виконання робіт або постачання товарів. Щодо умов оплати, то саме замовник визначає (зокрема, у проекті договору у складі тендерної документації) умови розрахунку за постачання товару. При цьому враховано, що такі умови реальні, оскільки за порушення строків оплати наступає відповідальність замовника. Таким чином, замовник самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом. Відповідно тендерної документації, термін дії договору до 31.12.2023 року. Інші вимоги щодо умов виконання договору викладені у проєкті договору та тендерній документації. Дякуємо.
Дата відповіді: 04.12.2023 08:59