• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія, код CPV згідно ДК 021:2015-09310000-5 «Електрична енергія»

Закупівля здійснюється для потреб об'єктів ДВНЗ "УжНУ" на 2024 рік

Завершена

33 075 209.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 330 752.09 UAH
Період уточнення: 30.11.2023 14:13 - 05.12.2023 00:00
Відповідь надана

КОРУПЦІЯ

Номер: a78deab1352242eeb39928f6983edc7b
Дата опублікування: 30.11.2023 14:52
Опис: Добрий день, Замовнику! Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. В Додатку №1 тендерної документації викладено незаконну та дискримінаційну вимогу щодо подання Учасниками: ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 50001:2020 «Система енергетичного менеджменту»; ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційна технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги»; ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 45001:2019 «Система управління охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування». Аналіз практики АМКУ протягом 2022-2023 року дає зрозуміти, що у разі закупівлі електричної енергії, відповідно до абз.2 п.29 Особливостей: «у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)». Національний стандарт не передбачає вище зазначені документи, отже Замовник свідомо додав ці документи для того щоб обмежити коло потенційних Учасників та вибрати «свого» Постачальника-"ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ". Чи не вважаєте Ви, що за таких умов тендерної документації, жоден з вищезазначених принципів публічних закупівель не дотримується? Чи не вважаєте, що Ви, як навчальний заклад, що навчає наше молоде покоління не повинні бути осередком корупції? У разі бездіяльності Замовника стосовно даного питання, Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національне антикорупційне бюро, Державне бюро розслідувань. Варто зазначити, що прокуратира вже почала активну перевірку закупівель, доберуться і до вас.
Відповідь: Добрий день !!! Повідомляємо Вас, що в Додаток № 1 (ІКВАЛІФІКАЦІЙНІ (КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ) КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ, ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ (З ОСОБЛИВОСТЯМИ), ВСТАНОВЛЕНІ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ТЕНЕДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ), згідно протокольного рішення №47/1 від 01.12.2023р. було внесено зміни. Просимо ознайомитись !
Дата відповіді: 01.12.2023 14:08
Відповідь надана

Незаконна та дискримінаційна вимога тендерної документації

Номер: fba9a092581f48a0979a2319e2e737bb
Дата опублікування: 30.11.2023 14:49
Опис: Шановний Замовник, в п. 3.6 Тендерній документації ви просите надати: «Тендерна документація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Тому Учасник на виконання нових державних будівельніх норм «Інклюзивність будівель і споруд», які впроваджують обов’язкове влаштування безперешкодного доступу для всіх маломобільних груп населення, у тому числі, людей з інвалідністю, зокрема, введені чіткі обов'язкові параметри влаштування безпечних пандусів при будівництві або реконструкції житлових і громадських об’єктів, Учасник повинен надати висновок уповноваженого на те органу (установи, товариства і т.п.), щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель прийому громадян, та надати договір купівлі-продажу пандусів та акт.» Хочемо зазначити, що Дана вимога жодним чином не залежить від потенційних учасників, а покладається на забудовників та організації, що займаються капітальним ремонтом будівель та є дискримінаційною! Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 7176-р/пк-пз від 06.12.2022 (номер оголошення UA-2022-11-18-004991-a). Просимо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї даної вимоги.
Відповідь: Добрий день !!! Повідомляємо Вас, що в Тендерну документацію, згідно протокольного рішення № 47/1 від 01.12.2023р. було внесено зміни. Просимо ознайомитись !
Дата відповіді: 01.12.2023 14:05
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 37279477f12e4dc0b7da03588665ee7e
Дата опублікування: 30.11.2023 14:45
Опис: Шановний Замовник, в Додатку 2 тендерної документації ви просите надати: «ТТак як електрична енергія впливає на навколишнє природнє середовище, під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження чого він повинен надати гарантійний лист та для підтвердження цього, учасник надає звіт про екологічний аудит, довідку екологічного аудитора, та висновок екологічного аудитора, що стосуються його діяльності, та є чинним на момент проведення закупівлі.» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Дана вимога вашої тендерної документації не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Отже, дана вимога тендерної документації є дискримінаційною. Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №14211 -р/пк-пз від 06.09.2023 (номер оголошення UA-2023-08-22-011865-a). Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо надання звіту про екологічний аудит, довідку екологічного аудитора, та висновок екологічного аудитора, що стосуються його діяльності, та є чинним на момент проведення закупівлі.
Відповідь: Добрий день !!! Повідомляємо Вас, що в Додаток № 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) згідно протокольного рішення №47/1 від 01.12.2023р. було внесено зміни. Просимо ознайомитись !
Дата відповіді: 01.12.2023 14:11