• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ГІОЦ-23Т_185_ВО Комп’ютерна техніка

Торги відмінено

41 628 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 416 280.00 UAH
Період уточнення: 29.11.2023 19:36 - 08.12.2023 00:00
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 9b323946050c47528c5b7fa73998777d
Дата опублікування: 04.12.2023 11:29
Опис: Шановний Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію та технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, замовник здійснює закупівлю 1253 штуки комп’ютерного обладнання, а саме: стандартне робоче місце в кількості 974 шт.; мобільне робоче місце в кількості 16 шт.; посилене робоче місце в кількості 15 шт.; локальний друкуючий пристрій в кількості 27 шт.; мережевий БФП в кількості 220 шт.; стаціонарний БФП в кількості 1 шт.. Замовнику звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі визначається наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 708, розміщення інформації в системі визначається наказом № 1082. В наказі №1082 йдеться, що при оголошенні закупівлі товарів та послуг необхідно зазначати номенклатуру, а також найбільш відповідний код кожної номенклатурної позиції. Опублікувавши процедуру закупівлі в оголошенні замовником вказано класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) Зауважуємо, що до коду ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) не входять друкуючі пристрої, оскільки вони маю окремий код ДК 021:2015: 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Зауважимо, що Замовник не вірно визначив код ДК для даної закупівлі, пунктом 21 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Просимо замовника друкуючі пристрої БФП прибрати з даної закупівлі та провести торги окремою процедурою з правильним визначенням коду ДК.
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 04.12.2023 15:25
Відповідь надана

Перенесення строку

Номер: 815d2712533c4f0182e564e0f1ea4a4d
Дата опублікування: 04.12.2023 10:15
Опис: Шановний замовнику! Стосовно вашої відповіді, що стосується перенесення строку поставки, ви зазначаєте, що в разі прийняття рішення керівництвом АТ "Укрзалізниця" щодо перенесу терміну поставки на 2024 рік, тоді будуть внесені відповідні зміни. З цього випливає питання, куди будуть внесені відповідні зміни, в тендерну документацію або в договір про закупівлю, який буде укладатися з переможцем?
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни, які будуть розміщені на Прозоро.
Дата відповіді: 04.12.2023 15:26
Відповідь надана

Строк поставки

Номер: b93f878dab624dae97d661cee33c0a0d
Дата опублікування: 30.11.2023 13:14
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в тендерній документації та в оголошенні до закупівлі UA-2023-11-29-018856-a вказано строк поставки товарів (комп’ютерного обладнання) до 31.12.2023 року. Прописуючи такі стислі строки поставки обладнання та проводити торги наприкінці року де подача пропозицій учасників до 11 грудня 2023 00:00, також потрібно врахувати, ще оцінку пропозицій учасників яка складає не більше 5 робочих днів, а також укладання договору не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Виходить, що на поставку обладнання залишається приблизно 8-7 робочих днів, а може і менше. Такі стислі терміни наштовхують на думку, що у замовника вже є компанія яка зможе поставити таку кількість обладнання та все обладнання, що прописано в технічній специфікації завезено на територію України. Звертаємо Вашу увагу, що більша частина комп’ютерного обладнання виробляється іноземними виробниками та завозиться на територію України під замовлення. На разі провідні виробники комп’ютерної техніки декларують терміни постачання обладнання в Україну біля 60 діб, а з врахуванням можливого блокування кордонів цей термін може збільшуватися на невизначений час. Просимо унести зміни до тендерної документації та перенести строки постачання обладнання до 31.04.2024 року АБО надати чітку відповідь, чи зможе замовник після укладання договору з переможцем торгів, відразу підписати додаткову угоду до договору про закупівлю на перенести строки постачання на 2024 рік?
Відповідь: Добрий день!Шановний Учаснику!Дана закупівля направлена на забезпечення та оновлення морально-застарілої техніки структурних підрозділів АТ "Укрзалізниця" згідно плану капітальних інвестицій на 2023 рік. Для освоєння плану, необхідно поставити і ввести в експлуатацію основні засоби в поточному році.В разі приняття рішення керівництвом АТ "Укрзалізниця" щодо перенесу терміну поставки на 2024 рік, тоді будуть внесені відповідні зміни.Дякую за звернення.
Дата відповіді: 01.12.2023 10:23