-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень №№312,317,318 - частково, відділення хірургії з центром ШКК (60 ліжок) хірургічного корпусу (літ. А-6) КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" ЗМР за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Торги не відбулися
1 188 644.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 943.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 943.22 UAH
Період уточнення:
29.11.2023 08:58 - 04.12.2023 00:00
Відповідь надана
Питання до Технічної специфікації
Номер:
a1b51ffe9042473cb7e2764b01ae7ab8
Дата опублікування:
30.11.2023 16:18
Опис:
Просимо звернути увагу на п 19 Роздiл 2. Дверні та віконні прорізи -м 64-Заповнення дверних прорізів готовими дверними
блоками площею понад 2 до 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах. Здається виникла механічна помилка в рядках.
Відповідь:
Дякуємо за звернення!
Відповідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
01.12.2023 20:06
Відповідь надана
Уточнення стосовно договору на утилізацію сміття
Номер:
120af85f4274447e8851bf857d33a69c
Дата опублікування:
29.11.2023 22:41
Опис:
Шановний замовнику, просимо внести зміни до п. 2.13 Додатку 2 до ТД з вимогою надати"2.13. Дійсний договір/договори про надання послуг щодо прийому та утиліцазії відходів, разом із копією реєстрової карти обє’кту оброблення та утилізації відходів." та виключити вимогу надання копії реєстрової карти обє’кту оброблення та утилізації відходів в зв'язку з тим, що потенційний Учасник при заключенні Договору на утилізацію не має права вимагати в постачальника послуг документи, що пов'язані з його господарською діяльністю. А від себе Учасник не має змоги самостійно отримувати подібні документи за надавача послуг з Утилізації. Тож вважаю дану вимогу такою, що призводить призводить до дискримінації потенційних учасників.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник), уважно розглянувши Ваше питання та повідомляє наступне; Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі— Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (зі змінами та доповненнями) (далі — Особливості).
Так, п. 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку
замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне визначити у тендерної документації ті вимоги та перелік документів на підтвердження таких вимог, які містяться у тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації
Дата відповіді:
01.12.2023 20:05
Відповідь надана
Сертифікація
Номер:
3b47ffe9844e4b0584b878a5d472d2a7
Дата опублікування:
29.11.2023 22:30
Опис:
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Замовник у ТД вимагає надання 3 (трьох) сертифікатів ISO. Вартість отримання таких сертифікатів становить 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який є необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката офіційно відбувається близько місяця, подекуди 10-14 днів, але все одно його отримання відбудеться після закінчення строків подання пропозицій. Тож згідно з постановою № 826/15639/17, у зв'язку тим, що учасник був заздалегідь ознайомлений з умовами документації та у випадку неможливості виконання відповідних умов документації хочемо скористатися своїм правом на оскарження цих умов у Замовника. Просимо замінити вимогу на надання: Документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією (який є органом з сертифікації) відповідності системи управління якістю учасника процедури закупівлі згідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чи більш нових версій стандартів. Документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією (який є органом з сертифікації) відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника процедури закупівлі згідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), чи більш нових версій стандартів. Документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією (який є органом з сертифікації) відповідності системи екологічного управління учасника процедури закупівлі згідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT), чи більш нових версій стандартів. Або надати можливість надання інших документів, що враховуватимуться Замовником як виконання його умов. З повагою, очікуємо на Ваше рішення
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник), уважно розглянувши Ваше питання та повідомляє наступне; Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі— Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (зі змінами та доповненнями) (далі — Особливості).
Так, п. 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку
замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне визначити у тендерної документації ті вимоги та перелік документів на підтвердження таких вимог, які містяться у тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації
Дата відповіді:
01.12.2023 20:05
Відповідь надана
Уточнення вимог Замовника в Додатку №2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії
Номер:
704b0eb10bc240d795e6c72ebcad68c2
Дата опублікування:
29.11.2023 22:24
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону про публічні закупівлі (далі Закон – Закон № 922) одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вказаний критерій характеризує здатність учасника забезпечити належне виконання поставки товару, надання послуги, виконання роботи необхідними людськими ресурсами, рівень вимог до яких має бути пропорційним предмету договору.
Важливим фактором при зазначенні кваліфікаційного критерію та засобів підтвердження відповідності йому, є заборона Законом № 922 встановлення в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). Тож просимо внести зміни до п.п Додатку 2 (2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), а саме до частини: "З метою своєчасного виконання всього об’єму на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 8 працівників, які будуть задіяні для виконання умов договору. " а також в п.22-2.4 І таким чином унеможливлюється участь тих організацій, що співпрацюють з працівниками по договорам ЦПХ або мають працівників, які прийняті за сумісництвом. Тож вимогу мати працівників саме в штаті вважаємо дискримінаційною умовою для участі потенційних Учасників.
Також вимогу Замовника про "Для підтвердження наявності працівників зазначених у п.2.2, 2.3, 2.4 необхідно надати:
- скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»;
- скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом), або трудового договору, або наказ про призначення.." просимо доповнити документами, що може подати Учасник, що приймає працівників за договорами ЦПХ та за сумісництво
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ
ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник), уважно розглянувши Ваше питання, повідомляє наступне; Тендерна документація
розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі— Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (зі змінами та доповненнями) (далі — Особливості). Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо можливості встановлення вимог, що не суперечать законодавству України. Пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України зазначено:» працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.» Враховуючи наведене, вимога підтвердити наявність у штаті учасника працівників, які взмозі виконати послуги (які закуповуються) є законною, та такою, що жодним чином не звужує коло можливих учасників, а навпаки підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні послуги. Крім того, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності іншого(их) суб’єкта(ів) господарювання як субпідрядника(ів/співвиконавців.
Дата відповіді:
01.12.2023 15:53