-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція шляхопроводу на км 130+796 автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель), Чернігівська область» Розроблення проектної документації. (71320000-7) Послуги з інженерного проектування
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
3 107 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 070.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 070.00 UAH
Період уточнення:
27.11.2023 15:05 - 04.12.2023 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
b252b5eaf094435199a11d105d6537e6
Дата опублікування:
01.12.2023 10:49
Опис:
Шановний замовнику! Просимо Вас не "вестися" на звернення потенційних учасників, які не мають у штаті чи не можуть залучити аудитора безпеки автомобільних доріг. Наявність аудитора в проектній організації, свідчить про її професійність, інноваційність, сучасні підходи до проектування. А якщо Ви маєте бажання спростити учасникам підготовку пропозицій, зважаючи на те, що 5 лютого 2021 року Верховна Рада прийняла Закон № 3623, яким передбачено відміну обов’язкового ведення трудових книжок в паперовій формі, що набуває чинності 10 червня 2021 року, просимо Вас вилучити вимогу щодо надання трудових книжок.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тому рішення щодо викладених умов тендерної документації Замовником залишається незмінним.
Дата відповіді:
04.12.2023 09:12
Відповідь надана
ЩОДО ВИМОГИ ПРО НАЯВНІСТЬ В ПРОЄКТНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТОРА
Номер:
e158f775c0c440368196a45ed4184a43
Дата опублікування:
30.11.2023 16:47
Опис:
Добрий день!
п.24 (Завдання на проектування №9 від 16.11.23р. зокрема вимагає - Передбачити: - використання в'яжучих матеріалів..... - аудит безпеки автомобільної дороги. При цьому п.1.2 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: ...
- аудитор безпеки автомобільних доріг – 1 особа.
В даній закупівлі Замовник замовляє Розроблення проектної документації з реконструкції шляхопроводу, а не проведення аудиту частини проєкту. В Завданні на проєктування міститься вимога передбачити аудит безпеки автомобільної дороги (передбачити - означає закласти витрати на аудит). В даному пункті Завдання на проєктування Замовник має визначитись, кому замовляти Аудит з безпеки - Замовнику чи Проєктувальнику. Навіть при зміні (уточненні) Замовником цього формулювання щодо зобов'язання Проєктувальнику виконати Аудит з безпеки автомобільної дороги, проєктні організації, на вимогу Укравтодору, зазвичай звертаються за аудитом в ДерждорНДІ, або в Україні є лише декілька приватних проєктних організацій, які мають кваліфікованих аудиторів. Тому вимагати від проєктної організації мати в штаті аудитора має дискримінаційну складову та/або можливо корупційну. Сподіваємось, що ця вимога попала в Тендерну документацію помилково.
Відповідь:
Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.12.2023 08:40
Відповідь надана
Кошторис
Номер:
b3698373194f4a139f153816a7ea4e3f
Дата опублікування:
28.11.2023 17:56
Опис:
На якому етапі учасник повинен подавати кошторис?
Відповідь:
Шановний учаснику, на ваше питання повідомляємо наступне .
Відповідно вимог тендерної документації , строк надання для погодження з Замовником вказаного розрахунку договірної ціни не повинен перевищувати 15 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, з метою його ґрунтовного опрацювання.
Дата відповіді:
29.11.2023 11:27
Відповідь надана
Витяг ЄДР
Номер:
41fc9416ce284cd787b65bed76715663
Дата опублікування:
28.11.2023 17:46
Опис:
Просимо виключити вимогу "2.3. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – ЄДР), у вигляді розширених даних, датований не раніше місячного терміну з дня виходу оголошення про торги;". Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах. Станом на сьогодні, доступ до реєстру ЄДР є відкритим (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) та з ним може ознайомитися кожен охочий. Реєстр ЄДР містить більше інформації та вся інформація є актуальною. При перевірці ДАСУ, наявність даної вимоги може негативно вплинути як на замовника (стати причиною накладання штрафу на уповноважену особу за складання тендерної документації не у відповідності до Закону в розмірі від 1700 грн), так і на переможця торгів (ДАСУ може зобов'язати розірвати договір чи відмінити процедуру закупівлі). Також, в практиці АМКУ є безліч рішень на користь учасника з даного приводу, наприклад: UA-2020-05-20-002024-a, UA-2020-05-29-004805-b.
Відповідь:
Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
29.11.2023 09:01