• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Фарба

Торги не відбулися

46 876.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 468.77 UAH
Період уточнення: 24.11.2023 18:55 - 03.12.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: f7fe1975f32c46348bb6f5c69a64eef3
Дата опублікування: 29.11.2023 11:55
Опис: Шановний Замовник! У п.7.4. У випадку невиконання чи неналежного виконання Покупцем своїх грошових зобов'язань за даним Договором, Покупець сплачує Продавцю пеню у розмірі 0,1 % вартості Товарів або їх партії, з яких допущено прострочення оплати за кожний день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент стягнення. Санкція, що передбачена для Покупця у п.7.4 не відповідає нормам ст.3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань», де зазначено наступне: «Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня». Виходячи з наведеного пропонуємо привести санкцію, що передбачена п.7.4 у відповідність до ст.3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань шляхом викладення пункту в редакції або підтвердження можливості такої зміни при укладанні договору з переможцем: 7.4. У випадку невиконання чи неналежного виконання Покупцем своїх грошових зобов'язань за даним Договором, Покупець сплачує Продавцю пеню у розмірі 0,1 % вартості Товарів або їх партії, з яких допущено прострочення оплати за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Відповідь: В силу частини 6 статті 231 Господарського кодексу України штрафні санкції за порушення грошових зобов’язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором. Статтею 1 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» передбачено, що розмір пені за прострочку платежу встановлюється за згодою сторін. Відповідно до статті 3 зазначеного Закону розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Тобто законодавством встановлений максимальний розмір пені, який не може перевищувати подвійної облікової ставки НБУ. Таким чином, пункт 7.4 проекту договору про закупівлю відповідає чинному законодавству України, оскільки розмір пені не перевищує подвійної облікової ставки, а обчислюється у відсотках від суми простроченого платежу.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:42
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: ccd3c60d4d8547aba92d725b225d0e7a
Дата опублікування: 28.11.2023 17:15
Опис: Шановний Замовник! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Відповідь: Процедура закупівлі проводиться відповідно постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Пункт 44 зазначеної постанови забороняє замовнику співпрацю з російською федерацією/республікою білорусь. Внесення запропонованих змін до проекту договору вважаємо недоцільним.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:28
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: e20e49afc318436bbedc6ce495c971e1
Дата опублікування: 28.11.2023 17:14
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Вважаємо недоцільним робити зазначені вами зміни до проекту договору, оскільки проект договору вже містить розділ, що стосується обставин непереборної сили, та визначає права та обов’язки сторін згідно чинного законодавства України.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:29
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 2ae8f038e2ca47b49451dde3bed3e4f9
Дата опублікування: 28.11.2023 17:13
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.8.5. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов'язки за цим Договором, повинна терміново, не пізніше 2-х днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше 2-х днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору не пізніше 2-х днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Пропонуємо внести зміни до п.8.5 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 8.5. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов'язки за цим Договором, повинна терміново, не пізніше 30-х днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше 30-х днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання.
Відповідь: Вважаємо недоцільним вносити запропоновані вами зміни до проекту договору, оскільки (як вказано у запитанні) «відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили». Способами повідомлення про форс-мажорні обставини можуть бути не лише послуги поштових операторів, а й інші послуги кур’єрських доставок, логістичних компаній або особисте вручення такого листа-повідомлення замовнику. У випадку неможливості використання вищезазначених способів повідомлення про форс-мажорні обставини, може бути повідомлене на офіційну електрону адресу Замовника або факсом. Замовник пропонує у проекті договору про закупівлю залишити строк для повідомлення про форс-мажорні обставини у 2 дні, керуючись власним досвідом у сфері закупівель, зокрема протягом дії воєнного стану.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:36
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: ee520387be9f448c81a40e521b71d9ed
Дата опублікування: 28.11.2023 17:12
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.7.6. У разі пред'явлення «Покупцем» вимоги про заміну товару, асортимент якого не відповідає умовам договору купівлі-продажу, «Продавець» зобов'язаний замінити товар протягом 3 робочих днів з дня отримання вимоги. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» строк для заміни неякісного товару – 14 календарних днів. Просимо привести у відповідність до норм законодавства п.7.6 проєкту договору: 7.6. У разі пред'явлення «Покупцем» вимоги про заміну товару, асортимент якого не відповідає умовам договору купівлі-продажу, «Продавець» зобов'язаний замінити товар протягом 14 календарних днів з дня отримання вимоги.
Відповідь: Відповідно пункту 22 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів», на який посилається учасник у питанні, споживач це – «фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника». Оскільки замовник не підпадає під це визначення, вважаємо недоцільним робити запропоновані вами зміни до проекту договору.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:31
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 9d50ab6587c44320931ed6b292c26b1f
Дата опублікування: 28.11.2023 17:11
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.5.2. Під час приймання-передачі Товару сторони зобов'язанні належним чином оформити і підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (акти прийому - передачі або накладні, довіреність, тощо) та перевірити у повному обсязі кількість, а також комплектність і якість Товару. Лакофарбова продукція, що планується закуповуватися за вказаною закупівлею не є «комплектною». З огляду на це просимо із пункту 5.3 проєкту договору прибрати «комплектність» та викласти у наступній редакції: 5.2. Під час приймання-передачі Товару сторони зобов'язанні належним чином оформити і підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (акти прийому - передачі або накладні, довіреність, тощо) та перевірити у повному обсязі кількість, а також якість Товару.
Відповідь: Товар буде прийматися за кількістю, згідно даних зазначених виробником в описі товару.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:33
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: ac784c477b4740398fedaf96e5d9e370
Дата опублікування: 28.11.2023 17:10
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.2.2. Гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником Товару, але не менше 12 місяців з дати передачі Товару Продавцем у власність Покупця, що оформлюється підписанням Сторонами усіх товарно-супровідних документів (видаткової накладної, актів прийому-передачі тощо). На фарбу встановлюється строк придатності. Відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, узгоджується із ч. 1,2 ст. 677 ЦК України, де визначено, що нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності. Строк придатності обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни привести у п.2.2 проєкту договору: 2.2. Гарантійний строк (строк (термін) придатності) на Товар становить не менше гарантійного строку (строку (терміну) придатності), визначеного виробником Товару, але не менше 12 місяців з дати виготовлення Товару виробником, що оформлюється підписанням Сторонами усіх товарно-супровідних документів (видаткової накладної, актів прийому-передачі тощо).
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:33
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: a0d7f57f53f74881bd5508d0d9e8cda2
Дата опублікування: 28.11.2023 17:10
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.2.1. Якість товару повинна відповідати вимогам, що встановлені чинними нормативно-правовими актами (ДСТУ) та підтверджуватися відповідними документами, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікатами відповідності, документами, що підтверджують якість продукції виданими виробником, - декларацією виробника (якісним посвідченням), тощо. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Також умови тендерної документації у Додатку №1 не містять згадки про ДСТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни привести у п.2.1 проєкту договору: 2.1. Якість товару повинна відповідати вимогам, що встановлені ТУ та підтверджуватися відповідними документами, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікатом якості або паспортом якості або технічним паспорт, тощо ).
Відповідь: Пункт 2.1. проекту договору допускає окрім конкретних вказаних в тексті документів, що підтверджують якість продукції, надання продавцем інших документів. З огляду на викладене, замовник вважає недоцільним робити запропоновані вами зміни до проекту договору.
Дата відповіді: 29.11.2023 18:32
Відповідь надана

Щодо фасування

Номер: b4b5c7428bf84760ade6dad7a65ee780
Дата опублікування: 27.11.2023 09:39
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, у технічному завданні до тендерної документації Вами зазначено фасування товару 10л. Цим самим, вказане фасування значно зменшує кількість можливих учасників, адже таке фасування мають окремі виробники. При цьому, така продукція у своїй більшості має фасування у кілограмах. Просимо внести зміни в документацію по фасуванню продукції, наприклад "відро 14 кг або 10 л". Таким чином, це надасть моживість більшій кількості учасників надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємося на зважене рішення Замовника!
Відповідь: Доброго дня. Під час підготовки тендерної документації замовником було досліджено ринок фарб, внаслідок чого, було встановлено наявність достатньої кількості фарб різних виробників у відповідному фасуванні (10 л).
Дата відповіді: 28.11.2023 17:52