• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код 50410000-2 за ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, системи оповіщення та газового пожежогасіння в приміщеннях адмінбудівлі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))

Завершена

275 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 756.00 UAH
Період уточнення: 24.11.2023 14:31 - 01.12.2023 00:00
Відповідь надана

Письмова згода Держцентру сертифікації ДСНС

Номер: 702677ffa10a46babd62156b5007bb70
Дата опублікування: 27.11.2023 15:20
Опис: Шановний Замовнику! У вашій тендерній документації висунута вимога щодо надання Учасниками: "...письмової згоди Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги." Згідно п. 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 р. № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій" ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін. Таким чином включення до складу комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті представників територіального органу ДСНС України та відповідного інспектування здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення. Тобто ДСНС зобов’язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції письмової згоди від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність створення такої комісії та здійснення такого інспектування, але аж ніяк під час підготовки пропозиції до участі у закупівлі. Таким чином робота комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті, згідно предмету закупівлі, не потребують такої згоди взагалі, оскільки можуть здійснюватись і без наявності відповідної згоди. Вимога щодо надання листа погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною, оскільки необхідність отримання такого листа ставить учасника в залежність від сторонньої організації, незалежної від учасника, яка не зобов’язана давати таку згоду. При цьому навіть відсутність попередньої згоди не надасть ДСНС права відмовити у включенні до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті представників територіального органу ДСНС України в межах компетенції. Таким чином Замовник обмежує потенційне коло Учасників, вказавши дискримінаційну умову в тендерній документації. Дане твердження підтверджується практикою АМКУ (Рішення № 6017-р/пк-пз від 25.03.2021). Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги. У разі відсутності належного реагування будемо вимушені звернутись до органу оскарження з метою з метою захисту порушених прав, як потенційного учасника закупівлі.Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання, у відповідь, повідомляємо: Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Так, згідно з п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Замовником було встановлено вимогу : «За вимогою Замовника до перевірки якості послуг, що є предметом закупівлі та працездатності систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації) відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» можуть залучатися представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. Учасник надає гарантійний лист, у якому гарантуватиме можливість проведення вищевказаної перевірки та письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги. Всі витрати на дану перевірку покладаються на Учасника.» Такий центр повністю відповідає нормативним документам щодо здійснення перевірки відповідності систем в якості третьої сторони. Представники ДСНС є компетентними виконавцями окремих видів робіт (послуг), здатні здійснити експертизу в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. У відповідності до положень п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник залишає дану вимогу для підтвердження забезпечення якості під час складання технічної специфікації до предмету закупівлі. Замовник не є уповноваженим органом з оцінки відповідності, що здійснює діяльність в якості третьої сторони щодо процесу доведення того, що визначені вимоги, які стосуються процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані якісно та відповідно до вимог технічного завдання. Будь-який потенційний Учасник може звернутися до Державного центру сертифікації ДСНС України та отримати письмову згоду на проведення робіт з інспектування. Оскільки це державна структура, вона, у повній відповідності до норм законодавства України, надає необхідні листи чи погодження, що унеможливлює визнання встановленої вимоги як дискримінаційної, адже такі листи можуть бути надані будь-якому Учаснику. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію. Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі та запрошуємо прийняти участь.
Дата відповіді: 28.11.2023 15:18
Відповідь надана

Письмова згода Держцентру сертифікації ДСНС

Номер: e2769631acb04b039cc0160adeb1b3a8
Дата опублікування: 27.11.2023 15:07
Опис: Шановний Замовнику! У вашій тендерній документації висунута вимога щодо надання Учасниками: "...письмової згоди Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги." Згідно п. 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 р. № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій" ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін. Таким чином включення до складу комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті представників територіального органу ДСНС України та відповідного інспектування здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення. Тобто ДСНС зобов’язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції письмової згоди від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність створення такої комісії та здійснення такого інспектування, але аж ніяк під час підготовки пропозиції до участі у закупівлі. Таким чином робота комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті, згідно предмету закупівлі, не потребують такої згоди взагалі, оскільки можуть здійснюватись і без наявності відповідної згоди. Вимога щодо надання листа погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною, оскільки необхідність отримання такого листа ставить учасника в залежність від сторонньої організації, незалежної від учасника, яка не зобов’язана давати таку згоду. При цьому навіть відсутність попередньої згоди не надасть ДСНС права відмовити у включенні до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті представників територіального органу ДСНС України в межах компетенції. Таким чином Замовник обмежує потенційне коло Учасників, вказавши дискримінаційну умову в тендерній документації. Дане твердження підтверджується практикою АМКУ (Рішення № 6017-р/пк-пз від 25.03.2021). Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги. У разі відсутності належного реагування будемо вимушені звернутись до органу оскарження з метою з метою захисту порушених прав, як потенційного учасника закупівлі.Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання, у відповідь, повідомляємо: Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Так, згідно з п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Замовником було встановлено вимогу : «За вимогою Замовника до перевірки якості послуг, що є предметом закупівлі та працездатності систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації) відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» можуть залучатися представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. Учасник надає гарантійний лист, у якому гарантуватиме можливість проведення вищевказаної перевірки та письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги. Всі витрати на дану перевірку покладаються на Учасника.» Такий центр повністю відповідає нормативним документам щодо здійснення перевірки відповідності систем в якості третьої сторони. Представники ДСНС є компетентними виконавцями окремих видів робіт (послуг), здатні здійснити експертизу в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. У відповідності до положень п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник залишає дану вимогу для підтвердження забезпечення якості під час складання технічної специфікації до предмету закупівлі. Замовник не є уповноваженим органом з оцінки відповідності, що здійснює діяльність в якості третьої сторони щодо процесу доведення того, що визначені вимоги, які стосуються процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані якісно та відповідно до вимог технічного завдання. Будь-який потенційний Учасник може звернутися до Державного центру сертифікації ДСНС України та отримати письмову згоду на проведення робіт з інспектування. Оскільки це державна структура, вона, у повній відповідності до норм законодавства України, надає необхідні листи чи погодження, що унеможливлює визнання встановленої вимоги як дискримінаційної, адже такі листи можуть бути надані будь-якому Учаснику. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію. Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі та запрошуємо прийняти участь.
Дата відповіді: 28.11.2023 15:18
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 019ae3604d444ae09065a7c51839fbd4
Дата опублікування: 27.11.2023 12:16
Опис: Шановний Замовнику! Розмістіть, будь-ласка, тендерну документацію у форматі Word Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше запитання стосовно тендерної документації у форматі Word інформуємо, що документ завантажено, можете користуватися будь-яким зручним форматом.
Дата відповіді: 28.11.2023 14:21