• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Миючі засоби - 5 найменувань

Торги відмінено

596 074.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 160.00 UAH
Період уточнення: 24.11.2023 14:08 - 20.12.2023 00:00
Відповідь надана

Приберіть дискримінаційні вимоги із ТД.

Номер: ff19ed1fb61c41d68abacd4199ed908b
Дата опублікування: 28.11.2023 20:36
Опис: Шановний Замовнику! На ст. 37 ТД Вашої ТД зазначено «Примітка 1: Вимоги пунктів, які відмічені * підтвердити наступними документами, які надати у складі тендерної пропозиції: висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданими до 01.10.2023 року Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або протоколами випробувань лабораторії будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні яка: - відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189); (на підтвердження у складі пропозиції надається документ від уповноваженого державного органу України про відповідність випробувальної лабораторії вимогам ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189, а також можливість проводити випробування по зазначених в протоколі випробування показниках має бути підтверджена у сфері акредитації лабораторії)». Разом з тим, технічні вимоги по кожному з п’яти засобів містять лише один пункт, позначений зірочкою як такий, що має бути підтверджений у встановлений вище спосіб, а саме: «1. Мило рідке, 1000 мл з дозатором. 1*. Мило рідке має бути з гліцерином, пантенолом та екстрактом ромашки 2. Засіб для видалення жирових та білкових забруднень, 1000 мл з розпилювачем. 1*. Засіб для видалення стійких жирових та білкових забруднень, сажі, кіптяви, димової смоли. 3. Засіб для миття посуду, 1000 мл з дозатором. 1*. Засіб для миття усіх видів посуду із скла, кераміки, кришталю, алюмінію, пластику і різних поверхонь, включаючи зовнішні поверхні технологічного і кухонного обладнання. 4. Засіб для туалетів, 1000 мл. 1*. Засіб для регулярного миття та генеральних прибирань, видалення вапняного нальоту, іржі, надання блиску поверхням раковин, ванн (емальованих, акрилових), душових кабін. 5. Засіб для ванних кімнат, 700 мл з тригером. 1*. Засіб для регулярного миття та генеральних прибирань, очищення, знезараження раковин, ванн, душових кабін, басейнів, унітазів, плитки, кранів із керамічних, емальованих, скляних, хромованих, нікельованих, пластикових, акрилових матеріалів. Видалення бруду, плям, залишків мила, зубної пасти, вапняного нальоту, водного каменю, іржі, надання сантехнічному обладнанню блиску і свіжого запаху.» Яким чином у висновках ДСЕЕ чи протоколах випробувань може бути підтверджений пункт, який жодним чином не стосується якісних (технічних, мікробіологічних тощо) показників кожного із засобів, а характеризує лише їх призначення? Такі вимоги є зайвими, більш того, ще й дискримінаційними і повинні бути прибрані з ТД!
Відповідь: Добрий день, дякуємо за ваше запитання. Спосіб підтвердження передбачає альтернативні можливості підтвердження вимог документації тому зазначені вимоги щодо підтвердження висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколами випробувань не можуть бути дискримінаційними. При підготовці технічних вимог тендерної документації Замовник керувався статтею 22 та статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, зокрема відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко виписані вимоги, якими повинен керуватись Замовник при складанні технічних характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді: 29.11.2023 12:07