-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Завершена
4 950 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Період уточнення:
24.11.2023 13:38 - 03.12.2023 00:00
Відповідь надана
щодо договорів
Номер:
3d7192bed03349398de1af9258effaf9
Дата опублікування:
30.11.2023 14:41
Опис:
Шановний замовнику, внесені вами зміни до ТД сьогодні стосувалися - Надати інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе, хліба, риби, овочів та бакалії (олії, борошна, круп – вівсяних пластівців, гречаної крупи, манної крупи та рису), а саме: надати договори поставки/купівлі-продажу та видаткові накладні (обов’язково необхідно надати видаткові накладні за 2023 рік), які підтверджують співпрацю. Просимо деталізувати, на якій підставі дана вимога була включена в ТД, при первісній її відсутності та неважливості для замовника??? Коли пишете вимоги під диктовку ТОВ Хілінг Фуд, так хоч дивіться, що в меню НЕМАЄ МАННОЇ КРУПИ. Повідомляємо, що про аналогічність та копіювання вимог із "стандартної ТД для єдиного учасника" буде повідомлено правоохоронні органи.
Відповідь:
Дякую за питання. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. При цьому відповідно до частини 2 статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи (на період воєнного стану з урахуванням відповідних особливостей – чотирьох) днів.
Таки чином, замовник вправі у будь-який час до моменту до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій на власний розсуд вносити будь-які зміни до тендерної документації, які, на думку замовника, сприятимуть дотриманню вищезгаданих принципів публічних закупівель. Разом з тим відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає ВСІМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. З урахуванням викладеного жодна умова тендерної документації не може розглядатися як більш чи менш важлива лише на тій підставі, що була внесена до цієї документ раніше чи пізніше за інші, адже лише дотримання УСІХ умов тендерної документації є запорукою визнання переможцем закупівлі учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Разом з тим роз’яснюємо, що відповідно до пункту 6 частини 2 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ОПЕРАТОРИ РИНКУ відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють та ЗОБОВ’ЯЗАНІ, ЗОКРЕМА ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ПРОСТЕЖУВАНІСТЬ, тобто можливість ідентифікації та відстеження харчових продуктів, продуктивних тварин, а також речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів, на всіх стадіях виробництва, переробки та обігу. Відповідно до частини 1 статті 22 цього закону ПРОСТЕЖУВАНІСТЬ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ, тварин, призначених для виробництва харчових продуктів, або речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів, ПОВИННА БУТИ ЗАБЕЗПЕЧЕНА ОПЕРАТОРАМИ РИНКУ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЇХ ВИРОБНИЦТВА ТА ОБІГУ.
З урахуванням викладеного, згадані вище зміни до тендерної документації спрямовані на забезпечення упевненості замовника в дотриманні потенційним контрагентом вимог щодо простежуваності харчових продуктів та ґрунтуються на законі. Очевидно, що для постачальника кейтерингових послуг з належним чином організованими виробничими процесами, який впровадив системи та процедури, що дають змогу систематизувати інформацію про операторів, що постачають та яким постачаються харчові продукти або речовини, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів – як це передбачено частиною 3 статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - виконання згаданих змін до тендерної документації жодних складнощів чи заперечень не викличе.
Також звертаємо увагу на те, що манна крупа не є готовою стравою, а відтак сама по собі не може бути включена до жодного меню. Разом з тим, включене до тендерної документації меню містить деякі страви, рецептура яких може передбачати використання манної крупи (наприклад, пудинг творожно-яблучний). Відповідні норми використання манної крупи (поряд з іншими крупами) передбачені і Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженим наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931, зареєстрованим у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737.
Насамкінець просимо дотримуватися у діловому спілкуванні загальноприйнятих правил ввічливості та утриматися від безпідставних погроз і звинувачень.
Дата відповіді:
30.11.2023 16:45
Відповідь надана
щодо сертифікатів
Номер:
3716cc9b0c534806aeee64cca309ca3f
Дата опублікування:
29.11.2023 17:27
Опис:
Відповідно до вимог ТД в минулій редакції було передбачено подання- копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), дійсний на дату подання тендерної пропозиції, - копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ім’я Учасника, дійсний на дату подання тендерної пропозиції. ПРОСИМО ДЕТАЛІЗУВАТИ НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ДАНІ ВИМОГИ БУЛИ ВИДАЛЕНІ ІЗ ТД, враховуючи що в електронній системі закупівель немає ні звернень, ні вимог щодо даних документів. Сертифікати не є дискримінаційною умовою, що неодноразово встановлювалося в практиці АМКУ. Чи, можливо, новостворене підприємство, не вбачає за доцільне оформляти дані документи? Шановний замовнику, повідомляємо, що всі незаконні рішення будуть оскаржені в АМКУ,а щодо нерівного ставлення до учасників та безпідставного видалення вимог ТД , ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, готується повідомлення в ДАСУ.
Відповідь:
Дякую за питання. Ваше зверення буде враховано.
Дата відповіді:
30.11.2023 13:14
Відповідь надана
щодо новоствореного підприємства
Номер:
37408f8f98774c2fb3ff3e7ba9275e60
Дата опублікування:
29.11.2023 17:20
Опис:
Відповідно до вимог ТД: Учасники, які не укладали договори (якщо учасник закупівлі є новоствореним підприємством) надають довідку про відсутність договірної співпраці. Таким чином просимо деталізувати що розуміється під "новоствореним підприємством"? Створене сьогодні? Таким чином, шановний замовнику, ви створюєте неодинакові вимоги ТД до учасників (стаття 5 ЗУ №922 передбачає принципи публічних закупівель: рівного ставлення до учасників!): давньостворених та новостворених. Просимо розглянути можливість видалення даного формулювання із ТД.
Відповідь:
Дякую за питання. Ваше зверення буде враховано.
Дата відповіді:
30.11.2023 13:15
Відповідь надана
Щодо меню
Номер:
6b8d2b07a21741e0a3c530619ad56b4a
Дата опублікування:
29.11.2023 13:56
Опис:
Шановний, Замовник! В меню осінь-зима, в суботу на обід для військовослужбовців, Голубці ліниві - вихід 300г, а в меню весна-літо, в суботу на обід для військовослужбовців, Голубці ліниві - вихід 150г. В меню осінь-зима, в неділю на сніданок для військовослужбовців, Гуляш курячий - вихід 100г, а в меню весна-літо, в неділю на сніданок для військовослужбовців, Гуляш курячий - вихід 50г. В меню осінь-зима, в неділю на вечерю для військовослужбовців, Картопля тушкована з овочами - вихід 250г, а в меню весна-літо, в неділю на вечерю для військовослужбовців, Картопля тушкована з овочами - вихід 150г. Поясніть, будь ласка, чи не являється це технічною помилкою?
Відповідь:
Доброго дня. Дякую. Будуть внесені чергові зміни
Дата відповіді:
29.11.2023 14:10
Відповідь надана
щодо меню
Номер:
6f0cfed67dcb447f8feb7374262738d2
Дата опублікування:
28.11.2023 14:01
Опис:
в меню Осінь-Зима: четвер на обід помилка у страві ," Борщ український " - вихід страви 25 грам для військовослужбовців, дієта ЦД.
в меню ВЕСНА-ЛІТО : четвер, обід, для військовослужбовців помилка у ставі "Борщ український" вихід страви 25грам.
також в четвер на вечерю для всіх дієт відсутній хліб
просимо внести зміни до меню та вказати правильні грамовки
Відповідь:
Доброго дня. Помилка технічна, будуть внесені зміни
Дата відповіді:
28.11.2023 14:38