• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Продукція для прання, миття та чищення (Лот № 1 – Засоби для прання, миття та чищення різні код 39830000-9 «Продукція для чищення»; Лот № 2 – плямовивідник, порошок для видалення накипу, сіль для посудомийної машини код 39830000-9 «Продукція для чищення»; Лот № 3 – сода, таблетки для пісуарів та унітазів, таблетки для посудомийної машини код 39830000-9 «Продукція для чищення») код 39830000-9 «Продукція для чищення» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Торги відмінено

825 088.30 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 159.72 UAH
Період уточнення: 23.11.2023 17:18 - 05.12.2023 00:00
Відповідь надана

Еквівалент

Номер: 180949b8fdf94cde89b5d02c269a260a
Дата опублікування: 24.11.2023 15:41
Опис: В технічній специфікації до кожного предмету закупівлі Ви прописуєте конкретні назви торгових марок як еквівалентні до предмета закупівлі чим створили штучну перепону для участі інших виробників та потенційних учасників в даній закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною та не законною. З приводу цього є купа рішень АМК, почитайте практику. Просимо надати розʼяснення щодо дискримінації інших потенційних учасників та внести відповідні зміни в технічну специфікацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. ПАТ «Укрнафта» під час здійснення закупівель керується принципами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями). Таким чином, вимоги, зазначені в Додатку №3 до тендерної документації щодо конкретної торгової марки із зазначенням еквіваленту цілком відповідає принципам здійснення публічних закупівель відповідно до положень частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників – ґрунтується на положенні Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 07.06.1996 № 236/96-ВР, який визначає, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність – ґрунтується на здійснені закупівель з мінімально можливими витратами для досягнення максимального кінцевого результату проведення процедур. Свідченням ефективності закупівель, зрештою, є забезпечення повною мірою потреб замовника і раціональне використання коштів. 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – згідно з частиною 6 статті 10 Закону, доступ до інформації, що опублікована в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них – ґрунтується на забороні необґрунтованого відмінного ставлення до учасників, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель та спрощених закупівлях на рівних умовах. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – ґрунтується на ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель з дотриманням вимог законодавства. 6) запобігання корупційним діям і зловживанням – ґрунтується на обмеженні можливості участі в процедурах закупівель юридичних осіб, відомості про яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та фізичних осіб чи фізичних осіб-підприємців, а також службових чи посадових учасників, уповноважених представляти інтереси цих учасників під час проведення процедури закупівлі, яких було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Крім того, визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень. Також забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Тобто, встановивши вимоги до предмету закупівлі в частині визначення еквівалентами конкретних торгівельних марок, замовник дотримався принципу добросовісної конкуренції та недискримінації серед учасників, так як відповідні торгові марки можуть пропонувати постачальники, які зацікавлені в прозорій, ефективній співпраці з дотриманням вимог чинного законодавства. Метою встановлення вищевказаної вимоги є отримання якісного товару, який ефективно буде використовуватись за призначенням та оптимально задовольняти потреби Замовника, а також запобігання даремного витрачання коштів на товар неналежної якості, який можуть запропонувати недобросовісні учасники, при цьому забезпечуючи досить широку конкуренцію серед учасників з дотриманням пропорційності в частині ціна-якість.
Дата відповіді: 27.11.2023 16:39
Відповідь надана

Білизна

Номер: 486d5baf038641669993d5fa3eb04ce3
Дата опублікування: 24.11.2023 15:16
Опис: В технічних характеристиках предмету закупівлі на Відбілювач рідкий хлорний (Білизна) вказане пакування - ПЕТ пляшка з дозатором. Слід зазначити, що даний засіб, зважаючи на його агресивну дію, не може зберігатися в ПЕТ тарі. просимо надати розʼяснення з даного приводу та внести відповідні зміни в технічні вимоги до предмета закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.11.2023 16:38
Відповідь надана

Засіб для миття та дезінфекції

Номер: 6421afd436484a8abf0d373726352958
Дата опублікування: 24.11.2023 13:46
Опис: В додатку 3 Технічна специфікація розділу II Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі п 5 зазначений Засіб для миття та дезінфекції сантехніки з технічними вимогами, які суперечать технічному регламенту мийних засобів. А саме - засіб повинен бути мийний. Дезінфікуючий засіб закуповується за іншим кодом класифікатору. Крім того в складі засобу вказана СОЛЯНА КИСЛОТА 5-15%. Соляна кислота 15% це вже прекурсор, обіг якого суворо регламентується. Просимо дати розʼяснення з цього приводу та внести відповідні зміни в технічні вимоги до закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.11.2023 16:37