• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С241407-1 Майданецьке - Новомайданецьке (співфінансування Тальнівської ОТГ), Звенигородський район, Черкаська область

Торги не відбулися

487 403.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 437.01 UAH
Період уточнення: 22.11.2023 23:15 - 02.12.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги в умовах Тендерної документації

Номер: 53bbd572b69844258036c0e60d365de9
Дата опублікування: 24.11.2023 12:45
Опис: Відповідно до положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. З огляду на наявні дискримінаційні вимоги в умовах ТД, незаконність яких неодноразово встановлені Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести зміни до Тендерної документації та усунути наступні дискримінаційні вимоги. 1. Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерної документації передбачено - Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. 18.11.2021 року прийнято Закон України «Про страхування» № 1909-IX, який набрав чинності 19.12.2021 року, де пунктом 3 Розділу XV. «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» внесено зміни до ст. 6, ст 17 ЗУ «Про страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 7, ст. 50 із наступними змінами) – в тому числі виключено вимогу про реєстрацію уповноваженим органом Правил страхування. Відповідно до статті 17 Закону України «Про страхування» № 85/96-ВР у чинній редакції зазначається, зокрема: «Правила страхування розробляються страховиком для кожного виду страхування окремо». Тобто, з 19 грудня 2021 року Національний банк України не здійснює затвердження/реєстрацію правил надання фінансових послуг (правил страхування) у зв’язку зі змінами законодавства. Також, із 09.10.2022 набрала чинності постанова Правління Національного банку від 07.10.2022 №216 “Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів” https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_07102022_216, якою було скасовано обов’язок надавача фінансових послуг подавати документи до Національного банку у разі виникнення змін у правилах добровільного страхування та права Національного банку повідомляти надавача фінансових послуг про невідповідності оновлених правил добровільного страхування вимогам законодавства України з питань регулювання ринків фінансових послуг. Таким чином, починаючи з 19 грудня 2021 року правила надання фінансових послуг страховиками (правила страхування) затверджуються тільки страховиками, не затверджуються і не погоджуються Національним банком України. А з 09 жовтня 2022 року скасована вимога щодо обов’язкового повідомлення страховиками Національний банк України про внесення змін до правил страхування. Таким чином, вимога тендерної документації щодо того що положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, саме затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі є дискримінаційною та заважає нашій компанії взяти участь у даній процедурі закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. 2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації передбачено – учасник повинен оглянути об’єкт, де передбачається надання послуг та ознайомитись з інформацією, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції по закупівлі. За результатами огляду об’єкта, де передбачається виконання робіт, складається Акт обстеження об’єкта, який підписується уповноваженими особами зі сторони замовника та учасника. Учасник у складі своєї тендерної препозиції завантажує скановану копію Акта обстеження об’єкта. Зазначена вимога є кричущим порушенням принципів закупівель, що встановлені в Законі України «Про публічні закупівлі», адже ставить можливість участі нашого підприємства у даній процедурі закупівлі в залежність від Замовника. Виходячи з наведеної вимоги будь-який небажаний для Замовника учасник буде відхилений ним, адже у такого учасника не буде у складі тендерної пропозиції акта обстеження об’єкта, бо Замовник його просто не підпише не своєму учаснику. У зв’язку з вищевикладеним просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. 3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації передбачено – на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, учасник повинен надати, зокрема, дозвіл уповноваженого органу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з під нафтопродуктів. Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та встановлена Замовником задля обмеження кола учасників за ознакою наявності асфальтобетонного заводу з певним пакетом документів. Технічним завданням передбачено тільки ямковий ремонт та вивезення сміття, жодних робіт/послуг пов’язаних з використанням нафтопродуктів не передбачено. Такий документ характерний наприклад для нафтобази, чи підприємств нафтопереробного комплексу, а не для асфальто-бетонних заводів чи суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність з ремонту доріг. Жодним нормативно-правовим актом, що діють на території нашої держави не передбачено ні обов’язку отримання такого дозволу для асфальто-бетонних заводів чи суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність з ремонту доріг. У зв’язку з вищевикладеним просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору передбачено необхідність надання, зокрема, відгук від контрагента, який містить інформацію про дату та номер укладеного договору, предмет договору, суму договору та суму фактично виконаних робіт, категорію автомобільної дороги (якщо роботи (послуги) виконувались на автомобільній дорозі), підтвердження виконання договору у повному обсязі, підтвердження відсутності претензій, судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання договору, підтвердження не застосування оперативно- господарських санкцій до учасника, контактну особу замовника та номер телефону (для можливості перевірки інформації). Варто зазначити, що так, як Замовник за аналогічним договором є одночасно Замовником за цією процедурою закупівлі, перевірка інформації у контактної особи проводитись не буде, адже може бути здійснена Замовником самостійно на своєму підприємстві. У зв’язку з вищевикладеним просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, а саме контактну особу замовника та номер телефону (для можливості перевірки інформації).
Відповідь: Шановний Учасник, в ТД будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 27.11.2023 15:03