-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія для навчальних корпусів
Завершена
7 462 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 310.00 UAH
Період уточнення:
22.11.2023 16:16 - 29.11.2023 00:00
Відповідь надана
формування ціни
Номер:
46d3ffa4c7c64f57a2ace5feb5416d91
Дата опублікування:
24.11.2023 21:31
Опис:
Шановний Замовник, вкажіть, будь ласка, який був базовий місяць при формуванні ціни (очікуваної вартості) і який буде використовуватись в подальшому за одиницю при коливанні ціни?
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання уважно розглянуто, по суті запитання повідомляємо, що базовий місяць при формуванні ціни (очікуваної вартості) електричної енергії є листопад 2023 року. Згідно з аналізом ціни на електричну енергію за листопад місяць, яка отримана з системи «Оператор ринку», середня вартість електрично енергії за 1 кВт становила 5 грн 60 коп., з урахуванням ПДВ. Врахувавши тенденції на ринку електроенергії у листопаді та заплановане підвищення мінімальної заробітної плати у 2024 році, збільшено діючий тариф на 20%, тобто очікувана вартість 1 кВт електричної енергії у даній закупівлі становить 5 грн. 74 коп., з урахуванням ПДВ. В подальшому у разі виникнення обгрунтованої необхідності, за одиницю коливання ціни використовується період після укладання договору.
Дата відповіді:
27.11.2023 16:04
Відповідь надана
Договір
Номер:
79ac23551f5a48f6ad354b7007500b95
Дата опублікування:
24.11.2023 08:57
Опис:
Шановний Замовник
Ви вказуєте що тариф на послуши з розподілу не входить до вартості закупівлі.
Розподіл та передача це різні тарифи, тому просимо внести зміни в п. 5.9. Договору.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання, щодо внесення змін в п. 5.9 Договору уважно розглянуто та підлягає задоволенню. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.11.2023 15:57
Відповідь надана
Невідповідність законодавству
Номер:
8f2ab500552543bbb4662e3af2c610bf
Дата опублікування:
24.11.2023 08:52
Опис:
Шановний Замовник. В п.5 Розділу 3 Тендерної документації та в Додатку 3 до Тендерної документації Вами зазначено пп.11 п.47 Особливостей без врахування останніх змін. Вами зазначено «11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». А відповідно до останніх змін даний підпункт має таке формулювання «11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА». Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання, щодо викладення пп.1 п.47 Особливостей з урахуванням останніх змін в п.5 Розділу 3 Тендерної документації та в Додатку 3 уважно розглянуто, та підлягає задоволенню в частині внесення змін до п.5 Розділу 3 Тендерної документації, а в Додатку 3 (проєкті договору про закупівлю електричної енергії) пп.1 п.47 Особливостей - не викладався, тому змін не потребує. Зазначені у відповіді зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.11.2023 15:56
Відповідь надана
Заява-приєднання
Номер:
dd5a9623379f49e8b00bb91c3a2ffacd
Дата опублікування:
24.11.2023 08:51
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу та внести зміни до додатку №1 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору. Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №1 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям. Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції: «Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними. Персоніфіковані дані Споживача:» Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання, щодо внесення змін до додатку 1 «Заява-приєднання» до Договору на закупівлю електричної енергії, уважно розглянуто та підлягає задоволенню. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.11.2023 15:54
Відповідь надана
ДСТУ
Номер:
9a319bbb01b343689433a224f1a5d3b4
Дата опублікування:
24.11.2023 08:50
Опис:
Шановний Замовник ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії; п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням; п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії. п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором. п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО). Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу. Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити з тендерної документації положення щодо ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання, щодо видалення з тендерної документації положення про ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення», уважно розглянуто та підлягає задоволенню. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.11.2023 15:53
Відповідь надана
сертифікати ISO
Номер:
af296fb7c88a46d1a81ee5efcd983dac
Дата опублікування:
23.11.2023 10:21
Опис:
Шановний замовник! Відповідно до вимог Тендерної документації: від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015., ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018».
Хочемо зазначити, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки електрична енергія не обирається постачальником, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вищезазначеного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Враховуючи вишезазначене ,просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною. Відповідно до наказу від 21.12.2015 № 203 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (далі – Наказ № 203) прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», гармонізований з відповідним міжнародним нормативним документом, який набув чинності з 01 липня 2016 року. Отже, керуючись вимогами законодавства у сфері захисту довкілля, виходячи з норм частини 5 статті 23 Закону, відповідно до Наказу № 203 та враховуючи, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, замовник вимагає від учасників надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Жоден з чинних нормативно-правових актів не забороняє Замовнику вимагати від потенційних учасників документів щодо проходження сертифікації їхньої діяльність на відповідність вимогам міжнародних стандартів. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління з протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосовування (ідентичний міжнародному ISO 37001:2016 і прийнятий в Україні з 18.12.2018р.) діє в Україні з 01.01.2020р. Стандарт ISO 37001:2016 може бути адаптований в залежності від розміру та сфери діяльності організації або ж застосувати для окремих підрозділів організації, з роботою яких пов’язано найбільше ризиків допущення хабарництва і сприяти попередженню ризиків бути схильними до бюрократичному тиску з метою отримання хабарів. Стандарт призначений для підтримки впровадження антикорупційних систем управління, посилення контролю. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації і дозволяє продемонструвати відповідність кращим світовим практикам, а також мати перевагу на тендері. Таким чином, замовник керуючись нормами чинного законодавства з метою вибору за результатами цієї процедури закупівлі ефективного, відповідального та добросовісного постачальника, встановлює вимоги до учасників щодо підтвердження ними відповідності та впровадження вищезазначених стандартів. Зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками їхньої відповідності стандартам не є дискримінаційними та жодним чином не порушують норми частини четвертої статті 22 Закону та статті 5 Закону. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Звертаємо Вашу увагу, що отримати сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до зазначених вище стандартів ДСТУ ISO, а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Вимоги стандартів — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру.
Дата відповіді:
24.11.2023 15:35