-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Завершена
1 374 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 871.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 871.50 UAH
Період уточнення:
22.11.2023 16:07 - 27.11.2023 00:00
Відповідь надана
термін поставки та адекватний підхід до підготовки тендеру
Номер:
78ebbfb8634b4ec895a35c724c267716
Дата опублікування:
24.11.2023 18:01
Опис:
Дякую за вашу відповідь. з вами все зрозуміло - ви просто "уповноважена особа-кнопка", яка не має ні власних думок, ні професійної компетенції та знань. виходить, що вам просто дали зразок тендтреної документації і ви бездумно його використовуєте в своїх закупівлях. А те що інсують, як мінімум норми виробництва та технічні регламенти - то ви про це навіть і не чули. На 2,6 млн. меблів поставити за 2 дні або на 1,3 млн реєстраційних журналів надрукувати за 5 днів, після погодження більше 50 макетів за 2 дні - то це для вас дуже велика наука. І фізичні закони, які не можна пришвидшити по вашому бажанню - то це теж можна не враховувати.
А як ви готувавали закупівлю і проводили консультацію з ринком, якщо ви не експерт в галузі, і вам бізнес вказав строки на виконання такого обсягу 5 днів???
Вам вказали на об'єктивні недоліки у вашій закупівлі, а саме на порушення строків на виконання технологічних процесів (навіть клей не встигне висохнути за такого обсягу), а ви твердолобо просто закриваєте очі та посилаєтесь на закон.
Так у першу чергу ви порушуєте принцим ефективності, у зв'язку з тим, що не провели консультації з ринком за предметом в якому у вас не достатньо технічних знань, вказуєте строки, які порушують технологічні процеси та технічний рекламент. Майже впевнений, що в інших ваших закупівлях така ж жахлива ситуація зі строками.
Виконати такі умови та не порушити технологічні процеси зможе тільки той учасник, який завідомо буде мати готові журнали, які завчасно були погоджені за вашими макетами.
Ось вам друге порушення принципів закупівель: недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У вас є прямий обов'язок, встановлений законом, який вами систематично порушується:
Частина 6 ст. 11 Закону: "Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ПОВИННИ ЗАБЕЗПЕЧИТИ ОБ'ЄКТИВНІСТЬ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНІСТЬ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника".
Таким чином, просимо вас належним чином виконувати свої обов'язки, забезпечувати об'єктивний процес організації закупівель, не зловживати своїми правами. Також будь-ласка не посилайтесь на норми закону, які не мають відношення до допущеного вами порушення. які норми ви прямо порушили вам зазначено вище
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У пункті 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом, а не переходити на особистісні звинувачення.
Слід зазначити, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником здійснено моніторинг процедур закупівель на території України і рішень Антимонопольного комітету України в сфері публічних закупівель.
Разом з тим, повідомляємо, що умови тендерної документації (строки погодження макетів, строки поставки товару) сформовані з урахуванням досвіду проведення аналогічних закупівель, предметом яких є паперові чи картонні реєстраційні журнали, що завершені підписанням договорів та отриманням якісного товару.
Дата відповіді:
27.11.2023 16:40
Відповідь надана
Термін постачання
Номер:
acc223b9e0d344ae8b89d9ea8d800ecd
Дата опублікування:
23.11.2023 20:10
Опис:
Замовник, Ви в адекваті???
постачання 5 днів з дати заявки?
такий строк тільки клей буде висихати на обложках. ви взагалі орієнтуєтесь у виробництві? чи розуміти процеси не входить до ваших компетенцій? Вам вже ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ" залишили справедливий відгук у системі з однією зіркою по меблях - де також на виготовлення великого обсягу меблів 2 дні??? і ви ще учасників пугаєте санкціями???
Чи ви просто "спустивши рукава" виконуєте свою роботу і шкодите своїй установі, бізнесу і державі вцілому? чи у вас вже є свій постачальник і ви чекаєте відкатів? І це тоді, коли країна у стані війни??
І ще погодити макети впродовж 2-х днів з дати підписання договору. Потрібні такі строки узгодження макетів, так додавайте всі макети до тендерної документації одразу або хоча б як роблять нормальні замовники скани в пдф. а не додаєте макетів, так і строки на їх узгодження повинні бути більші
Це просто жах, а не підготовка процедури
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник при складанні тендерної документації керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зокрема пунктом 4 статті 5 Закону, що унеможливлює встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників закупівлі.
Варто наголосити, що Замовник поважає та дотримується принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону, у тому числі принципу добросовісної конкуренції між учасниками та рівного ставлення до них.
Разом з цим зазначаємо, що в Україні дотримуються принципу свободи договору, закріпленого у статтях 6 і 627 Цивільного Кодексу України, відповідно до яких сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Дата відповіді:
24.11.2023 15:34