-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канати сталеві
Канати сталеві
Торги не відбулися
704 776.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 047.76 UAH
мін. крок: 1% або 7 047.76 UAH
Період уточнення:
24.04.2018 15:55 - 05.05.2018 10:00
Відповідь надана
Стосовно бюджета закупівлі
Номер:
6521ab4810694e139fb29766e583f9b8
Дата опублікування:
27.04.2018 15:11
Опис:
Ознайомившись з тендерною документацією , просимо Вас переглянути запропонований бюджет закупівлі та збільшити очікувану вартість, оскільки запропонована не відповідає середньоринковим цінам на території України. Також происмо Вас дати пояснення по 1,2 та 5 позиції- канати дійсно маюють бути оцинкованими. Просимо Вас розглянути можливість збільшення бюджету закупівель на 50%.
Відповідь:
Добрій день! Очікувана вартість закупівлі затверджена та перегляду не підлягає. Позиції 1,2 та 5 повинні відповідати Додатку 4 тендерної документації та нормативним документам ГОСТ, ДСТУ або еквівалент
Дата відповіді:
03.05.2018 14:36
Відповідь надана
Бюджет тендеру
Номер:
a6ae0e10ca92456bb76860a2e88f9459
Дата опублікування:
26.04.2018 15:07
Опис:
Добрий день! Наше підприємство має намір взяти участь в даних торгах .Просимо переглянути очікувану вартість закупівлі, оскільки зазначена вами вартість не відповідає середньоринковим цінам на території України на квітень 2018 р. (особливо якщо це оцинковані сталеві канати), що не дає змогу запропонувати якісний товар.
Відповідь:
Добрій день! Очікувана вартість закупівлі затверджена та перегляду не підлягає
Дата відповіді:
26.04.2018 15:20
Відповідь надана
Стосовно основних умов договору
Номер:
4b318b2e3f2b4204b5d759776cb3ea6b
Дата опублікування:
26.04.2018 14:41
Опис:
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку канатів сталевих. При цьому, ознайомившись з проформою договору, просимо Вас погодити внесення наступних змін по наступних пунктах, а саме:2.7. При виявленні дефектів Товару, невідповідності кількості, якості, комплектності, асортименту, виклик представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для складання двостороннього акту є обов'язковим. ПОСТАЧАЛЬНИК після отримання виклику від ПОКУПЦЯ повинен протягом 3-х робочих днів прибути до місця, яке вказав ПОКУПЕЦЬ, для складання двохстороннього акту.2.9. Якщо протягом гарантійного терміну, зазначеного у ГОСТ, будуть виявлені дефекти Товару або якість Товару не відповідатиме умовам Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов'язується замінити Товар, який містить дефекти, чи неякісний Товар на якісний, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами двостороннього дефектного акту та отримання відповідної вимоги Покупця.3.3.3. Отримання ПОКУПЦЕМ письмового підтвердження ПОСТАЧАЛЬНИКА, передбаченого п. 3.3.1. цього Договору, про отримання рознарядки (заявки) з застосуванням факсимільного зв’язку або через мережу електронного зв’язку (Інтернет) є достатньою підставою для початку перебігу строку, визначеного пунктом 3.2. Договору.3.3.4. У разі не направлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений підпунктом 3.3.1. Договору, відмітка про доставку рознарядки (заявки) за допомогою поштового відправлення є достатньою підставою для початку перебігу строку, визначеного пунктом 3.2. Договору.3.4. Датою поставки Товару вважається дата оформлення (підписання уповноваженими представниками СТОРІН) відповідних товарно-супроводжувальних документів.5.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки партії Товару, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію. 5.2. Платник податку (ПОСТАЧАЛЬНИК) зобов’язаний зареєструвати відповідно до статті 201 Податкового кодексу України податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк, визначений чинним законодавством.6.5. У разі виявлення невідповідності асортименту, кількості Товару при прийманні, ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений строк, але не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання сторонами двостороннього дефектного акту та отримання відповідної вимоги Покупця, здійснює за свій рахунок постачання недопоставленої або заміну невідповідної асортименту партії Товару.8.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.8.4. За порушення строків оплати за поставлений Товар ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченого Товару за кожен банківський день прострочення. 8.5. За порушення строків оплати за поставлений Товар ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ 3% річних від простроченої суми.8.7. Виключити.8.8.Виключити.12.16.Виключити.
Відповідь:
Добрій день! Замовник ознайомився в Вашими вимогами, та повідомляє що зміни до проекту Договору вноситись не будуть
Дата відповіді:
26.04.2018 15:05