• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Бобровського, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області

Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Бобровського, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

53 222 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 266 114.98 UAH
Період уточнення: 21.11.2023 15:18 - 08.12.2023 00:00
Відповідь надана

техніка

Номер: 918cf4aa83cd4204a78328f7951ddcf6
Дата опублікування: 07.12.2023 15:52
Опис: Шановний замовник! У пункті 1.1 Додатку 1 ТД міститься вимога: "Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції з експлуатаційного утримання автомобільних доріг" звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ.... Просимо привести у відповідність дану вимогу до предмета закупівлі шляхом внесення змін до Додатку 1 тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник закупівлі! Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 08.12.2023 року №62) розглянуто Ваше запитання від 07.12.2023 року. За результатами розгляду повідомляємо, що предметом закупівлі є Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Гусинська, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Пункт 1.1 Додатку 1 ТД містить описку, яка є формальною помилкою та такою, що не впливає на правильне оформлення тендерної пропозиції Учасника. Крім того, п.3 Порядку розміщення публічної інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020р. №1082 встановлено, що у разі, якщо інформація розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Дата відповіді: 08.12.2023 16:08
Відповідь надана

Лабораторія

Номер: 6a181c9ca770478d83cb99d53f4532f1
Дата опублікування: 06.12.2023 17:11
Опис: Відповідно до вимог п.1.1. Додатку 1 тендерної документації для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати «копії документів щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що видані компетентним органом та є чинним на дату подачі тендерної пропозиції», просимо надати роз’яснення по-перше, які саме документи потрібно надати на підтвердження відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України; по-друге, чи буде достатнім надання на дану вимогу Сертифікату на підтвердження технічної компетентності вимірювальної лабораторії при проведенні вимірювань у відповідності до вимог ДСТУ ISO 10012:2005? по-третє, що це має бути за «компетентний орган»???
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 08.12.2023 року №62) розглянуто Ваше запитання від 06.12.2023 року. За результатами розгляду повідомляємо, що Документами на підтвердження відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України є свідоцтва або рішення про атестацію (сертифікацію) або свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, затвердженим Наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005р. №187 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації); Сертифікат на підтвердження технічної компетентності вимірювальної лабораторії при проведенні вимірювань у відповідності до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 є документом, який відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації. До «компетентних органів» відносять органи сертифікації, які можуть підтвердити відповідність вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 08.12.2023 16:06
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: be30d4a778384e1d96e8ae7115183655
Дата опублікування: 06.12.2023 13:55
Опис: Відповідно проєкту, доданого до ТД, потрібно застосовувати суміші гарячі, дрібнозернисті, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки І, бітум в'язкий БНД 50/70 (АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011), а згідно вимог п 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: "Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. ДСТУ 8959:2019 (з урахуванням усіх діючих норм)...". Чому у вимогах щодо атестації АБЗ вимагається відповідність трьом ДСТУ (ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ 8959:2019), якщо у проєкті до ТД зазначено тільки ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Просимо внести зміни щодо вимог атестації асфальтобетонного(их) заводу(ів) (виробництва), зазначеного(их) Учасником у довідці, на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно тільки ДСТУ які зазначені у проєкті доданого до ТД.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.12.2023 року №57) розглянуто Ваше запитання від 06.12.2023 року. За результатами розгляду повідомляємо, що в Додаток 1 тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 06.12.2023 15:37
Відповідь надана

Роз'яснення щодо Робітники - будівельники

Номер: 27ed82e6d4e5442eba8d92f555a1e4ac
Дата опублікування: 30.11.2023 17:35
Опис: Шановний Замовнику, надайте будь ласка роз'яснення, щодо вимоги: 1.2.2. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 з інформацією про наявність працівників робітничих професій, у кількості, необхідній для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням їх кількості та посад. Мінімальна кількість працівників робітничих професій, яких учасник має вказати в довідці, а саме: 1. Робітники - будівельники - 18 осіб. Чи вважаються працівники на посаді дорожнього робітника, машиніста дорожньо-транспортних машин, водія автотранспортних засобів - (Робітниками - будівельниками)?
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 01.12.2023 року №32) розглянуто Ваше запитання від 30.11.2023 року. За результатами розгляду повідомляємо, що для виконання робіт, що є предметом закупівлі, дорожні робітники та машиністи дорожньо-транспортних машин відносяться до робітників-будівельників. Водії автотранспортних засобів не є робітниками-будівельниками.
Дата відповіді: 01.12.2023 15:18