-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби захисту рослин
Завершена
899 640.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 996.41 UAH
мін. крок: 1% або 8 996.41 UAH
Період уточнення:
05.04.2018 15:33 - 11.04.2018 16:00
Відповідь надана
Замовник встановив дискримінаційні вимоги!
Номер:
9c84258e517b481b9805a4d720049f4b
Дата опублікування:
10.04.2018 17:01
Опис:
Замовник порушив Статтю 3 Принципи здійснення закупівель ЗУ "Про публічні закупівлі", Статтю 5 Недискримінація учасників цього ж Закону.
Зміни не внесені. Замовник не має наміру вносити зміни. Чому ви порушуєте законодавство? Чому ви звільняєте себе від відповідальності у своїй документації?
Чому в попередній закупівлі були одні вимоги, а в цій інші?
Договір з дестрибютором чому видалено? Для певного учасника?
Відповідь:
На запити з проханням внести зміни до тендерної документації у проект договору (додаток №4 до тендерної документації) пояснюємо, що у п. 6.2.1 та п. 6.3.6 Проекту договору, виявлено технічну описку і правильним слід вважати замість терміну "вугілля" - термін "Товар", у зв'язку з чим Замовником будуть внесені дані зміни та за необхідності інші зміни та викладено додаток №4 до тендерної документації у новій редакції; п. 6.3.6 проекту договору буде викладено у наступній редакції: “6.3.6. Незалежно від умов Договору, Сторони дійшли згоди, що у разі поставки Товару неналежної якості, Учасник зобов’язаний протягом 10 (десяти) днів після отримання результатів лабораторних досліджень або висновку / дослідження іншої компетентної установи, яка має право здійснювати такі аналізи щодо якісних та технічних показників Товару, забрати у Замовника Товар (фактично наявний) власним транспортом і перерахувати Замовнику отримані кошти на протязі 20 (двадцяти днів) з дня повернення Товару.”, та пункти 7.2, 7.6, проекту договору залишино без змін, оскільки вони відповідають вимогам чинного законодавства (у т. ч. Бюджетного Кодексу України) та захищають права Замовника (у т. ч. захищають від поставок Товару неналежної якості), та не можуть бути розцінені дискримінаційними у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді:
10.04.2018 17:36
Відповідь надана
Чому відповідь не надана і не внесені зміни?
Номер:
ebcfd780faa449109506bbc3d9d87f0c
Дата опублікування:
10.04.2018 16:35
Опис:
Внесіть зміни до т.д.!
Відповідь:
Відповідь вже була надана раніше.
Дата відповіді:
10.04.2018 17:34
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога Замовника.
Номер:
2240e99c95844b478121980535a83917
Дата опублікування:
06.04.2018 14:27
Опис:
Замовник, не може звільнятись від відповідальності, навіть керуючись Бюджетним кодексом. Оскільки, ви як Замовник підписуєте договір, то звичайно ви себе звільнили від відповідальності, про що свідчать пункти проекту договору. А хто тоді несе відповідальність за прострочення платежу? Учасник?
Ви як сторона договору теж маєте нести відповідальність. Тому вважаю, що зміни потрібно внести.
Щодо лабораторних досліджень, то Замовник не може встановлювати таку вимогу, оскільки це суперечить тендерній документації та предмету закупівлі.
Щодо вугілля, яке ви написали, то передбачена законодавством можливість проведення лабораторної експертизи, а щодо засобів захисту рослин, то таких вимог чи рекомендацій немає.
Постачальник, відповідно до т.д. надає Вам сертифікати якості товару, або паспорта партії пот поставці товару, на що ви не зважаєте. Тому прошу внести зміни до тендерної документації, оскільки, така вимога у т.д. є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Відповідь:
На запити з проханням внести зміни до тендерної документації у проект договору (додаток №4 до тендерної документації) пояснюємо, що у п. 6.2.1 та п. 6.3.6 Проекту договору, виявлено технічну описку і правильним слід вважати замість терміну "вугілля" - термін "Товар", у зв'язку з чим Замовником будуть внесені дані зміни та за необхідності інші зміни та викладено додаток №4 до тендерної документації у новій редакції; п. 6.3.6 проекту договору буде викладено у наступній редакції: “6.3.6. Незалежно від умов Договору, Сторони дійшли згоди, що у разі поставки Товару неналежної якості, Учасник зобов’язаний протягом 10 (десяти) днів після отримання результатів лабораторних досліджень або висновку / дослідження іншої компетентної установи, яка має право здійснювати такі аналізи щодо якісних та технічних показників Товару, забрати у Замовника Товар (фактично наявний) власним транспортом і перерахувати Замовнику отримані кошти на протязі 20 (двадцяти днів) з дня повернення Товару.”, та пункти 7.2, 7.6, проекту договору залишино без змін, оскільки вони відповідають вимогам чинного законодавства (у т. ч. Бюджетного Кодексу України) та захищають права Замовника (у т. ч. захищають від поставок Товару неналежної якості), та не можуть бути розцінені дискримінаційними у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді:
10.04.2018 17:33
Відповідь надана
Ваша відповідь не вичерпна.
Номер:
b201e585054e4e07b3cebef3a06b0ad2
Дата опублікування:
06.04.2018 10:39
Опис:
Запитання було не лише по пункту 6.3.6, а й по 7.2 та 7.6. Чому відповідь не містить пояснення щодо вищевказаних пунктів?
Відповідь:
Щодо пунктів 7.2 та 7.6, роз'яснюємо то дані пункти залишаються без змін.
Дата відповіді:
06.04.2018 10:51
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
03613ce6e49144cd95dd571d12b6dee1
Дата опублікування:
05.04.2018 23:37
Опис:
Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: у пункті 6.3.6 Розділу VI Права та обов'язки сторін Додатку 4, де Учасник зобов'язаний протягом (10 десяти) днів після отримання лабораторних досліджень, що якісних та технічних показників вугілля, забрати у Замовника товар (фактично наявний) власним транспортом і перерахувати Замовнику отримані кошти на протязі 20 днів (з дня повернення товару).
Я не погоджуюсь, що така умова в договорі може бути,адже проведення лабараторних досліджень відбувається за рахунок Постачальника, що включає додаткові витрати, тому прошу внести зміни до пункту 6.3.6 Додатку 4.
А ЩЕ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ НЕ Є ВУГІЛЛЯ! ВНЕСІТЬ ЗМІНИ! Так, дійсно, у типовому договорі постачання вугілля є пункт щодо проведення лабораторних досліджень вугілля, але такі вимоги не застосовуються до Агрохімічної продукції.
Також прошу внести зміни до пункту 7.3 Розділу VII Відповідальність сторін, а саме: Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 10%, за невідповідність якості товару пункту 2.1 Додатку 4 Проекту договору., але з таким пунктом договору теж не можу погодитись, оскільки у вас є вже пункт 7.2 цього ж додатку, який є своєрідною санкцією у договірних відносинах, адже Постачальник за невиконання зобов'язань договору повинен сплатити подвійну ставку НБУ, за кожний день прострочення порушень умов договору.
Пункт 7.6 теж не зрозумілий, чому Замовник має звільнятись від відповідальностіу разі ненадходження коштів, або відсутності фінансування, а хто має відповідати, можливо учасник? Вважаю, що у разі винекнення договірних відносин між Замовником і Постачальником, після проведення закупівлі, то Замовник має нести теж відповідальність за невиконання зобов'язань щодо оплати за поставлений товар.
Невиконання обов'язку сплати за поставлений товар у зв'язку із відсутністю бюджетного фінансування не звільняє винну сторону договору від обов'язку сплати компенсаційнийх платежів, визначених ст. 625 ЦК України.
Боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов'язання. У ч. 2 зазначено, що боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Тому внесіть зміни до пункту 7.6 Додатку 4.
В цілому є декілька дискримінаційних вимог, які попрошу видалити з проекту договору.
Відповідь:
Роз'яснюємо, що у проекті договору (додаток №4 до тендерної документації) п.1 предмету договору відповідає предмету закупівлі “ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (засоби захисту рослин)". Щодо пункту 6.3.6 Проекту договору, то в ньому дійсно допущено технічну описку і правильним слід вважати замість терміну "вугілля" - термін "Товар", у зв'язку з чим будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та викладено додаток №4 до тендерної документації у новій редакції.
Дата відповіді:
06.04.2018 10:25