• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщення

Завершена

721 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 607.15 UAH
Період уточнення: 20.11.2023 17:29 - 14.12.2023 00:00
Відповідь надана

пульт в м. Суми -теріторіальна прив'язка є дискримінацією

Номер: 266bd0e0e20046af96b75b31e5bd0a23
Дата опублікування: 21.11.2023 09:21
Опис: Шановний Замовник! Чи не вважаєте Ви дискримінаційними наступні Ваші вимоги? : Надати копії не менше 2 (двох) діючих договорів з надання, на території міста Суми, послуг фізичної охорони об’єкта з централізованим спостереженням (тривожною кнопкою) та виїздом груп швидкого реагування на сигнал “Тривога”. Надати листи-відгуки від підприємств, яким надаються послуги та не менше 3 (трьох) актів виконаних робіт. Документи, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого пульта централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території міста Суми (із зазначенням даних про модель пульта, назву програмного забезпечення, наявності сертифікатів відповідності на пультове та програмне забезпечення тощо), сумісного з охоронною системою AJAX.. Охоронна компанія не розташована у м. Суми не може прийняти участь, але має власний пульт й договір на реагування в м. Суми. Чи, не є доцільним, прибрати з тендерної документації регіональну прив'язку?! З повагою.
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, та частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Як вбачається з частини четвертої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що призводять до дискримінації учасників. Однак, в Законі відсутнє визначення дискримінації. Фактично його сформульовано і деталізовано Постановою Верховного Суду України від 29.01.2021 року у справі №640/142/19 (№К/9901/688/20) (далі — Постанова ВСУ) де визначено, що “дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших”. Кваліфікаційні вимоги в тендерній документації були визначені, зокрема, виходячи з того, що діяльність Головного управління спрямована на забезпечення розрахунково-касового обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів яке відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 року №1109 “Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури” (зі змінами) віднесено до основних послуг критичної інфраструктури держави. Тому, територіальна прив’язка до міста Суми є необхідним заходом забезпечення належної охорони на об’єкті Замовника. З огляду на норми, що визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 року №960 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності”, охоронну діяльність можуть провадити суб’єкти господарювання на підставі ліцензії та за наявності матеріально-технічної бази, зокрема, учасник закупівлі зобов’язаний забезпечити наявність пульта централізованої охорони. Встановлюючи в тендерній документації кваліфікаційну вимогу, щодо наявності в учасника власного чи орендованого пульта централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території міста Суми Замовник виходив з наступного. Замовник є територіальним органом Державної казначейської служби України, однією з важливих функцій якого є обслуговування державного та місцевих бюджетів. Територія Сумської області, враховуючи військовий стан, знаходиться в прикордонній зоні, у зв’язку з чим існує постійна загроза повного знеструмлення та/або планового відключення світла Об’єкта та/або втрати зв’язку з ним, нестабільності енергосистеми тощо, тому розташування пульта централізованого спостереження не в місті Суми несе загрозу невчасного надходження або неспрацювання сигналу виклику охоронної сигналізації. Основним елементом забезпечення охорони у разі застосування тривожної кнопки є оперативне реагування та своєчасний виїзд мобільної групи швидкого реагування. Тому задля максимального захисту та схоронності Об’єкта та майна Замовника необхідні своєчасні та надійні послуги охорони. Крім того, тендерною документацією передбачений альтернативний варіант, щодо наявності в учасника пульта централізованого спостереження, а саме: як власного, так і орендованого, що в свою чергу свідчить про дотримання Замовником вимоги щодо недискримінації передбачені пунктом 4 та підпунктом чотири пункту 1 статті 5 Закону. Встановлюючи в тендерній документації кваліфікаційну вимогу, щодо надання послуг з фізичної охорони об’єктів на території міста Суми, Замовник виходив з наступного. У зв’язку з повномасштабним вторгненням Російської Федерації в лютому 2022 року, та враховуючи те, що об’єкт розташовано територіально близько до кордону з агресором, існує постійна загроза обстрілів, фіксуються спроби проникнення ворожих ДРГ, що несе за собою загрозу цілісності Об’єкта та майна Замовника, та може призвеcти до блокування роботи Головного управління та зупинення проведення платежів з виконання бюджетів Сумської області, через це виникає потреба в убезпеченні Об’єкта та майна Замовника від надзвичайних ситуацій. Для запобігання негативних наслідків Замовник вбачає, що позитивний лист-відгук (копії діючих договорів та актів) свідчитиме про наявність досвіду, та є підставою для підтвердження отримання якісних послуг з охорони приміщення. Таким чином вимоги, щодо територіальної прив’язки до міста Суми є обґрунтованими та необхідними заходами забезпечення належної охорони на Об’єкті Замовника, які відповідають чинному законодавству та не можуть бути розцінені, як дискримінаційні.
Дата відповіді: 23.11.2023 18:16