• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рукав напірно-всмоктувальний

ДК 021:2015: 44482100-3 Пожежні шланги (Рукав напірно-всмоктувальний) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами). За рахунок коштів місцевих бюджетів (субвенцій).

Завершена

308 481.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 542.41 UAH
Період уточнення: 20.11.2023 10:55 - 26.11.2023 00:00
Відповідь надана

уточнення

Номер: 6ddcd90347fe4911867d220015dd9199
Дата опублікування: 21.11.2023 09:00
Опис: Шановний Замовнику, чи можливо розбити закупівлю на 2 лоти згідно 2х різних діаметрів рукавів. Дякуємо
Відповідь: Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 Розділу I “Загальні положення” Порядку, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. (пункту 5 розділу І Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу I Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Дата відповіді: 22.11.2023 11:37
Відповідь надана

Уточнення щодо терміну виготовлення

Номер: 3f437645d3b9479984df1092197b8a8a
Дата опублікування: 21.11.2023 08:58
Опис: Шановни Замовнику, замовлений вид продукції згідно НТД має гарантійний термін зберігання 3,5 роки з дати виготовлення, тому просимо внести корегування щодо року виготовлення ,а саме : не раніше 2022 року. Дякуємо
Відповідь: В межах процедури закупівлі (UA-2023-11-20-003745-а) потенційним учасником було подано вимогу про внесення змін до тендерної документації в частині технічних вимог до предмету закупівлі, а саме року його виготовлення. Вимога потенційного учасника є такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав: Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Так, підпунктом 3 ч.2 ст.22 Закону передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, замовник законодавчо наділений правом визначати у тендерній документація іншу інформацію, яку вважає за необхідне включити до тендерної документації. (ч. 3 ст. 22 Закону). Користуючись своїм правом, замовник під час оголошення процедури закупівлі, виходячи із специфіки товару та сфери його застосування, у технічних вимогах зазначив дату виготовлення «не раніше 2023 року». Слід зауважити, що зазначена вимога обумовлена тим, що товар, який є предметом процедури закупівлі необхідний для спорядження транспортних засобів, що залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, з метою забору води для гасіння пожеж. Враховуючи той факт, що напірно-всмоктувальні рукава відносяться до гумотехнічних виробів, які в свою чергу зберігаються за умови дотримання певних правил зберігання, у разі порушення яких скорочується термін їхньої придатності до застосування і навіть може призвести до повного псування ГТВ. З наведеного слідує, що товар 2022 року виготовлення перебував на складах виробника або постачальника майже 2 роки, що є 2/3 строку заявленого потенційним учасником строку зберігання. Враховуючи, що замовник позбавлений реальної можливості пересвідчитись в умовах зберігання товару, що буде пропонований потенційним учасником, та як наслідок здійснить закупівлю товару з обмеженим строком придатності до використання, що в свою чергу призведе до виникнення завчасної потреби в новій закупівлі. Звертаємо увагу, що відповідно до вимог чинного законодавства Замовник під час здійснення публічних закупівель повинен дотримуватись принципів визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із яких є принцип максимальної економії та ефективності. Виходячи із зазначеної норми права, беручи до уваги той факт, що замовник відноситься до державного сектору економіки, визначення вимог щодо року виготовлення товару, що вимагається потенційним учасником, може призвести до перевитрати бюджетних коштів та негативно вплине на діяльність підпорядкованих підрозділів замовника в цілому. Враховуючи вищевикладене відсутні підстави для задоволення вимоги учасника про внесення змін до тендерної документації, як такої що не ґрунтується на вимогах закону.
Дата відповіді: 22.11.2023 10:55