• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з влаштуванням системи пожежної сигналізації, оповіщення пропожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Комунального закладу «Слобожанський ліцей» Кегичівської селищної ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 1, селище міського типу Слобожанське, Красноградський район, Харківська область, 64020»

Торги не відбулися

3 724 803.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 624.02 UAH
Період уточнення: 20.11.2023 09:45 - 21.12.2023 00:00
Відповідь надана

Відсутній файл "Перелік змін"

Номер: 049f4ce3947b4242b7bfb35872a87e78
Дата опублікування: 14.12.2023 13:20
Опис: Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей передбачено "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться." Вами порушено вимоги даного пункту Особливостей а саме не опубліковано файл з "Переліком змін" В разі взяття на моніторинг дану закупівлю ДАСУ, буде встановлено що закупівля проведена з порушенням, і ДАСУ зобовяже визнати договір недійсним та застосувати двосторонню реституцію. Тому просимомо опублікувати файл з Переліком змін як того вимагає законодавство, що б уникнути настання можливих негативних наслідків.
Відповідь: Дякую за підказку. Перелік змін опубліковано
Дата відповіді: 14.12.2023 15:34
Відповідь надана

Перелік змін

Номер: 3122dd8c8b0841cd8ef8a042a21a9f04
Дата опублікування: 13.12.2023 12:24
Опис: Шановний Замовнику. Припиніть порушувати законодавство, і опублікуйте файл з переліком змін. Як того вимагає ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Перелік змін опубліковано
Дата відповіді: 14.12.2023 15:33
Відповідь надана

неправомірні вимоги

Номер: 1251b905fcc841d69ab3a250c578b70d
Дата опублікування: 21.11.2023 12:22
Опис: В ТД прописана велика кількість сертифікатів, незрозуміло взагалі яке відношення вони мають до якісного виконання робіт/надання послуг, якщо послуги надають/виконують роботи - працівники, а Замовник навіть кваліфікаційні посвідчення на них не вимагає, зато встановлює великий перелік непотрібних сертифікатів!! зрозуміло що даний перелік сертифікатів є лише в уже обраного учасника, але все ж таки хочемо звернути увагу, що сертифікація є добровільною а не примусовою, і жодним нормативним документом не встановлено вимоги щодо обовязкової наявності сертифікатів для влаштуванням системи пожежної сигналізації!! До того ж, яке відношення "Атестат про акредитацію підприємства (або організації), виданого НААУ органу, яким(ою) видано сертифікати" має до учасників?? це взагалі документи третьої особи, яка не має жодного відношення до даної процедури закупівлі!!! Також вимога "стосовно виду господарської діяльності, що є предметом закупівлі." є неправомірною, так як трактувати її можна по різному - капітальний ремонт/влаштування/монтаж та інше, що в подальшому буде підставою для відхилення!! Учасники можуть мати аналогічні сертифікати, то ви пропонуєте їм не приймати участи у даній закупівлі, тому що сертифікати не в повній мірі відповідають вашим вимогам??? Шановний, Замовнику, у разі не видалення дискримінаційних та неправомірних вимог з ТД, ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи для захисту своїх прав та інтересів, та для перевірки даного тендеру на правомірність встановлення дискримінаційних вимог та порушення законодавства у сфері публічних закупівель!!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання та надаємо відповідь. Законом України “Про публічні закупівлі” визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вказана сертифікація проводиться на відповідність міжнародним стандартам, зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Згідно частини 5 ст. 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Ч. 6 ст. 23 Закону встановлює, що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі.
Дата відповіді: 24.11.2023 10:43
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: e6efcf594f92458383839cbf94a9ddbb
Дата опублікування: 21.11.2023 12:06
Опис: Вимога "сертифікату щодо проходження керівником Учасника навчання згідно у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, ISO 19011:2018 та підтвердження кваліфікації «Внутрішній аудитор системи менеджменту якості»." є дискримінаційною!!! Яким нормативно правовим актом передбачена дана вимога?? чим вона регламентована?? яке відношення дана вимога має до предмету закупівлі??? яке відношення керівник підприємства має до виконання робіт?? роботи виконують кваліфіковані працівники, і аж ніяк не керівник підприємства, тому про яке навчання для керівника підприємства йде мова??? добре що уже обраний вами учасник отримав саме таке навчання, але радимо переглянути практику АМКУ по данному питанні, та завчасно видалити дану вимогу з ТД, а в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ для вирішення даного питання!!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитаня та надаємо відповідь. Законом України “Про публічні закупівлі” визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вказана сертифікація проводиться на відповідність міжнародним стандартам, зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі.
Дата відповіді: 24.11.2023 10:42
Відповідь надана

уточнення

Номер: 6affdd10150c444e94b50134849ed1b0
Дата опублікування: 21.11.2023 12:01
Опис: В ТД встановлена вимога "На працівників посвідчення про навні знання законів і нормативних актів охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги, проходження навчання методом і прийомам роботи на висоті (з питань безпечних методів верхолазних робіт), правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.", уточніть, чи буде вважатися аналогічним навчання працівників: "Навчання з питань охорони праці (загальна електробезпека, санітарне та гігієнічне забезпечення, пожежна та техногенна безпека, правила надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, правила охорони праці під час роботи на висоті???? якщо ні, то просимо чітко обгрунтувати своє рішення, оскільки данні навчання є аналогічними!!!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання та надаємо відповідь. Відповідно до умов тендерної документації потенційний учасник має надати у складі пропозиції відповідних свідоцтв, посвідчень, та інше, не менше двох виконавців робіт, що пройшли навчання з питань електробезпеки, отримали допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000, мають посвідчення про наявні знання законів і нормативних актів охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги, проходження навчання методом і прийомам роботи на висоті (з питань безпечних методів верхолазних робіт), правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Дата відповіді: 24.11.2023 10:41
Відповідь надана

уточнення

Номер: 58f049dcb48f4b7fb6a9b0f075cee476
Дата опублікування: 21.11.2023 11:50
Опис: В ТД встановлена вимога " у разі перемоги у процедурі закупівлі, у учасника будуть в наявності на момент початку виконання робіт згідно з обсягами робіт, викладеними у Додатку 2 до тендерної документації, всі необхідні будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, зазначені у довідці.", уточніть, що саме Ви збираєтеся будувати??? яке відношення будівельні машини, транспортні засоби та механізми мають до даної процедури закупівлі???? В Ліцензійних умовах встановлений вичерпний перелік обладнання, який необхідний для влаштування системи пожежної сигналізації, і жодних будівельних машин, транспортних засобів та механізмів там не передбачено!!!!Вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства!!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Доводимо до відому шановного потенційного учасника, що проєктно-кошторисна документація є невід'ємною частиною будівельної галузі, яка визначає вимоги та параметри об'єктів. Проектно-кошторисна документація є сукупністю документів, що визначають технічні вимоги, параметри та обсяги робіт для будівництва проекту. Вона включає в себе проектні рішення, плани, розрахунки, специфікації, кошториси та інші необхідні документи, які визначають всі аспекти будівництва об'єкта. Встановлює параметри, які повинні бути дотримані під час будівництва об'єкта, такі як розміри, матеріали, технології тощо. Це дозволяє забезпечити якість та відповідність проекту вимогам замовника. Обсяги робіт, що є предметом закупівлі «Капітальний ремонт з влаштуванням системи пожежної сигналізації, оповіщення пропожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Комунального закладу «Слобожанський ліцей» Кегичівської селищної ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок1, селище міського типу Слобожанське, Красноградський район, Харківська область, 64020», визначені відповідною проєктно-кошторисною документацією, що включає детальну оцінку витрат на будівництво, включаючи матеріали, робочу силу, обладнання, будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування тощо. Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 24.11.2023 10:39
Відповідь надана

Дискримінація!!!!

Номер: 6be3aea892c94141a6065735d54cfd8b
Дата опублікування: 21.11.2023 11:45
Опис: Вимогами Тендерної документації замовника встановлено " Учасники в період уточнень повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й печатками представників Учасника та об’єкту виконання робіт."! Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» та огляду в період уточнень є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт або не допустити на обєкт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону (розгляду пропозицій), прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону Замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону (розгляду пропозицій), не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону та визначених п.41 Особливостей Постанови КМУ№1178. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Зауважимо, що тендерна документація має бути скадена відповідно до ст. 22 Закону, а саме п. 4 в якому йдеться про те що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ви, як Замовник грубо порушуєте, п.4 ст.22 Закону, ст.5 Закону – оскільки створюєте дискримінаційні вимоги до учасників. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до вимог Тендерної документації. Залишаємо за собою право звернення в Антимонопольний комітет України за захистом порушених прав.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Предмет закупівлі передбачає встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення пропожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Комунального закладу «Слобожанський ліцей» Кегичівської селищної ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок1, селище міського типу Слобожанське, Красноградський район, Харківська область. Акт огляду складається для ознайомлення потенційного учасника закупівлі з місцем, розташування та детальними обсягами, характеристиками об’єкту встановлення, можливих утруднень чи наявних перешкод, іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу виконання умов закупівлі та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг особливостей, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання встановлення обладнання, з урахуванням визначених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Замовником не визначена конкретна форма самого акту обстеження об’єкту, що надає можливість реалізувати право учасника на конфіденційність. Оскільки, всі потенційні учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання та реалізації договору з переможцем закупівлі. Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Потенційний учасник взагалі не зазначає, чому дана умова є дискримінаційною саме з урахуванням мети проведення закупівлі. Відсутні докази встановлення невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та наявності дискримінаційної вимоги.
Дата відповіді: 24.11.2023 10:38
Відповідь надана

відсутність необхідної інформації

Номер: 40bd687a0e43405688d2ae31a8544506
Дата опублікування: 21.11.2023 11:40
Опис: Доброго дня, в технічному завданні відсутня вся інформація яка є необхідною для розрахунку тендерних пропозицій учасників, тому вимагаємо (згідно закону, надання повної інформації по процедурі закупівлі - це прямий обовязок замовника) надати повний перелік обладнання та матеріалів, які необхідні для даної процедури закупівлі!!
Відповідь: Добрий день. На Ваше запитання надаємо Відомість ресурсів Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв "№ Ч.ч." Шифр ресурсу Найменування "Одиниця виміру" Кількість "Поточна ціна за одиницю, грн." у тому числі: "Обґрунтування ціни" "відпускна ціна, грн." "транс- портна складова, грн." "заготі- вельно- складські витрати, грн." всього, грн. всього, грн. всього, грн. всього, грн. 1 2 3 4 5 6/7 8/9 10/11 12/13 14 I. Витрати труда 1 27 Витрати труда робітників-монтажників люд.год 4984,97 70,02 2 " Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками" розряд 3,5 3 " Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин" люд.год 1,28 66,11 4 " Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин " розряд 3,0 5 " Витрати робітників, заробітна плата яких враховується в складі:" 5.1 загальновиробничих витрат люд.год 449,72 115,36 Разом кошторисна трудомісткість люд.год 5435,97 Середній розряд робіт розряд 3,5 II. Будівельні машини і механізми 6 КБМ203-101 Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т маш. год 0,01 532,74 5,33 7 КБМ204-502 "Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]" маш. год 1,01 39,93 40,33 1 2 3 4 5 6/7 8/9 10/11 12/13 14 8 КБМ233-201 Машини свердлильні електричні маш. год 125,3082 6,22 779,42 Разом по розділу II грн. 825,08 в тому числі енергоносії: Дизельне паливо кг 0,051 Електроенергія кВт-год 22,896 Мастильні матеріали кг 2,549 Гідравлічна рідина кг 0,001 "Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат" 9 КБМ200-68 Пістолет монтажний маш. год 26,686 10 КБМ203-203 "Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність 63 т" маш. год 13,644 11 КБМ203-204 "Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т" маш. год 257,8 12 КБМ203-405 "Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т]" маш. год 271,444 13 КБМ204-900 "Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315- 500 А" маш. год 42,191 14 КБМ270-115 Дрилі електричні маш. год 263,5506 15 КБМ270-135 Перфоратори електричні маш. год 0,382 "III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти" 16 С111-115 "Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм" т 0,030896 37521,62 36048,17 737,73 735,72 80 км. 1159,27 1113,74 22,79 22,74 17 С111-219 Гіпсові в'яжучі Г-3 т 0,06635 3432,72 2289,92 1075,49 67,31 80 км. 227,76 151,94 71,36 4,46 1 2 3 4 5 6/7 8/9 10/11 12/13 14 18 С111-310 Каніфоль соснова т 0,006027 323827,53 316146,92 1331,05 6349,56 80 км. 1951,71 1905,42 8,02 38,27 19 С111-322 Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 т 0,00002 23389,84 21834,43 1096,79 458,62 80 км. 0,47 0,44 0,02 0,01 20 С111-341 "Фарба водно-дисперсійна полівінілацетатна ВД-ВА-17 біла" т 0,00013 65861,18 63387,81 1181,97 1291,4 80 км. 8,56 8,24 0,15 0,17 21 С111-500 Лак кам'яновугільний, марка Г т 0,00004 10757,93 9205,29 1341,7 210,94 80 км. 0,43 0,37 0,05 0,01 22 С111-627 Оліфа комбінована К-2 т 0,0001 117061,24 113541,35 1224,57 2295,32 80 км. 11,71 11,35 0,12 0,24 23 С111-801 "Дріт мідний круглий електротехнічний ММ [м'який], діаметр 1-3 мм та вище" т 0,0003 171049,23 167132,69 562,63 3353,91 80 км. 51,31 50,14 0,17 1,00 24 С111-811 "Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,1 мм" т 0,00014 53668,96 52054,00 562,63 1052,33 80 км. 7,51 7,29 0,08 0,14 25 "&С111-829- 1А-1" Трос металевий 3мм 1000м 0,36 65281,94 64000,00 1,9 1280,04 80 км. 23501,50 23040,00 0,68 460,82 26 С111-850 Гума листова вулканізована кольорова кг 1,2 97,37 94,63 0,83 1,91 80 км. 116,84 113,56 1,00 2,28 27 С111-1479 "Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 3,5 мм, довжина 30 мм" т 0,00001 51783,23 50030,14 737,73 1015,36 80 км. 0,52 0,50 0,01 0,01 28 С111-1482 "Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм" т 0,02558 44282,49 42676,48 737,73 868,28 80 км. 1132,75 1091,66 18,87 22,22 29 С111-1522 Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А т 0,00025 39147,42 37628,91 750,91 767,6 80 км. 9,79 9,41 0,19 0,19 30 С111-1683 "Стрічка поліетиленова з липким шаром, марка А" кг 2,3074 567,62 554,73 1,76 11,13 80 км. 1309,73 1279,98 4,06 25,69 31 С111-1848 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,00084 69356,98 67339,52 657,52 1359,94 80 км. 58,26 56,57 0,55 1,14 1 2 3 4 5 6/7 8/9 10/11 12/13 14 32 "&С113-2128- 3А-1" Кабель канал 100х60 м 20 989,16 969,00 0,76 19,4 80 км. 19783,20 19380,00 15,20 388,00 33 "&С113-2128- 3А-2" Кабель канал 20х10 м 1000 93,56 91,63 0,1 1,83 80 км. 93560,00 91630,00 100,00 1830,00 34 "&С113-2128- 3А-3 варіант 1" Кабель канал 25х16 м 4745 130,92 128,22 0,13 2,57 80 км. 621215,40 608403,90 616,85 12194,65 35 "&С113-2128- 3А-4" Кабель канал 40х25 м 300 246,14 241,08 0,23 4,83 80 км. 73842,00 72324,00 69,00 1449,00 36 "+С113-2296 варіант 1" Захисна решітка на датчик (динамік) шт 18 459,18 450,00 0,18 9 80 км. 8265,24 8100,00 3,24 162,00 37 "+С115-125 варіант 1" Показчик пристрою ручного вмикання шт 33 52,44 49,20 2,21 1,03 80 км. 1730,52 1623,60 72,93 33,99 38 "&С115-141- 1А-1" Покажчик Тірас ОС-6.4 (12/24V) Стрілка шт 6 1756,78 1722,00 0,33 34,45 80 км. 10540,68 10332,00 1,98 206,70 39 "&С115-141- 1А-2" Покажчик ОС-1 (12/24V) "Вихід" шт 48 1756,58 1722,00 0,14 34,44 80 км. 84315,84 82656,00 6,72 1653,12 40 С121-783 Металоконструкції індивідуальні т 0,025 68127,37 66800,53 819,69 507,15 80 км. 1703,18 1670,01 20,49 12,68 41 С1110-111 Дріт сталевий оцинкований, діаметр 2 мм т 0,002578 37757,68 36285,53 731,8 740,35 80 км. 97,34 93,54 1,89 1,91 42 С1110-134 "Штири сталеві для повітряних ліній зв'язку та радіофікації ШТ-16Д" шт 4 28,13 27,17 0,41 0,55 80 км. 112,52 108,68 1,64 2,20 43 С1113-271 Калій їдкий технічний м3 0,00021 108119,37 104934,54 1064,84 2119,99 80 км. 22,71 22,04 0,22 0,45 44 "+С1512-6 варіант 1" "Вогнестійка розподільна коробка Trinix TFB- 155PF 9x4" шт 1 1606,3 1574,40 0,4 31,5 80 км. 1606,30 1574,40 0,40 31,50 45 "+С1512-6 варіант 2" "Вогнестійка розподільна коробка Trinix TFB- 105P 4x5" шт 4 1219,88 1195,56 0,4 23,92 80 км. 4879,52 4782,24 1,60 95,68 1 2 3 4 5 6/7 8/9 10/11 12/13 14 46 С1522-26 "Припої олов'яно-свинцеві безсурм'янисті в чушках, марка ПОС40" т 0,00305 778109,44 762289,76 562,63 15257,05 80 км. 2373,23 2324,98 1,72 46,53 47 С1522-27 "Припої олов'яно-свинцеві безсурм'янисті в чушках, марка ПОС30" т 0,00195 601437,9 589082,37 562,63 11792,9 80 км. 1172,80 1148,71 1,10 22,99 48 С1522-36 "Припої олов'яно-свинцеві сурм'янисті в чушках, марка ПОССу40-2" т 0,00005 596465,61 584207,58 562,63 11695,4 80 км. 29,82 29,21 0,03 0,58 49 С1545-4 Бірка маркувальна 100шт 2,9234 125,36 122,67 0,23 2,46 80 км. 366,48 358,61 0,67 7,20 50 +С1545-44 Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50 мм 100шт 50 422,95 414,00 0,66 8,29 80 км. 21147,50 20700,00 33,00 414,50 51 "+С1545-53 варіант 1" Затискач для тросу 100шт 0,16 2456,62 2400,00 8,45 48,17 80 км. 393,06 384,00 1,35 7,71 52 С1545-87 Конструкція опорна т 0,00006 63284,14 61311,47 731,8 1240,87 80 км. 3,80 3,68 0,04 0,08 53 С1545-101 Стрічка монтажна ЛМ 100м 0,636 455,46 445,62 0,91 8,93 80 км. 289,67 283,41 0,58 5,68 54 "+С1545-462 варіант 1" Талреп М8 шт 16 155,62 152,00 0,57 3,05 80 км. 2489,92 2432,00 9,12 48,80 55 "+С1545-469-3 варіант 1" Анкер-гак шт 16 42,39 41,00 0,56 0,83 80 км. 678,24 656,00 8,96 13,28 56 "+С1555-217 варіант 1" Саморіз 4,5х40 100 шт 50 217,79 210,00 3,52 4,27 80 км. 10889,50 10500,00 176,00 213,50 57 "&С199999- 2МЯ-1-Т3 варіант 1" Стяжки кабельні пач 15 561,02 550,00 0,02 11 80 км. 8415,30 8250,00 0,30 165,00 58 "&1504-1174- 1А-1 варіант 1" Автоматичний вимикач С10 шт 4 711,47 697,00 0,52 13,95 80 км. 2845,88 2788,00 2,08 55,80 59 "+1504-3186 варіант 1" Панель ПР-88 (2U) шт 1 963,87 944,00 0,97 18,9 80 км. 963,87 944,00 0,97 18,90 1 2 3 4 5 6/7 8/9 10/11 12/13 14 60 "&1507-1002- 4А-1" Світильник аварійний шт 1 1506,68 1476,00 1,14 29,54 80 км. 1506,68 1476,00 1,14 29,54 61 "&15093- 35013-1А" Кабель (N)HXH-FE 180/E30 3*1,5 1000м 0,06 148221,94 145140,00 175,63 2906,31 80 км. 8893,32 8708,40 10,54 174,38 62 "&15093- 35013-1А-1" Кабель JE-H(St)H FE180 / E30 1x2x0,8 1000м 3,36 34469,79 33750,00 43,91 675,88 80 км. 115818,49 113400,00 147,54 2270,95 63 "&15093- 35013-1А-2" Кабель J-H(st)H 2x2x0,8 1000м 3,235 35587,75 34833,60 56,35 697,8 80 км. 115126,37 112686,70 182,29 2257,38 64 "+15097-23171 варіант 1" Кабель ТППеп 10х2х0,4 1000м 0,15 93405,68 91512,00 62,2 1831,48 80 км. 14010,85 13726,80 9,33 274,72 "Енергоносiї машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат" 65 С1999-9001 Електроенергія кВт-год 646,9195 4,9416 4,9416 3196,82 3196,82 66 С1999-9005 Мастильні матеріали кг 5,4289 184,55 184,55 1001,90 1001,90 67 С1999-9006 Гідравлічна рідина кг 5,9746 186,09 186,09 1111,82 1111,82 Разом грн. 5310,54 5310,54
Дата відповіді: 24.11.2023 10:34